Seriál | Jan Müller | 14. 7. 2023 | 1 komentář
Psychologie je mocná čarodějka. Nejen jasní podvodníci, ale i firmy a obchody s nejlepší reputací používají manipulační techniky, aby z vás dostali peníze. Někdo za ně dá něco jako protihodnotu, jiný je sbalí a sbohem. Když budete vědět, jak ty triky fungují, poznáte je a neskočíte na ně.
Seriál | Jan Müller | 16. 6. 2023
Začíná to tím, jak snadné je obrat o peníze školní mládež. Končí to tím, že ani dospělí nejsou o nic schopnější odolávat trikům výřečného podvodníka. Proč při nakládání s penězi vynechat city?
Komentář | Michal Kašpárek | 3. 6. 2016 | 6 komentářů
Zaměstnanci Facebooku ručně odstraňují konzervativně-pravicové texty ze seznamu nejsdílenějších článků. Firma vládne nad veřejným míněním – a jen málokdo si to uvědomuje.
Co se děje | Táňa Chadrabová | 30. 1. 2008 | 13 komentářů
Čeští spotřebitelé budou od poloviny roku zase o něco více chráněni před nekalými reklamními praktikami. Z obchodů by třeba měly zmizet nápisy oznamující bankroty firem. Podle některých odborníků je však další regulace zbytečná.