Operátoři

Další články na téma operátoři najdete na Finmag.cz.

Máte po svatbě? Kde všude hlásit změnu příjmení

Jak na to | Monika Veselíková | 24. 4. 2018 | 3 komentáře

+104

Jakmile vlezete do chomoutu, věci se změní. Přinejmenším příjmení. Komu to hlásit a jaké termíny si pohlídat? Poradíme.

ČSOB: nejdřív kód, poté čísla účtů

Články | Dušan Hradil | 24. 5. 2001 | 1 komentář

-6

Integrační proces divize IPB do ČSOB je v plném proudu. V pondělí končí používání bankovního kódu 5100 pro IPB. Později dojde k přečíslování dvou set tisíc čísel účtů v ČSOB. Co ale klienti - přibudou jim starosti anebo se jich tato změna vůbec nedotkne?

Jak se rozloučit s operátorem? Pár dobrých rad

Jak na to | Monika Veselíková | 28. 11. 2017 | 8 komentářů

+81

Změna operátora je od letoška jednodušší. Poradíme, jak a kdy lze vypovědět operátorovi smlouvu a kolik vás to bude stát.

Ukradený mobil vám policie nelokalizuje. Nejde o závažný trestný čin

Jak na to | Petra Dlouhá | 26. 10. 2012 | 17 komentářů

+51

Na konci loňského roku vlastnilo mobilní telefon přes šest miliard lidí. V Česku máme aktivních SIM karet víc než obyvatel – čtrnáct milionů. Operátoři od začátku října všechna data o našem telefonování, textování i pohybu opět archivují pro policii. Pomůže nám to, když nám někdo mobil ukradne?

Kdo je kdo v pojišťovně: operátorka call centra musí umět poradit každému

Když se řekne | Martin Vlnas, Věra Tůmová | 30. 9. 2011 | 2 komentáře

+2

Na první pohled se může zdát, že práce operátorů v call centru pojišťovny musí být nuda a stereotyp. Naopak! Uklidňování rozčileného klienta nebo skládání puzzle z kusých informací je někdy adrenalinový sport. Operátorka navíc musí zvládat i všetečné dotazy pojišťovacích makléřů, kteří pojistky prodávají.

Datový roaming: co dělá váš mobil v cizině, necucá data za tisíce?

Jak na to | Michaela Kadlecová | 24. 6. 2011 | 19 komentářů

+22

Znáte svůj telefon důvěrně a víte, co kdy dělá? Někdy se po dovolené ukáže, jakého poťouchlíka jste hřáli v kapse, hýčkaly v kabelce! Hlídali jste se, telefonovali skromně, omezili SMS. A přece vás po návratu čeká horentní účet od operátora. Váš mobil mlsal na dovolené data. A vy to zaplatíte!

Pomoc, okradli mě!!!

Články | Lucie Šťastná | 29. 8. 2001 | 5 komentářů

-14

Každý z nás si jistě pamatuje, jak nám lezly na nervy dobré rady babiček a maminek, že si musíme dávat pozor na věci, že nemáme nechávat nikde nic ležet bez dohledu a peníze mít neustále na očích.

Proč vám nejde televize a kde se nedovoláte. Podívejte se na mapu

Aktuality | redakce Peníze.CZ | 9. 5. 2023

+12

Český telekomunikační úřad (ČTÚ) vylepšil vizualizační nástroj VPortal. Ten slouží uživatelům jako pomůcka při porovnání kvality telekomunikačních služeb v Česku.

Jak na spotřebitelské soutěže

Články | Jan Heřman | 11. 1. 2002 | 1 komentář

0

Ačkoli zákon o daních z příjmu zakazuje, aby výhra ve spotřebitelské soutěži přesáhla dvacet tisíc korun, nemusíte se bát. Firmy totiž vymyslely několik legálních metod, jak své zákazníky obdarovat hodnotnými cenami.

Zrušení účtu není za hubičku

Články | Dušan Hradil | 1. 3. 2002 | 1 komentář

+1

Kdo chce zrušit běžný účet, měl by si vše dobře promyslet. Banky totiž mají pro odcházející klienty nemilé překvapení – poplatky ve výši několika stovek korun. Chcete vědět, kolik vám vaše banka naúčtuje a jak tuto částku snížit?

