Platy a benefity manažerů v oblasti marketingu, reklamy a PR
Články | Petr Vykoukal | 2. 5. 2003 | 1 komentář
Seřadit podle*: čtenosti |
chronologicky |
hodnocení
Články | Petr Vykoukal | 2. 5. 2003 | 1 komentář
Články | Petr Vykoukal | 2. 5. 2003 | 1 komentář
Články | Tomáš Prouza | 2. 5. 2003 | 1 komentář
Víte, zda a jak zdanit služební vůz používaný k soukromým účelům, penzijní připojištění či nepeněžní příspěvky zaměstnavatele?
Články | Petr Vykoukal | 9. 5. 2003
Pracujete v oblasti prodeje a nákupu? Nebo vás prostě zajímá, jak jsou u nás pozice v tomto oboru odměňovány či co mají lidé na konkrétních postech přesně na starosti? Tyto informace najdete v první části našeho průzkumu.
Články | Petr Vykoukal | 14. 5. 2003
Pracujete v oblasti marketingu, reklamy a PR? Nebo vás prostě zajímá, jak jsou u nás pozice v tomto oboru odměňovány či co mají lidé na konkrétních postech přesně na starosti? Tyto informace najdete v druhé části našeho průzkumu.
Články | Petr Vykoukal | 20. 5. 2003 | 1 komentář
Představa, že by nadnárodní firma poskytla ve vyspělé zemi svému zaměstnanci služební vůz, kterým by se každý den ráno dovezl na pracoviště a večer zase domů, je z říše sci-fi. Úplně stejné firmy ale takovou věc v České republice dělají. Proč?
Články | Petr Vykoukal | 22. 5. 2003
Pracujete v oblasti správy společnosti, administrativy a IT? Nebo vás prostě zajímá, jak jsou u nás pozice v tomto oboru odměňovány či co mají lidé na konkrétních postech přesně na starosti? Tyto informace najdete v třetí části našeho průzkumu.
Články | Simona Ely Plischke | 3. 2. 2004
Hledáte nejlepší podnikatelský účet? Potřebujete peníze a nevíte, kdo nabízí nejlepší podmínky? Nebo novou kancelář a nevyznáte se na trhu hypoték? Odpověď na tyto a spoustu dalších otázek naleznete v naší právě rozšířené sekci pro podnikatele.
Články | Simona Ely Plischke | 27. 9. 2004
Podnikatelé a firmy vynakládají na sponzorské dary nemalé peníze, někdy jde až o několik desítek milionů ročně. Ne vždy se ovšem snaží zviditelnit své jméno. Koho a proč sponzorují?
Články | redakce Peníze.CZ | 6. 10. 2004 | 1 komentář
České firmy se učí odměňovat své zaměstnance zejména podle výkonu, častěji tedy vyplácejí jednorázové odměny za nadstandardní úkoly, "rozdávají" více mobilů, aut či příspěvků na penzijní připojištění a zároveň odpouštějí od 13. platů. Růst mezd v ČR navíc v posledních letech neustále klesá. Jaké jsou u nás trendy v odměňování?