Články | Leoš Bárta | 29. 3. 2002
Nemám rád weby, které jsou sterilní. Internetová prezentace HVB mezi takové rozhodně nepatří. Pomohou nebo uškodí internetové aktivity subjektu, kterému patří 4. místo na bankovním trhu v této zemi? Odpověď možná najdete v dalším kole soutěže Best Web 2002.
Články | Petr Vykoukal | 25. 10. 2001
Od začátku října se z lokálních poboček německé Hypoveriensbank a rakouské Bank Austria Creditanstalt stala nová banka – HVB. Její představitelé prezentovali odvážné cíle do budoucna, někteří nespokojení zaměstnanci však říkají, že banky nejsou vzájemně příliš kompatibilní a ladění jejich vzájemného fungování může trvat ještě dlouho.
Články | Alena Urubková | 24. 1. 2003
S novými parametry a akční nabídkou odstartoval v polovině ledna svou kampaň Majordomus, hypoteční úvěr HVB Bank. Produkt založený na osobním přístupu bankovních hypotečních poradců je tak přístupný daleko širšímu okruhu zájemců.