Marketing

Marketing je soubor procesů zaměřených na uspokojení potřeb a přání zákazníků, dále je také definován jako nástroj ke komunikaci. Buduje vztah se zákazníky a tvoří konkurenční výhodu na trhu v daném oboru. Zabývá se různými aspekty, jako je například segmentace zákazníků, propagace produktů, komunikace se zákazníkem nebo zkoumá trh. Cílem marketingu je dosáhnout stanovených obchodních cílů organizace.

Další články na téma marketing najdete na Finmag.cz.

Pořád není líp? Vygeneruj si nové hnutí!

Hra | Michal Kašpárek | 1. 11. 2013 | 54 komentářů

-9623

Pokud se vašim dětem zavčas nerozzáří oči, vytvořte jim nový spasitelský projekt jediným klepnutím myší.

Benzina končí. Polský vlastník přejmenuje i zbytek sítě

Aktuality | Petr Kučera | 10. 8. 2023 | 1 komentář

-143

Přejmenování čerpacích stanic Benzina výrazně zrychlí. Do konce letošního roku ponese název Orlen a logo orla už téměř 90 procent této sítě, oznámila dnes skupina Orlen.

První banka nabízí kartu s duhovým designem Pride

Aktuality | Petr Kučera | 4. 8. 2023 | 7 komentářů

-127

Moneta Money Bank nabízí jako první v Česku duhovou platební kartu. Limitovanou edici vydává u příležitosti LGBT+ festivalu Prague Pride.

O chladné královně

Články | Leoš Bárta | 12. 10. 2001

-111

V oblasti leasingu osobních a užitkových vozů na českém trhu jednoznačně dominuje CAC Leasing. Proto začínáme další kolo hodnocení marketingových aktivit na internetu právě touto společností. Přeji „lízingovkám“ hodně zdaru a snahu o nápravu. Bude vůbec co napravovat?

Vítězství 'o prsa'

Články | Zdeněk Fekar | 20. 4. 2001

-97

První šampión našeho seriálu putování krajinou tuzemských finančních webů je znám. Zlatou medaili si z pětice největších bank vybojovala Bank Austria Creditanstalt. Dostane zlato i od čtenářů serveru Peníze.CZ?

Pavel Turek: U nás se tribuny zaplní, jen když se vyhrává

Rozhovor | Ondřej Tůma | 17. 8. 2013 | 3 komentáře

-90

V marketingu se Pavel Turek dostal na špici. Jako zástupce tabákové společnosti spolupracoval s McLarenem, stájí formule 1, později pracoval přímo pro ni, a dokázal zorganizovat taškařice, které nejen přitáhly pozornost, ale ještě dnes se na ně vzpomíná. V pokračování rozhovoru jsme s Pavlem Turkem mluvili o sponzorování sportu a o sportovním marketingu v Česku, o fotbalovém bahně a samozřejmě také o tom, co on sám právě teď podniká.

Billa mění logo i vzhled prodejen. Má i nový slogan

Aktuality | redakce Peníze.CZ | 5. 3. 2024 | 1 komentář

-73

Obchodní řetězec Billa mění komunikaci směrem k zákazníkům a spolu s tím také svůj design. Nová identita řetězce se nese v duchu aktuálního trendu – zdravého životního stylu a přírodního designu.

Příšery ze střední: necháme vykrvácet vaše peněženky a doženeme vaše děti k šílenství

Co si o tom myslíte | Petra Dlouhá | 29. 8. 2013 | 34 komentářů

-68

Je mi patnáct. Mám úžasnej zabijáckej styl, ideální postavu do světa módy… A jednu vadu. Občas se mi – v té nehorší situaci – uvolní stehy. Jednou mi při nacvičování s týmem roztleskávaček ulítla do davu ruka. Jmenuju se Frankie Steinová. Necháme s kámoškama ze střední vykrvácet vaši peněženku. A doženem vaši dceru k šílenství.

S majáčkem v záhlaví

Články | Leoš Bárta | 4. 7. 2002

-54

Třetí kolo soutěže Best Web 2002 věnované investičním společnostem se blíží ke svému závěru. Předposlední hodnocenou prezentací jsou www stránky společnosti ŽB Trust. No vážně, přijměte opět naše pozvání a zkuste hodnotit s námi všechny její klady a zápory.

