Co se děje | redakce Peníze.CZ | 8. 5. 2019 | 4 komentáře
Hlasování veřejnosti o největší koninu v pojistných podmínkách českých pojišťoven má „vítěze“. Míč je teď na straně pojišťoven: potkáme se s dotyčnou výlukou i za rok, nebo ji namelou do salámu, kam dávno patří?
Co se děje | Petra Dlouhá | 24. 6. 2013 | 34 komentářů
Lidé starší pětatřiceti let mají poslední týden na uzavření důchodového spoření. Zájem je zatím zhruba desetkrát nižší, než se čekalo. I proto chce Ministerstvo financí přistoupit k jeho změnám: z druhého pilíře bude například možné po pěti letech vystoupit. Přinášíme přehled novinek s komentářem penzijních společností.
Když se řekne | Petra Dlouhá | 30. 6. 2014 | 1 komentář
Zorientovat se v nepřeberném množství poplatků spojených s investičním životním pojištěním není jednoduché. Pojišťovny nám to taky vždycky úplně neusnadňují. Existuje ale několik ukazatelů nákladovosti životního pojištění, které mohou v orientaci pomoct. Univerzální ukazatel, který budou zveřejňovat všechny pojišťovny povinně, je však teprve ve výrobě.
Co se děje | redakce Peníze.CZ | 1. 4. 2019 | 1 komentář
Pročetli jsme stovky stránek podmínek k životním pojistkám. A ačkoli můžeme říct, že svět životního pojištění se mění k lepšímu, pořád není tak těžké najít v dokumentech pojišťoven pořádné koniny, na které doplácí – kdo jiný než vy. Pojďte vybrat Finanční koninu roku 2019. Ať se pojišťovny chytí za nos a pošlou koniny do salámu.
Když se řekne | Věra Tůmová | 9. 9. 2011 | 1 komentář
Nabídka pojišťoven je bohatá. Snad každý den přibude nové pojištění nebo se alespoň vylepšuje nějaké starší. Aby pojištění vyhovovala potřebám, přáním, ale nakonec i rozmarům lidí, bdí nad nimi produktoví manažeři.
Očima expertů | Ondřej Tůma | 12. 12. 2014 | 3 komentáře
Kdo bude chtít dál využívat daňové výhody u investičního životního pojištění, přijde o možnost vybírat z něj volně peníze. Zůstane pak příspěvek na pojištění oblíbeným zaměstnaneckým benefitem? Nevezmou (nebo neberou už) někteří zprostředkovatelé změnu za záminku ke zbytečnému rušení pojistek a nucení pojistek nových? Nebudou změny mít nějaké jiné, nechtěné důsledky?
Když se řekne | Věra Tůmová | 29. 12. 2011
Detektiv, showman, diplomat. Minimálně jejich vlastnosti potřebuje marketingový ředitel pojišťovny. Zkoumá, s čím přijde konkurence. Okouzluje klienty i prodejce, aby už nikdy nechtěli pojistky od jiné pojišťovny než od té jeho. A plánuje či odmítá sponzorovat pozoruhodné akce.