Nové logo banku nepředělá
Články | Petr Vykoukal | 9. 2. 2001
Tento týden byl ve znamení změn symbolů dvou velkých českých bank. Obě z nich si své znaky pozměnily tak, aby z nich byla patrná jejich příslušnost k novým vlastníkům.
Logo je grafický symbol nebo značka. Jeho cílem je jednoznačně identifikovat firmu, organizaci nebo podnikání. Jde o reprezentativní vizuální prvek, který zákazníkům pomáhá rozpoznat tuto firmu a také se logo váže k image firmy.
Logo může mít podobu slov, značek, grafických symbolů anebo jejich kombinací. Hlavními funkcemi log jsou identifikace, tvorba značky, rozlišení od konkurence a komunikace se zákazníky i dalšími firmami.
Další články na téma logo najdete na Finmag.cz.
Seřadit podle: čtenosti | chronologicky | hodnocení
Články | Petr Vykoukal | 9. 2. 2001
Tento týden byl ve znamení změn symbolů dvou velkých českých bank. Obě z nich si své znaky pozměnily tak, aby z nich byla patrná jejich příslušnost k novým vlastníkům.
Články | Petr Vykoukal | 14. 2. 2001
V uplynulých čtrnácti dnech jste mohli na našich stránkách hlasovat o tom koho byste rádi viděli jako nového majitele Komerční banky. V souboji o vaši přízeň s těsným náskokem před Société Générale zvítězila bavorská HypoVereinsbank.
Články | Zdeněk Fekar | 15. 2. 2001
Dneska už to víme, ale včera šlo ještě o přísně embargované tajemství. Co skrývala Česká pojišťovna, a hlavně – proč?
Články | Lukáš Půda | 7. 3. 2001
Na trhu kreditních karet se přiostřuje. Česká pojišťovna představila nový produkt, který umožňuje bez dostatku vlastních peněz nakoupit zboží či dokonce vybrat hotovost. Nová kreditní karta se může pochlubit nejnižší úrokovou sazbou z úvěru na našem trhu.
Články | Danuše Pecharová | 16. 3. 2001
Největší banka v zemi – ČSOB má velmi nedokonalé a jednoduché webové stránky. Informace na nich jsou velmi nepřehledně organizovány, uživatel je nucen v některých sekcích dlouze rolovat, obsahují mnoho textu na jednu stránku.
Články | Lukáš Půda | 23. 3. 2001
Pokud dnes žádá klient u Citibank o vydání kreditní karty a bydlí přitom na malém městě, má smůlu. Banka totiž produkt poskytuje pouze klientům majícím bydliště či práci v jednom z devíti vyvolených měst. Dříve inzerovaná snaha Citibank o vstup do retailového bankovnictví tak vyznívá poněkud komicky.
Články | Tomáš Skřivánek | 3. 4. 2001 | 1 komentář
Zatímco významné světové banky, naposledy ABN Amro Bank, ustupují od záměru vybudovat internetové banky, v ČR je situace opačná. Jen během dubna se chystají do ringu vstoupit tři banky. První z nich – Komerční banka – své internetové bankovnictví spustila hned počátkem měsíce.
Články | Danuše Pecharová | 27. 4. 2001
Na první pohled složité a obsažné stránky Českomoravské stavební spořitelny se nakonec ukazují jako jedny z nejpřehlednějších, které jsem v poslední době měla možnost vidět.
Články | Danuše Pecharová | 22. 6. 2001
Stránky plné modré a šedé budí zpočátku dobrý dojem - ten však není naplněn. O kus dál totiž narazíte na technické nedostatky, které slibný úvod poněkud kazí.
Články | Danuše Pecharová | 27. 7. 2001
Jednoduché, většinou přehledné, občas však také zmatené. Takové dojmy můžete získat při prohlížení stránek Penzijního fondu Komerční banky.
Články | Danuše Pecharová | 3. 8. 2001
Na bájnou horu po tomto kole nevystoupí ani další hodnocený web. Stránky Českomoravského penzijního fondu totiž nejsou božské, ale průměrné. Rozšíří proto dlouhou řadu ničím nepřekvapujících webů bez větší invence.
Články | Tomáš Skřivánek | 3. 9. 2001
Odkupy za 641 milionů korun zakončily poslední prázdninový týden tuzemské podílové fondy. Celkově v průběhu léta poklesl majetek pod jejich správou o 8,4 miliardy korun.
Články | Leoš Bárta | 7. 9. 2001
Neohrabaně vedený útok těžkou palicí, to byl minule hodnocený web České pojišťovny. Dnes se bude bojovat lehkým kordem. Když se to umí, vypadá to dokonce elegantně. Nemusíte mít ani tolik síly. Ale zato se můžete klidně sami zranit.
