Co se děje | Vladimír Švorba | 21. 3. 2013 | 4 komentáře
Největší česká banka po dlouhé době přišla s něčím, co může být pro klienty opravdu zajímavé. Ke své hypotéce nabízí za určitých podmínek finanční prémii. A klient bažící po vlastním bydlení se nemusí bát sankce, když se mu podmínky po letech nebudou už tolik líbit.
Aktuality | Petr Kučera | 17. 10. 2019
Nejcennější značkou světa zůstává Apple. Technologické firmy – Google, Amazon a Microsoft – obsadily i další tři místa v žebříčku, který zveřejnila poradenská společnost Interbrand.
Aktuality | Petr Kučera | 31. 10. 2022
Ergo pojišťovna se 28. října přejmenovala na SV pojišťovnu. S novým názvem chce veřejně zviditelnit změnu vlastníka, která byla dokončena před rokem.
Aktuality | Petr Kučera | 12. 8. 2019 | 4 komentáře
Největší tuzemský e-shop Alza.cz prohrál u Městského soudu v Praze spor s nákupním rádcem Heureka.cz. O zatím nepravomocném rozhodnutí píše deník E15. Alza se vůči němu odvolala.
Aktuality | Kateřina Hovorková | 2. 10. 2023
Pobočky stavební spořitelny Modrá pyramida se přejmenují na KB Poradenské místo. Typické modré logo najdou klienti už jen v malém provedení na vstupních dveřích nebo uvnitř pobočky.
Aktuality | Petr Kučera | 22. 2. 2021 | 6 komentářů
Skupina ČSOB přichází s novým komunikačním konceptem, jehož tváří je modrý chameleon. Změnu připravila ve spolupráci s agenturou Zaraguza, která je od roku 2020 její hlavní kreativní agenturou. Součástí loga ČSOB se stane nový slogan – takzvaný claim: Jednoduše pro vás.
Co se děje | Jiří Hovorka | 15. 9. 2021 | 53 komentářů
Firmy budou moci volat jen lidem, kteří s tím předem výslovně souhlasili. Podle dosavadních pravidel to bylo obráceně.
Komentář | Veronika Odrobinová | 20. 7. 2023
Stopku imaginárním slevám a klamavým reklamám měla vystavit novela zákona o ochraně spotřebitele. V praxi ale potřebnou změnu nepřinesla. ČOI nemá odvahu zakročit.
Aktuality | Jana Divinová | 28. 8. 2022
Otravné marketingové hovory netrápí jen Čechy. Zatímco u nás jsme letos dali stopku všem firmám, kterým volaný nedá vysloveně souhlas, na Slovensku jdou jinou cestou. Že půjde o obchodní nabídku, poznají hned z telefonního čísla.
Analýza | Jakub Balada | 30. 11. 2021 | 10 komentářů
Díky Hlídači shopů si můžete ověřit, jaká je skutečná sleva a jestli ji obchodníci uměle nezvyšují. Jakub Balada z datového startupu Apify ukazuje, co hlídač zjistil během letošního Black Friday.
Aktuality | redakce Peníze.CZ | 10. 7. 2023 | 2 komentáře
Air Bank se přestává prezentovat jako „jiná banka“. Banka dnes představila poslední z řady svých spotů, ve kterém její cool bankéř zahanbí, ne-li zesměšní „tradičního bankéře“. Tím reklamní koncept nazvaný Dva světy po dvanácti letech končí.
Co se děje | Petr Kučera | 3. 11. 2021 | 13 komentářů
Podle finančního arbitra bylo oznámení na webu banky o nesnížení úroku natolik konkrétní, že ho lze považovat za veřejný příslib, který má přednost před všeobecnými obchodními podmínkami.
Když se řekne | Jana Divinová | 7. 2. 2023
Přísnější pravidla pro nevyžádaná marketingová volání platí od poloviny loňského roku. Telekomunikační úřad dostal tisíc stížností, pokuta zatím padla jediná. Takzvaní telešmejdi si našli nové cestičky.
Co se děje | Petr Kučera | 3. 10. 2022
Poslanci schválili novelu, která má pomoct spotřebitelům i poctivějším obchodníkům. Pomůže?
Kvíz | Gabriel Pleska | 8. 7. 2023
V jaké bance zaměstnávají kocoura a kam chodila do práce liška, nejspíš víte. Jenže v tomhle kvízu dojde i na zapeklitější otázky, některé dokonce jen pro opravdové borce nebo pamětníky. Schválně to zkuste.
