Poučí se svět z krize v Argentině?
Články | Jiří Tuvora | 20. 2. 2002
O krizi v Argentině toho bylo napsáno mnoho, ale málokterý článek se věnuje příčinám obdobných krizí. Je jich několik a podle mého názoru jsou následující faktory podstatné.
Kritéria jsou měřitelné faktory používající se k posuzování určitého jevu nebo věci. Slouží k srovnání a hodnocení. Kritéria pomáhají zajistit objektivitu a posoudit vše systematicky. Používají se zejména při hodnocení výkonu zaměstnanců, dosažení stanovených cílů, posuzují kvalitu práce, nebo mohou sloužit k hodnocení konkrétních produktů a služeb.
Seřadit podle: čtenosti | chronologicky | hodnocení
Články | Jiří Tuvora | 20. 2. 2002
O krizi v Argentině toho bylo napsáno mnoho, ale málokterý článek se věnuje příčinám obdobných krizí. Je jich několik a podle mého názoru jsou následující faktory podstatné.
Články | Jiří Tuvora | 19. 2. 2002
Polsko čelí obdobné situaci jako Česká republika, tedy neustálému posilování domácí měny, kterému se snaží bránit jak centrální banka, tak vláda.
Články | Aleš Vávra | 14. 2. 2002
Kromě ceny se při výběru amerického brokera klient rozhoduje podle doprovodných služeb a produktů. Na cenu služeb nebudu v dnešním díle brát zřetel.
Články | Štěpán Mikolášek | 12. 2. 2002
V posledních týdnech bylo napsáno mnoho komentářů, které se věnovaly atraktivitě trhů s dluhopisy u našich středoevropských sousedů. Trochu ve stínu Polska je podle mého Maďarsko, neprávem.
Články | Aleš Vávra | 7. 2. 2002
Otevřít si účet přímo u brokera ve Spojených státech a obchodovat s akciemi bez tuzemského zprostředkovatele není obtížné a nestojí to ani mnoho peněz.
Články | redakce Peníze.CZ | 5. 2. 2002
Časy se rychle mění, správcovským společnostem klesá zisk a proto zdražují.
Články | redakce Peníze.CZ | 1. 2. 2002
dnes jsem četla dopis Vaší čtenářky "Jak jsem hledala práci". Píšete, že byste uvítali další názory. Tak se tedy připojuji.
Články | Jiří Tuvora | 20. 12. 2001
Polsko se stalo v poslední době miláčkem všech portfolio manažerů řídících na středné Evropu zaměřené dluhopisové fondy. Vše naznačuje, že oblíbencem zůstane také v příštím roce.
Články | Dušan Hradil | 17. 12. 2001
Stejně jako hodinky Rolex nebo oblek od Pierre Cardina nesou punc výjimečnosti i platební karty s přívlastkem drahých kovů. Zlatou, platinovou nebo Diners Club rozhodně nenajdete v peněžence řadového klienta.
Články | Tomáš Hampl | 13. 12. 2001
Zavedení společné měny předcházelo řada let příprav. Kdy se rozhodlo o jejím zavedení? Jak vznikaly návrhy nových bankovek a mincí?
Články | Tomáš Hampl | 4. 12. 2001 | 1 komentář
Blížící se zavedení hotovostního eura přináší každodenně do naší redakční pošty otázky. V tomto článku najdete odpovědi na ty nečastější dotazy.
Články | Jiří Tuvora | 21. 11. 2001
Mezi deseti "posvěcenými" zeměmi pro vstup do EU v roce 2004 jsou Kypr, Maďarsko, ČR, Polsko, Slovinsko, Estonsko, Slovensko, Lotyšsko, Litva a Malta. Co toto roční hodnocení Bruselu přináší jednotlivým zemím? Jsou na jedné lodi nebo mezi sebou soupeří?
Články | Tomáš Hampl | 8. 11. 2001
Informovaní lidé dávno vědí, že od ledna příštího roku zavede dvanáct členských států Evropské unie nové bankovky a mince společné měny euro. Bude však euro platit jen v těchto zemích nebo na vás čeká při cestách Evropou i nějaké překvapení?
Články | Lukáš Půda | 26. 10. 2001
Články | Leoš Bárta | 12. 10. 2001
V oblasti leasingu osobních a užitkových vozů na českém trhu jednoznačně dominuje CAC Leasing. Proto začínáme další kolo hodnocení marketingových aktivit na internetu právě touto společností. Přeji „lízingovkám“ hodně zdaru a snahu o nápravu. Bude vůbec co napravovat?
