Články | Leoš Bárta | 5. 4. 2002
T. A. Edison by se asi divil, kdyby věděl, že GE Capital Bank je 5. nejsilnější bankou na českém trhu. Tentokrát se podíváme na zoubek jejich webové prezentaci, která podivuhodně osciluje mezi "umím" a "neumím". Posuďte sami na gecb.cz.
Články | Dušan Hradil | 26. 2. 2003
S novým způsobem ovládání běžného účtu přijde počátkem března eBanka, která svým klientům nabídne přístup k penězům pomocí kapesního počítače (PDA). Jak taková aplikace vypadá a co všechno umožňuje?
Podílové fondy | Petr Fejtek | 10. 4. 2007
Velikonoční nadílka sice někomu zvedla náladu, ale ani akciový vodopád posledního týdne naši tradici nezměnil. Našinci věří jen na některé pohádky a ty investorské mezi ně nepatří. Beránek sice tentokrát ukázal tím správným směrem, tedy vzhůru, ale na zajištěné stádečko nestačil ani náhodou.
Články | Petr Vykoukal | 26. 10. 2000
Bankování na mobilních telefonech se zatím nesetkalo s přílišným zájmem klientů. Do usedlých vod GSM Bankingu však vplul v polovině října nový žralok - GE Capital. Chce klienty k této službě přitáhnout mobilem zadarmo. Rozhodli jsme se tedy vyzkoušet, jak takové zadarmo vypadá v praxi.
Články | Aleš Hejna | 19. 3. 2001 | 1 komentář
Až donedávna platilo, že nejlevnějším dopravním prostředkem při cestě do zahraničí je auto, případně autobus. Dnes se ale najdou i cenově výhodnější způsoby, dostupnější bývá též vlak.
Články | Tomáš Skřivánek | 17. 4. 2001
Půst, který tradičně předchází velikonočním svátkům, pro akcie letos evidentně neplatil. Naopak, akciové fondy zaznamenaly minulý týden velmi slušný růst kurzů a majetku pod správou.
Články | Lukáš Půda | 9. 11. 2001
Články | Jan Heřman | 20. 2. 2002
Cílem každého pojištění by především mělo být zabezpečit sebe a své blízké proti nepředvídatelným událostem. Nejinak je tomu v případě dětského životního pojištění. V současné době přišly další dvě pojišťovny s tímto produktem. Jak tedy můžete zabezpečit své ratolesti proti nevyzpytatelným obrátkám osudu?
Články | Leoš Bárta | 27. 9. 2001
Poslední hodnocenou prací v rámci cyklu pojišťoven je webová prezentace společnosti ING Nationale Nederlanden. Podle objemu předepsaného pojistného zaujímá tato společnost na českém pojišťovacím trhu 5. místo. Tím toto kolo končí a my budeme velmi brzy znát vítěze. Má tento poslední adept šanci stanout na postu nejvyšším?
Články | Tomáš Skřivánek | 16. 7. 2001
Winterthur se začíná specializovat pouze na životní a úrazové pojištění. Zbytek pojistného kmene převezme číslo dvě tuzemského trhu: pojišťovna Kooperativa.
Články | Dana Zwiebová | 2. 2. 2001
Pro stavební spořitelny byl loňský rok nebývale úspěšný. Podobně dobré výsledky jako v roce 2000 nepamatují už tři roky. Po tradičním náporu v závěru roku mělo všech šest stavebních spořitelen dohromady podepsáno již 3,4 milionu platných smluv o stavebním spoření. Ve srovnání s předcházejícím rokem to je o více než dvacet procent víc. Vyšší tempo u uzavřených smluv zaznamenaly spořitelny naposledy v roce 1997.
Články | Petr Vykoukal | 17. 5. 2001
Kam si vaše babička ukládá peníze? Pod matraci, nebo do starého kožichu ve skříni? Možná byste byli raději, kdyby si je ukládala na účet. Poradíme vám, jak jej vybrat.
Články | Jiří Šedivý | 13. 9. 2004
Prodloužení minimální doby spoření o jeden rok má jeden nepříjemný efekt pro všechny, kdož se snaží pomocí více smluv dosahovat maximálního výnosu. Kdo letos zapomene uzavřít smlouvu, nebude na své peníze čekat rok, ale minimálně dva. Mohl by to být důvod uzavření nové smlouvy v roce 2004.
