Články | Simona Ely Plischke | 19. 5. 2004
"V USA se drtivá většina pojištění prodává přes agenty či makléře a všichni to berou jako samozřejmost. MLM firmy budou určitě hledat cesty jak novou legislativu obcházet. Podle způsobu, jakým byla do zákona zavedena změna limitu pro daňový odpočet životního pojištění, lze dovodit, že se jedná o čistý lobbying," říká Ivan Špirakus v odpovědích na vaše dotazy.
Články | Simona Ely Plischke | 16. 6. 2004
Komora pojišťovacích makléřů 15. 6. slavnostně vyhlásila držitele titulu Pojišťovna roku 2003 a vítěze dalších šesti kategorií. Co ovlivnilo makléře v jejich hlasování, proč se vrátilo pouze 26 % platných hlasovacích lístků a jak jsou zástupci pojišťoven s výsledky ankety spokojeni?
Články | Ivan Špirakus | 13. 10. 2004
Většina pojišťoven v ČR má jen tzv. pi (public information) rating, nechová se tedy ke klientům příliš otevřeně. Při volbě svého zajištění však pojišťovny rating příslušné zajišťovny striktně vyžadují a dokonce se jím často chlubí. Přečtěte si, co se stalo jedné z největších zajišťoven na světě, jako varování před podceňováním významu plnohodnotného ratingu.