BrandInsight | Radim Zelený | 25. 9. 2024
![Chceme do vedení lidi z generace Z, říká manažer České spořitelny]()
Soužití takzvaných boomerů s mileniály a generací Z se neobejde bez velké míry svobody a zároveň hledání nových cest, říká David Vrba, mentor a šéf týmu People and Culture v České spořitelně. Jednou z těch cest je i stínové představenstvo složené výhradně z mladých lidí, které Spořitelna buduje.
Rozhovor | Kateřina Hovorková | 13. 8. 2024 | 1 komentář
![Firmy chtějí jednorožce. Realita trhu práce je ale jiná, říká šéfka personální agentury]()
Kdo je teď pro firmy ideální zaměstnanec a vyplatí se jim na něj čekat? Po kom tuzemské společnosti nejvíce prahnou a dokáží ho také náležitě zaplatit? Aktuální situaci na trhu práce popisuje ředitelka personální agentury Hays Agnieszka Pietrasik.
BrandInsight | Hynek Just | 28. 3. 2024
![Zaměstnanci jsou nejlepší indikátor úspěchu, říká šéfka HP]()
Hodně sází na lidi, které má kolem sebe. „Naprostá většina úspěchů je v mém případě dílem týmové práce,“ tvrdí Kateřina Barbier, která se loni v létě stala generální ředitelkou HP pro Česko, Slovensko a Maďarsko.
Komiks | redakce Peníze.CZ | 25. 9. 2011
![Vizitka]()
Kdyby se sestavoval žebříček nejpitomějších otázek, jistě by se do první desítky dostalo personalistické „Kde se v naší firmě vidíte za pět let.“ Kdyby se sestavoval žebříček nejpitomějších vizitek, byla by jistě v top ten proslavená kartička Marka Zuckerberga. Konkurence je ovšem ostrá.