Jak si vybrat správný nemovitostní fond
Jak na to | František Mašek | 29. 7. 2011 | 2 komentáře

Otevřené nemovitostní fondy jsou považovány za zajímavou středně- až dlouhodobou investici, vhodnou i pro konzervativnější investory.
Seřadit podle*: čtenosti |
chronologicky |
hodnocení
Jak na to | František Mašek | 29. 7. 2011 | 2 komentáře
Otevřené nemovitostní fondy jsou považovány za zajímavou středně- až dlouhodobou investici, vhodnou i pro konzervativnější investory.
Rozhovor | Martin Vlnas | 19. 6. 2018 | 7 komentářů
I v předražené Praze dává smysl investovat do nemovitostí. Přesněji: do kanceláří. Ještě přesněji: do komplexů za 400 milionů až miliardu a půl.
Rozhovor | Martin Vlnas | 18. 1. 2020 | 5 komentářů
„Investování do nemovitostí rovná se matematika plus kontakty. Pokud vám někdo prodává navoněné kanceláře s křišťálovými lustry, víc peněz vám nevydělá.“
Rozhovor | Ondřej Tůma | 11. 4. 2020 | 2 komentáře
Založil realitně-konzultantskou společnost, která se během deseti let vypracovala na jednoho z nejdůležitějších hráčů celého trhu v Česku. Ekonomická krize stála u zrodu jeho podnikání, dnes čekají celou branži další otřesy.
Rozhovor | Gabriel Pleska | 5. 11. 2020 | 2 komentáře
Nemovitostní trh je velká jízda, říká Pavel Citta, který nakupuje nemovitosti pro pražskou společnost PSN. Teď se prý sice zvolnilo, všichni přešlapují, ale už se rýsují nové možnosti. Na trhu se začínají objevovat i domy, které by tam před rokem nikdo nečekal. Například hotely.
BrandInsight | Marek Pokorný | 15. 11. 2023
Obliba investic do nemovitostí je v Česku vysoká. Roste i popularita nemovitostních fondů určených širší veřejnosti. Podle údajů Asociace pro kapitálový trh v nich Češi měli ke konci minulého roku majetek v hodnotě přibližně 62 miliard korun. Před osmi lety to byly pouhé jednotky miliard.
BrandInsight | Petra Nová | 5. 4. 2024
Poslední rok investorům do mnoha typů komerčních nemovitostí moc nepřál. „Průmysl byl nicméně jedním z mála segmentů, kde se nepřestalo stavět a výsledek ve střední Evropě lze považovat za solidní,“ říká Milan Kratina, zakladatel a šéf Accolade.