Lidl spouští věrnostní program se slevami na míru

Aktuality | Jiří Hovorka | 17. 9. 2020 | 71 komentářů

-52

Lidl v Česku spustil svůj věrnostní program Lidl Plus. Dostupný je jako aplikace, která je ke stažení v App Store a Google Play. Věrnostní karta má v telefonu podobu QR kódu, který v průběhu markování zboží zákazník přiloží ke skeneru a může čerpat výhody.

Zůstat nebo odejít

Články | Danuše Pecharová | 17. 8. 2001

-51

Tím si láme hlavu většina návštěvníků webu Spořitelního penzijního fondu. Protože to není pro tvůrce prezentace nic moc lichotivého, měli by s tím rozhodně něco udělat. Hrozí totiž, že všichni zájemci o informace skončí hned na první stránce. A už se nevrátí.

A přece se točí…

Články | Leoš Bárta | 28. 6. 2002

-49

Podle mého názoru zatím nejzajímavější internetovou prezentaci v oblasti investičních společností přináší další část třetího kola soutěže Best Web 2002. Tentokrát nás čeká hodnocení webu OB Invest. Můžete souhlasit, ale můžete mít také zcela jiný názor…

Web penzijního fondu nebo zpravodajský portál?

Články | Danuše Pecharová | 10. 8. 2001

-46

Na tuto otázku se při pohledu na stránky Penzijního fondu České pojišťovny neodpovídá nijak snadno. Obsahují totiž dostatek informací, které jsou přehledně orientovány a jež lze bez problémů nalézt. Jen kdyby nebylo těch překlepů...

Vrchol Olympu je stále prázdný

Články | Danuše Pecharová | 3. 8. 2001

-39

Na bájnou horu po tomto kole nevystoupí ani další hodnocený web. Stránky Českomoravského penzijního fondu totiž nejsou božské, ale průměrné. Rozšíří proto dlouhou řadu ničím nepřekvapujících webů bez větší invence.

Šedý průměr Vojenského penzijního fondu

Články | Danuše Pecharová | 20. 7. 2001

-36

Jednoduché, vzdušné stránky, které se snadno natahují. Jinak graficky ani technicky nic zajímavého. Jen šeď a šeď.

Když YES znamená víc než ANO

Články | Leoš Bárta | 7. 12. 2001

-35

Je to naposledy v letošním roce. Je to poslední prezentace ve skupině úvěrových karet. Za několik dní budeme znát vítěze. Web yeskarta.cz nepatří rozhodně mezi průměrné www stránky. V čem převyšuje ostatní a kde má co dohánět?

Do penzijního fondu se dovoláte až v důchodu

Články | Petr Vykoukal | 31. 5. 2001

-32

Každý čtvrtý hovor do penzijního fondu skončí jinak, než spojením se zodpovědnou osobou. Pokud už se dovoláte, není to záruka, že dostanete kvalitní a přesné informace. Co vše se vám při volání do penzijního fondu může stát si přečtěte v našem testu.

O prezentaci, která je OK

Články | Leoš Bárta | 23. 11. 2001

-29

Hodnocení www prezentací finančních institucí se dostalo v posledním letošním kole do zvláštní situace. Hodnotit se totiž budou stránky finančních produktů, tzv. produktové microsites. To je ale trochu jiná práce, než na kterou jsme byli zvyklí. Přicházejí nová měřítka a jiné souvislosti. A zůstanou jen dobré weby.

O Abrahamovi a jeho synu Izákovi

Články | Leoš Bárta | 2. 11. 2001

-27

Hodnocením internetové prezentace GE Capital Leasing se dostávám k části jedné z největších světových korporací – General Electric. Byl by Tomáš Alva spokojen s přístupem svých českých spolupracovníků ke klientovi? Jak dopadl pokus vytvořit portál tam, kde jiní tvoří několikastránkovou statickou prezentaci?

