Aktuality | Petr Kučera | 25. 7. 2022 | 21 komentářů
ČSOB od listopadu zpřísní podmínky pro bezplatné využívání jejího prémiového bankovnictví. Nejde o zásadní omezení: stačí třikrát v každém měsíci zaplatit kartou.
Rozhovor | Jiří Hovorka | 7. 7. 2021 | 7 komentářů
Petra Fürstová řídí velkou pobočku České spořitelny na pražské Florenci a k tomu dvě menší na Žižkově. V rozhovoru vzpomíná, jak se práce změnila kvůli koronaviru. A popisuje třeba i nečekané problémy s náborem nových bankéřů.
Články | Dušan Hradil | 14. 7. 2003
Před rokem odstartovala Česká spořitelna svůj projekt Klient. Ten měl přinést každému klientovi osobního bankéře, rozšířit poradenství, ale i stáhnout čekací dobu pod deset minut. Podívejte se, zda se to spořitelně podařilo a co na to ostatní banky.
Články | Leoš Bárta | 22. 3. 2002
Třetí medailový post na bankovním trhu zastává Komerční banka. Je její internetová podoba v něčem výjimečná? Jaké jsou její silné stránky? A je něco, za co by se měli tvůrci www prezentace stydět? Zúčastněte se spolu s námi třetího kola soutěže Best Web 2002!
Články | Dušan Hradil | 13. 3. 2002
Řadový zákazník banky disponující nejvýše statisíci korun je odkázán na přepážku. Klienta s několika miliony v kapse přivítá ve své kanceláři jeho vlastní privátní bankéř.
Články | Daniel Martinec | 17. 1. 2002
V jednom z dopisů klientům jsem se dozvěděl, že se "má banka" - Česká spořitelna - dala na cestu transformace, při které změní nejen loga a majitele, ale také chování ke klientům. A tak jsem vyrazil na pobočku. Alespoň zjistím, jak to s tou transformací vypadá.
Články | Petr Vykoukal | 25. 1. 2001 | 1 komentář
Americká Citi, která v uplynulých letech poskytovala služby především podnikům, se rozhodla vstoupit do hustých vod retailu a bojovat i o "malé" české zákazníky.