T-mobile hrozí exekucemi kvůli smluvním pokutám. Podle ČTÚ je vůbec neměl sjednávat

Co se děje | Monika Veselíková | 18. 10. 2016 | 5 komentářů

+27

Český telekomunikační úřad nepřiznal společnosti T-Mobile nárok na nezaplacené smluvní pokuty. Operátor proto stáhl z úřadu zbývající návrhy na vydání rozhodnutí a dluhy začal vymáhat na vlastní pěst – prostřednictvím inkasních agentur. Ty teď straší dlužníky exekucí a zabavováním majetku.

Máte chytrý telefon? Vysmějte se operátorům a bankám, prozradíme jak

Jak na to | Michal Kašpárek | 4. 11. 2011 | 8 komentářů

+4

Pět aplikací a mobilních webů vám pomůže najít bankomat, přepočítat ceny z cizích měn na koruny nebo taky najít restauraci, kde nebudete litovat utracených peněz.

Srovnání tarifů pro mladé. Poradíme, jak volat co nejvýhodněji!

Jak na to | Ondřej Tůma | 11. 10. 2011 | 26 komentářů

+5

Mobilní telefon k dnešní mládeži neodmyslitelně patří. Spousta provolaných minut s kamarády, desítky esemesek rodičům, sledování Facebooku přes internet na mobilu. Kdo však mladým nabízí tyto služby nejvýhodněji? To se dozvíte v naší srovnávačce.

Česká spořitelna má telefonní bankéře

Články | Michal Hazi | 18. 9. 2001 | 1 komentář

+1

Česká spořitelna doplňuje své služby v oblasti přímého bankovnictví. Včera spustila nový produkt telefonního bankovnictví - Servis 24.

(Ne)upisujte se ďáblovi!

Články | Lukáš Půda | 20. 6. 2001

-6

Osobní půjčky bez ručitele. Půjčky a úvěry. Krátkodobé překlenovací půjčky. To je jen namátkový výběr z názvů internetových stránek, přes které různé společnosti nabízejí řešení tíživé životní situace, do níž se může dostat každý z nás. Abyste nenaletěli lichváři, připravili jsme pro vás několik zásad, jejichž dodržením toto riziko snížíte.

Převedení běžného účtu mezi bankami bude jednodušší

Banky | Jan Stuchlík | 21. 11. 2007

+1

Změnit banku by už nemusela být noční můra. Peněžní ústavy by měly přechod ke konkurenci samy klientům usnadnit. Třeba tím, že na jejich žádost převedou informace o trvalých platebních příkazech k nové bance.

HodněVydařenéBludiště.cz

Články | Leoš Bárta | 29. 3. 2002

+4

Nemám rád weby, které jsou sterilní. Internetová prezentace HVB mezi takové rozhodně nepatří. Pomohou nebo uškodí internetové aktivity subjektu, kterému patří 4. místo na bankovním trhu v této zemi? Odpověď možná najdete v dalším kole soutěže Best Web 2002.

Události uplynulého měsíce: září

Články | redakce Peníze.CZ | 6. 10. 2006

-5

Uteklo vám v září něco z našeho denního zpravodajství? Víte, co se událo v oblasti bankovnictví, daní, bydlení, investování a dalších? Jste si jisti, že jste nepropásli některou z povinností vůči státu? Nahlédněte do výběru zářiových událostí.

Českým bankéřům raději netelefonujte, mohli byste je obtěžovat

Články | Petr Vykoukal | 21. 12. 2000

+2

Chcete si někdy ušetřit cestu do banky a potřebné informace získat po telefonu? Pokud jste klientem "české" banky, často si ušetříte pouze cestu, ale ne nervy. Solidních informací a zacházení se zatím dostává spíše klientům "zahraničních" bank.

Dejte si pozor na fígly mobilních operátorů! Jak nenaletět?

Co se děje | Petra Dlouhá | 21. 2. 2011 | 64 komentářů

+69

Mobily: před deseti lety senzace, dnes skoro nuda. Mají ho všichni od pětiletých rošťáků po osmdesátileté babičky. Operátoři větří zisky a snaží se urvat co nejvíc. Přetahují klienty konkurenci a důkladně si je k sobě uvazují. Že jejich postupy vždycky nejsou košer, potvrzuje právník sdružení Spotřebitel.net Miroslav Huml.