Pokuta za sexistickou reklamu. Soud vydal přelomový rozsudek

Co se děje | Zdeněk Bauer | 2. 5. 2021 | 11 komentářů

-27

Pokud firma využije v reklamě nahé ženské tělo bez jakékoliv souvislosti se svou činností, může to být v rozporu s dobrými mravy. Nejvyšší správní soud potvrdil pokutu od krajského živnostenského úřadu.

Jdeme si pro tebe, český kliente

Články | Petr Vykoukal | 11. 12. 2001

-25

Většina zahraničních bank, které přišly na český trh začátkem devadesátých let, se zpočátku soustředila na podnikovou klientelu. Čas však změnil českého klienta a tím i jeho atraktivitu pro tyto původně "korporátní" banky.

Sádlo, teplé ponožky, bouraná auta… a fondy

Články | Tomáš Skřivánek | 7. 5. 2001

-24

Co mají položky z titulku společného? Do počátku května nic. Nyní je spojila jedna reklamní kampaň stavějící investování na roveň sádla a teplých ponožek. IKS Komerční banky se rozhodla zpřístupnit fondy skutečně nejširším vrstvám. Pokud nezůstane na půli cesty, bude následující vývoj zajímavé sledovat.

O obru a trpaslíkovi

Články | Leoš Bárta | 31. 8. 2001

-23

Podle objemu předepsaného pojistného za rok 2000 se zcela jednoznačně drží na 1. místě na českém trhu Česká pojišťovna. To překvapí opravdu jenom málokoho. Jenže ono se správně říká, jsi-li obrem ve svém povolání, hleď, abys nebyl jinde trpaslíkem.

Tmavomodrý svět První investiční

Články | Danuše Pecharová | 22. 6. 2001

-23

Stránky plné modré a šedé budí zpočátku dobrý dojem - ten však není naplněn. O kus dál totiž narazíte na technické nedostatky, které slibný úvod poněkud kazí.

O 1 kohoutovi a 4 smetištích

Články | Leoš Bárta | 26. 10. 2001

-20

ŠkoFIN je leasingová společnost, která má na internetu své stránky. Je toho dost, co si můžete přečíst nebo prohlédnout, ale pokud hodnotíte spolu se mnou, dávejte si pozor. Vlastní prezentace ŠkoFINu je jen malou částí toho, co můžete na adrese www.skofin.cz shlédnout.

Kola, kola, kolečka

Články | Leoš Bárta | 19. 10. 2001

-19

V tomto týdnu hodnotíme druhou nejsilnější leasingovou společnost – ČSOB Leasing. Čeká nás nelehká práce, ale bezesporu zajímavá exkurze. Jako už mnohokrát předtím zjistíme, že udělat dobrou, ne-li výtečnou internetovou prezentaci, umí ve finančním sektoru málokdo.

Do září je času dost

Články | Danuše Pecharová | 4. 7. 2001

-18

To si asi říkají v investiční společnosti ŽB Trust, kde připravují novou podobu svých webových stránek. Nejspíš jim vůbec nevadí, že ty současné jsou nedodělané. Skoro za každým druhým odkazem se totiž ukrývá informace o tom, že stránka je v přípravě.

HypoVereinsbank: Udrží se v čele bankovního pelotonu?

Články | Danuše Pecharová | 6. 4. 2001

-17

Po třech 'tradičních českých' bankách předstoupil před porotu web peněžního domu s ryze zahraničním kapitálem. Je zatím nejlepší, rozhodli porotci. A příští týden hodnotíme poslední bankovní stránky...

Muž v pozadí obchodu

Články | Zdeněk Fekar | 18. 5. 2001

-16

Před lety ministryně zrušila prý neperspektivní výzkumný ústav. Jeden z tehdy propuštěných mužů dnes už deset let stojí v čele firmy, kterou zájem o obchod docela slušně živí. Ministryně tehdy zřejmě zapomněla, že obchod, to jsou především - peníze.

V přímých investicích jsme výjimkou

Články | Tomáš Skřivánek | 30. 10. 2001

-16

V prvním pololetí letošního roku k poklesu počtu přímých zahraničních investic v Evropě o 32 procent. Pouze tři země zaznamenaly nárůst investičních projektů - a to Španělsko, Česká republika a Švédsko.

Stránka 1/8

Předchozí

1

Převodník měn

Rozšířená verze kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services