FINMARKET | Martin Vlnas | 23. 12. 2021
![]()
„Měříme všechno. Jen tak odhalíme, kde proces vázne,“ říká nový generální ředitel Rohlíku Olin Novák. Má čísla a neváhá je použít, snad aby mi dokázal, že „Rohlík je technologická firma, které se nějak stalo, že skončila v retailu“.
Komentář | Renata Klementová | 21. 8. 2020 | 1 komentář
![]()
Bez digitalizace a chytře nastavených procesů se firmy v nové realitě neobejdou.
Publicistika | Martin Vlnas | 26. 10. 2019 | 2 komentáře
![]()
Jsme čím dál pohodlnější. Necháváme si dovézt nákup, pizzu, prášky. Místo pečených holubů létají republikou smažená kuřata. Za tím vším stojí složité algoritmy, prediktivní systémy a optimalizační nástroje. Kdo chce uspět v logistice, musí bojovat o každou korunu.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 30. 4. 2016
![]()
„Kurýrní služba v době, kdy si všichni můžou dokumenty posílat faxem?“ zvedali obočí pochybovači, když na začátku devadesátých let David Voverka zakládal Messengera. A zatímco mladší čtenáři právě možná googlují, co to byl fax, Voverkovým kurýrům v ulicích přibývají v nohách další tisícovky kilometrů.
Když se řekne | Michal Chleboun | 12. 3. 2012 | 2 komentáře
![]()
Ať už je oblast podnikání, kterou jste si vytipovali jako optimální pro cestu za svými vytouženými cíli, jakákoli, zapomenout byste neměli na to, jak zvýšíte možnosti uplatnění vašeho výrobku nebo služby na trhu. Oblast marketingu přitom nabízí nepřeberné množství nástrojů.