Už to víte? Právě to prasklo!
Články | Zdeněk Fekar | 15. 2. 2001
Dneska už to víme, ale včera šlo ještě o přísně embargované tajemství. Co skrývala Česká pojišťovna, a hlavně – proč?
Logo je grafický symbol nebo značka. Jeho cílem je jednoznačně identifikovat firmu, organizaci nebo podnikání. Jde o reprezentativní vizuální prvek, který zákazníkům pomáhá rozpoznat tuto firmu a také se logo váže k image firmy.
Logo může mít podobu slov, značek, grafických symbolů anebo jejich kombinací. Hlavními funkcemi log jsou identifikace, tvorba značky, rozlišení od konkurence a komunikace se zákazníky i dalšími firmami.
Další články na téma logo najdete na Finmag.cz.
Seřadit podle: čtenosti | chronologicky | hodnocení
Články | Zdeněk Fekar | 15. 2. 2001
Dneska už to víme, ale včera šlo ještě o přísně embargované tajemství. Co skrývala Česká pojišťovna, a hlavně – proč?
Články | Petr Vykoukal | 3. 10. 2002
Komerční banka včera oficiálně představila své nové logo. Noví majitelé banky si navíc řekli, když už změna, tak pořádná, a kromě tváře tak banka výrazně mění i svou strategii.
Články | Lukáš Půda | 23. 3. 2001
Pokud dnes žádá klient u Citibank o vydání kreditní karty a bydlí přitom na malém městě, má smůlu. Banka totiž produkt poskytuje pouze klientům majícím bydliště či práci v jednom z devíti vyvolených měst. Dříve inzerovaná snaha Citibank o vstup do retailového bankovnictví tak vyznívá poněkud komicky.
Články | Leoš Bárta | 14. 9. 2001
Tím, kdo bude dnes dokazovat své schopnosti, je dceřiná společnost jedné z největších pojišťoven světa. A tak jako chuť a vůně každého jablka je z velké části závislá na tom, jak silný a zdravý je kmen, budeme dnes často chválit nebo plísnit s trochou německého přízvuku.
Články | Tomáš Skřivánek | 3. 9. 2001
Odkupy za 641 milionů korun zakončily poslední prázdninový týden tuzemské podílové fondy. Celkově v průběhu léta poklesl majetek pod jejich správou o 8,4 miliardy korun.
Stránka 2/2