Co se děje | Petr Kučera | 21. 3. 2023
Sleva na externí disky pro pirátské filmy? Velký e-shop prý zaskočilo, že někdo chápe kampaň jinak, než ji zamýšlel.
Co se děje | Veronika Hejná | 12. 8. 2021 | 30 komentářů
Dosavadní zákon předpokládá, že o nevyžádané hovory máte zájem, pokud jste je nezakázali u vašeho operátora. Během roku 2022 se mají pravidla otočit. Firmy budou moci volat jen lidem, kteří s tím předem výslovně souhlasili.
Články | redakce Peníze.CZ | 9. 6. 2004 | 4 komentáře
Dnešní pyramidové hry obratně zastírají skutečnost, že jde o ilegální systém pyramidálních investic a využívají nejrůznější postupy, které maskují jejich skutečnou podstatu. Současný český přístup k pojmu pyramidová hra spolu s nedostatečnou legislativou však způsobuje, že je velmi obtížné ilegální systémy postihnout.
Aktuality | Jana Divinová | 28. 6. 2023
Přísnější pravidla pro nevyžádané marketingové hovory platí právě rok. Český telekomunikační úřad dostal přes tisíc stížností na jejich porušování. Uložil pokuty za víc než pět milionů.
Když se řekne | Jana Divinová | 10. 8. 2022 | 4 komentáře
Za červenec si lidé na nevyžádané telefonické nabídky stěžovali víckrát než loni za celý rok. Znamená to, že novela zákona, která jim měla zatnout tipec, účinkuje, jak měla.
Jak na to | Michal Chleboun | 19. 3. 2012 | 1 komentář
Z předchozí kapitoly víte, jak široce můžete přistoupit k disciplíně, která se nazývá marketing. V počátcích firmy ho ale přece jenom budete muset pojmout poněkud umírněněji, protože prostředky obětované podnikání musíte využívat optimálně.
Kariéra | Táňa Chadrabová | 19. 10. 2007 | 7 komentářů
Nabídka volných pracovních míst pro absolventy vysokých škol poprvé v historii převýšila poptávku, a to o 28 %. Všichni vysokoškoláci ale na dobře placené místo pomýšlet nemohou. Podívejte se na žebříček nejlepších a nejhorších škol podle nezaměstnanosti absolventů.
Rozhovor | Martin Vlnas | 19. 12. 2015 | 4 komentáře
Zdá se, že i přes záplavu zahraničních rumů, ginů nebo bylinných likérů, která se na nás valí z reklamy doslova na každém kroku, zůstává řada Čechů věrná klasice – tuzemáku.
Co si o tom myslíte | Petra Dlouhá | 29. 8. 2013 | 34 komentářů
Je mi patnáct. Mám úžasnej zabijáckej styl, ideální postavu do světa módy… A jednu vadu. Občas se mi – v té nehorší situaci – uvolní stehy. Jednou mi při nacvičování s týmem roztleskávaček ulítla do davu ruka. Jmenuju se Frankie Steinová. Necháme s kámoškama ze střední vykrvácet vaši peněženku. A doženem vaši dceru k šílenství.
Co se děje | Petr Kučera | 9. 5. 2019 | 15 komentářů
UniCredit se stane jedinou tuzemskou bankou pro běžné klienty, která nebude na největší sociální síti. Neznamená to ale, že by „všechny ty internety“ nejradši zakázala.
Co se děje | Petr Kučera | 14. 9. 2020 | 19 komentářů
S netradiční marketingovou inovací přišly České dráhy. Zatímco firmy si obvykle nejvíc cení stálých zákazníků, dopravce jim podmínky zhoršil.
Analýza | Jakub Balada | 3. 12. 2019 | 15 komentářů
Díky Hlídači shopů si můžete ověřit uváděné slevy a tedy výhodnost nákupu. Co zjistil během letošního Black Friday?
Co si o tom myslíte | Gabriel Pleska | 5. 11. 2015 | 28 komentářů
Před pěti lety se pobočky Poštovní spořitelny přejmenovaly na Eru. Mohutná reklamní kampaň přesvědčovala lidi, že je tu nová a moderní značka, bez zápachu poštovní zatuchliny. Nyní se loga Poštovní spořitelny vracejí, o novou značku nikdo nestál.
Co se děje | Petra Dlouhá | 8. 8. 2011 | 9 komentářů
Slavní zpěváci pojišťují své sametové hlasy, klavíristi geniální prsty, herečky a modelky svá půvabná pozadí. Ale co my, obyčejní smrtelníci? Že taky toužíte po troše té nadpozemské výstřednosti? Přišla vaše chvíle: pojistěte si zářící slunce nad hlavou.