Články | Leoš Bárta | 14. 9. 2001
Tím, kdo bude dnes dokazovat své schopnosti, je dceřiná společnost jedné z největších pojišťoven světa. A tak jako chuť a vůně každého jablka je z velké části závislá na tom, jak silný a zdravý je kmen, budeme dnes často chválit nebo plísnit s trochou německého přízvuku.
Články | Lukáš Půda | 14. 9. 2001
Články | Lukáš Půda | 12. 10. 2001
Články | Leoš Bárta | 19. 10. 2001
V tomto týdnu hodnotíme druhou nejsilnější leasingovou společnost – ČSOB Leasing. Čeká nás nelehká práce, ale bezesporu zajímavá exkurze. Jako už mnohokrát předtím zjistíme, že udělat dobrou, ne-li výtečnou internetovou prezentaci, umí ve finančním sektoru málokdo.
Články | Leoš Bárta | 26. 10. 2001
ŠkoFIN je leasingová společnost, která má na internetu své stránky. Je toho dost, co si můžete přečíst nebo prohlédnout, ale pokud hodnotíte spolu se mnou, dávejte si pozor. Vlastní prezentace ŠkoFINu je jen malou částí toho, co můžete na adrese www.skofin.cz shlédnout.
Články | Leoš Bárta | 9. 11. 2001
Je poslední hodnocenou leasingovou společností. Má velkou a slavnou matku. Obchodně si nevede špatně. Je její pozice na českém trhu adekvátní k pozici mezi konkurenčními internetovými aktivitami? Vyhraje, prohraje, bude někde uprostřed? Posuďte spolu s námi, jak si vede Leasing České spořitelny v prostředí tak specifickém, jakým je internet.
Články | Petr Vykoukal | 20. 11. 2001
Projekt IlikeQ si za svou více než roční existenci vydobyl své místo na slunci českého internetu. Ač dokázal svou virtuální měnu – Qéčka – rozšířit po české síti sám, v oblasti elektronických peněz se nabízejí možnosti, které už sám není schopen dostatečně využít. Zde by pomohl silný partner, nejlépe z bankovní branže...
Články | Alena Urubková | 6. 12. 2001
Více než dva a čtvrt milionu českých řidičů jezdí s povinným ručením České pojišťovny a jejich počet se neustále zvyšuje. Motoristé dobře vědí, proč si Českou pojišťovnu vybrali za svého partnera: mohou se opřít o zkušenost a pevné zázemí největší pojišťovny v ČR, která jim dokáže nabídnout vždy něco navíc.
Články | Leoš Bárta | 7. 12. 2001
Je to naposledy v letošním roce. Je to poslední prezentace ve skupině úvěrových karet. Za několik dní budeme znát vítěze. Web yeskarta.cz nepatří rozhodně mezi průměrné www stránky. V čem převyšuje ostatní a kde má co dohánět?
Články | Tomáš Prouza | 10. 12. 2001
Komerční banka konečně získala nového partnera, francouzskou Société Générale. S jejím novým ředitelem, Alexisem Juanem, jsme hovořili o jeho plánech, odporu ke změnám, neloajálních klientech a dalších problémech.
Články | Leoš Bárta | 22. 3. 2002
Třetí medailový post na bankovním trhu zastává Komerční banka. Je její internetová podoba v něčem výjimečná? Jaké jsou její silné stránky? A je něco, za co by se měli tvůrci www prezentace stydět? Zúčastněte se spolu s námi třetího kola soutěže Best Web 2002!
Články | Dušan Hradil | 5. 4. 2002
Články | Petr Vykoukal | 3. 10. 2002
Komerční banka včera oficiálně představila své nové logo. Noví majitelé banky si navíc řekli, když už změna, tak pořádná, a kromě tváře tak banka výrazně mění i svou strategii.
Články | Roman Stuchlík | 3. 10. 2006
Riziko zpronevěry je u investic do otevřených podílových fondů sníženo na minimum. Zásluhu na tom má oddělení majetku investora od majetku investiční společnosti. Šance, že se peníze "někde ztratí", se blíží nule. Čím to je? Co se stane, když se investiční společnost, broker či depozitář dostanou do ekonomických problémů? A jak je možné, že u některých obchodníků s cennými papíry lidé přišli o peníze?
Platební karty | Milan K. Osvaag | 8. 6. 2007
Banky vymyslely další lákadlo na klienty: platební karty s vlastním designem. Od června si mohou podobu karty navrhnout zákazníci Komerční banky a ČSOB. Další banky se přidají za půl roku.
Cestování | Michal Pravda | 2. 7. 2007
Vrátili jste se z dovolené, která nebyla zcela podle vašich představ? Pokud za vaši nespokojenost může cestovní kancelář, zájezd reklamujte. Máte na to tři měsíce od jeho skončení.
Stránka 1/2
Předchozí
Následující