Nemilé překvapení klientům chystají Česká spořitelna a ČSOB

Články | Michal Hazi | 5. 4. 2001 | 1 komentář

+1

Přímé bankovnictví šetří čas i peníze, platíte nižší poplatky a samotná služba je zdarma. To jsou výhody, které každá banka vehementně zdůrazňuje ve své reklamní kampani. Dvě z největších bank však mají pro své klienty přichystané nemilé překvapení. Přímé bankovnictví nabízejí zadarmo pouze dočasně, počítají se zavedením měsíčního paušálu na přímé komunikační kanály.

Nokia a spol. nemají na růžích ustláno

Články | Petr Kalina | 5. 12. 2001

-15

V několika posledních letech, zejména od nástupu tzv. nové ekonomiky, měly dodavatelské firmy zajištěný odbyt, dokonce v mnoha případech nedokázaly doplňovat sklady zbožím, po kterém byla obrovská poptávka.

Šéf ČTÚ: Operátoři stavějí dálnice, ale pustí na ně jenom škodovky stodvacítky

Rozhovor | Ondřej Tůma | 15. 10. 2016 | 3 komentáře

+51

Otevřený rozhovor s šéfem Českého telekomunikačního úřadu Jaromírem Novákem o tom, co Česku schází k tomu, aby se mohlo stát středoevropským lídrem v digitálních technologiích, o tom, že balíček s pětisty megabajty dat je dnes výsměch, o absenci čtvrtého operátora a o prolobovaných legislativních úpravách, které tlačí spotřebitele do kouta.

Kolik stojí vaše peníze

Články | Dušan Hradil | 8. 1. 2002

+2

Při výběru banky se vyplatí počítat, i na běžném účtu se totiž dá ušetřit. A pokud budete své peníze točit elektronicky, můžete uspořit ještě více.

Přímé bankovnictví ztrácí lesk

Články | Petr Vykoukal | 19. 12. 2001

-29

Přímé bankovnictví, které ještě před dvěma lety představovalo pro banku konkurenční výhodu, se dnes stává nutností. Každý peněžní ústav, který si chce udržet a dále rozvíjet svůj tržní podíl, musí svým klientům nabídnout alespoň jednu možnost přímé komunikace.

Kdo je kdo v pojišťovně: vedoucí oddělení péče o zákazníky

Když se řekne | Věra Tůmová | 29. 10. 2011

-6

Šéfka call centra je šedá eminence pojišťovny: osobně se s ní téměř nesetkáte, ale ona přesto musí vědět, co jako klienti chcete a potřebujete. A abyste byli spokojení vy jako klienti, musí být spokojení i její podřízení, což jsou především operátoři call centra, na jejichž práci denně dohlíží.

Účet pro babičku

Články | Petr Vykoukal | 17. 5. 2001

-4

Kam si vaše babička ukládá peníze? Pod matraci, nebo do starého kožichu ve skříni? Možná byste byli raději, kdyby si je ukládala na účet. Poradíme vám, jak jej vybrat.

Operátorův smutek: Rychlejší přenos čísla, jednodušší odstoupení od smlouvy

Co se děje | Monika Veselíková | 3. 8. 2017 | 7 komentářů

+35

Prezident podepsal novelu zákona o elektronických komunikacích. Ta má mimo jiné přinést vyšší ochranu pro zákazníky tuzemských operátorů a posílení jejich práv. Ulehčí výpověď smlouvy i přenesení mobilního čísla.

Zařízněte domácí výdaje: jak ušetřit za telefon, elektřinu, povinné ručení

Jak na to | Arsen Lazarevič | 21. 4. 2011 | 14 komentářů

+14

Přišla krize a firmy řezaly náklady. Projevilo se to i na platech: jejich růst polevil, ve 4. čtvrletí roku 2010 reálné mzdy dokonce poklesly. Šetření se tedy nevyhne ani domácnostem. Přinášíme pár praktických rad. Vyzkoušejte je – a nakonec možná zjistíte, že se v pepito zástěře řezníka podřezávajícího výdaje cítíte dobře.

Mobilní služby v Česku: Těžkosti s odstoupením od smlouvy a drahé tarify

Když se řekne | Monika Veselíková | 6. 12. 2016 | 3 komentáře

+17

Zdá se, že mezi zákazníky českých operátorů nepanuje zrovna spokojenost. Na co si nejvíc stěžují a jaké ceny platí v porovnání se zákazníky jiných evropských zemí?

Stránka 1/4

Předchozí

1

Převodník měn

Rozšířená verze kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services