Články | Lukáš Půda | 5. 10. 2001
Pozorné čtenáře naší soutěže o nejlepší web pojišťoven určitě nepřekvapí její výsledky. Cenu serveru Peníze.CZ si neodnese jedna, ale dvě pojišťovny: Allianz a Česká pojišťovna. Sympatie čtenářů a porotců se podobně jako v minulých hodnoceních opět nesešly.
Články | Lukáš Půda | 21. 9. 2001
Články | Michal Hazi | 13. 9. 2001
Po mnoha planých slibech Eurotelu, začne být GSM banking nabízen jeho klientům. Aby náš největší operátor z tohoto zpoždění vytvořil vítězství, je jeho produkt přece jen v něčem lepší.
Články | Leoš Bárta | 31. 8. 2001
Podle objemu předepsaného pojistného za rok 2000 se zcela jednoznačně drží na 1. místě na českém trhu Česká pojišťovna. To překvapí opravdu jenom málokoho. Jenže ono se správně říká, jsi-li obrem ve svém povolání, hleď, abys nebyl jinde trpaslíkem.
Články | Tomáš Prouza | 19. 7. 2001 | 1 komentář
Má-li dobrý personalista ve firmě udržet ty nejvýkonnější mozky, musí při stálém nedostatku lidí používat čím dál složitější metody. Vysoký plat již nestačí, podíl na firmě bývá tím pravým řešením.
Články | Eva Hníková | 28. 6. 2001
Asi každý rodič si přeje, aby jeho potomek přinesl ze školy co nejlepší vysvědčení. A tak slíbí své ratolesti za pěkné známky peníze, panenku Barbie, počítačovou hru nebo třeba autodráhu. Někteří rodiče pozvou dítě za vysvědčení se samými jedničkami na zmrzlinový pohár, jiní koupí čtyřkaři za odměnu mobilní telefon.
Články | Danuše Pecharová | 22. 6. 2001
Stránky plné modré a šedé budí zpočátku dobrý dojem - ten však není naplněn. O kus dál totiž narazíte na technické nedostatky, které slibný úvod poněkud kazí.
Články | Petr Vykoukal | 17. 5. 2001
Kam si vaše babička ukládá peníze? Pod matraci, nebo do starého kožichu ve skříni? Možná byste byli raději, kdyby si je ukládala na účet. Poradíme vám, jak jej vybrat.
Články | Danuše Pecharová | 11. 5. 2001
Přehledné, rychlé... a jednoduché. Možná až příliš. Takové jsou stránky Všeobecné stavební spořitelny KB. Průměrné. Odpovídá to známce udělené porotou - "mezi dvojkou a trojkou".
Články | Michal Hazi | 24. 4. 2001
Informace o konkrétních osobách byly vždy vysoce ceněným zbožím. Zákon o ochraně osobních údajů však jejich shromažďování omezuje. Příklad marketingového výzkumu, který právě dokončuje agentura GfK pro Českou spořitelnu, ukazuje, že firmy musí být velmi opatrné při jakémkoliv nakládání s klientskými daty.
Články | Zdeněk Fekar | 20. 4. 2001
První šampión našeho seriálu putování krajinou tuzemských finančních webů je znám. Zlatou medaili si z pětice největších bank vybojovala Bank Austria Creditanstalt. Dostane zlato i od čtenářů serveru Peníze.CZ?
Články | Lukáš Půda | 4. 4. 2001
Jak daleko dokáží pojišťováci zajít ve svých argumentech, aby získali váš podpis pod pojistnou smlouvou? Stejně jako všichni prodejci i oni používají celou škálu přesvědčovacích metod. Některé z nich však hraničí až s psychologickou manipulací.
Články | Danuše Pecharová | 16. 3. 2001
Největší banka v zemi – ČSOB má velmi nedokonalé a jednoduché webové stránky. Informace na nich jsou velmi nepřehledně organizovány, uživatel je nucen v některých sekcích dlouze rolovat, obsahují mnoho textu na jednu stránku.
Články | Zdeněk Fekar | 15. 3. 2001
Téměř součástí bontonu jsou v bankovním světě kyselé úšklebky pokaždé, když se vedle sebe objeví slovní spojení Česká spořitelna a moderní banka. Uplynulé tři dny jsme zkoušeli, zda spořitelní bankéři dokáží komunikovat s klienty prostřednictvím e-mailů.
Články | Petr Šimčák | 7. 3. 2001
Které fondy jsou nejlepší? Otázka, se kterou se na redakci obracíte velmi často. Dnes se vám na ni pokusí odpovědět analytik Petr Šimčák. V příštích týdnech se můžete těšit na odpovědi z pera či klávesnice dalších autorů.
Stránka 2/3