Články | Alena Urubková | 25. 3. 2002
Díky zajímavé a výhodné kombinaci několika finančních produktů a služeb v balíčku PROFIKONTO mohou menší a střední podniky a podnikatelé získat u Raiffeisenbank a. s. výhodnou nabídku pokrývající komplexně jejich potřeby. Zajímavé cenové zvýhodnění některých služeb a produktů samotné Raiffeisenbank je doplněno o slevy na pojišťovací a leasingové produkty partnerských společností v rámci finanční skupiny Raiffeisen.
Články | Leoš Bárta | 8. 3. 2002
"…keep passing the open windows…", zpívali kdysi legendární Queen, vzpomínáte? Jak trefné. Po letech totiž přichází naplnit smysl těchto slov na internetu největší banka na českém trhu. O navigaci, grafice, informacích a ještě o mnohém dalším bude dnešní hodnocení www prezentace ČSOB. Jinými slovy – vítejte v novém ročníku soutěže Best Web 2002!
Články | Petr Vykoukal | 12. 9. 2002
Nově představená služba eBanky integrující bankovní služby do freemailu Seznamu má některé "šokující" parametry - vedení účtu je zdarma, výpis je za tři devadesát. Bližší pohled do sazebníku ale ukazuje, že i některé jiné ceny jsou šokující, tentokrát svojí velikostí. Přesto existují možnosti, ke kterým můžete tento účet využít a přitom ani tolik nezaplatit.
Články | Eva Marečková | 7. 12. 2006
I když nákup call opce patří k základním strategiím, rozhodování o konkrétní podobě nakoupené call opce zahrnuje komplexnější přístup. Co všechno tedy musíme brát do úvahy?
Články | Leoš Bárta | 14. 9. 2001
Tím, kdo bude dnes dokazovat své schopnosti, je dceřiná společnost jedné z největších pojišťoven světa. A tak jako chuť a vůně každého jablka je z velké části závislá na tom, jak silný a zdravý je kmen, budeme dnes často chválit nebo plísnit s trochou německého přízvuku.
Hypoteční banky | Věra Tůmová | 31. 10. 2007 | 1 komentář
Hypoteční novinky, které už konkurence nabízí několik měsíců či let, s vypětím všech sil začala konečně poskytovat i trojka českého hypotečního trhu, Komerční banka. Divné je, že banka u některých produktů ani není schopna přijít s vlastním názvem a opisuje od konkurence.
Cestování | Michal Pravda | 25. 6. 2007 | 1 komentář
Bez cestovního pojištění se musí cestovatel připravit na placení poplatků u lékaře. Když ztratí nebo mu ukradnou peníze, může si je nechat poslat specializovanými firmami.
Banky | Jan Jedlička | 15. 10. 2007
Bankovní balíčky komplikují přechod klientů ke konkurenční bance a brzdí tak konkurenci, tvrdí evropská skupina expertů. Ta navrhuje i zavedení celoevropské přenositelnosti čísel bankovních účtů.
Články | Petr Vykoukal | 15. 6. 2001
Garantované fondy jsou často prezentovány jako složitě konstruovaný produkt, který lze jednoduše nabízet. Správce totiž slibuje po uplynutí stanovené doby navrácení celé vložené částky a v případě růstu kapitálového trhu i podíl na jeho výnosu. K nákupu standardních produktů potřebujete většinou hodně peněz, ale k vytvoření svého vlastního "garantovaného fondu" vám stačí pár tisícikorun a trocha znalostí.
Články | Zdeněk Fekar | 18. 5. 2001
Před lety ministryně zrušila prý neperspektivní výzkumný ústav. Jeden z tehdy propuštěných mužů dnes už deset let stojí v čele firmy, kterou zájem o obchod docela slušně živí. Ministryně tehdy zřejmě zapomněla, že obchod, to jsou především - peníze.
Články | Danuše Pecharová | 4. 7. 2001
To si asi říkají v investiční společnosti ŽB Trust, kde připravují novou podobu svých webových stránek. Nejspíš jim vůbec nevadí, že ty současné jsou nedodělané. Skoro za každým druhým odkazem se totiž ukrývá informace o tom, že stránka je v přípravě.
Články | Danuše Pecharová | 22. 6. 2001
Stránky plné modré a šedé budí zpočátku dobrý dojem - ten však není naplněn. O kus dál totiž narazíte na technické nedostatky, které slibný úvod poněkud kazí.
Články | Leoš Bárta | 2. 11. 2001
Hodnocením internetové prezentace GE Capital Leasing se dostávám k části jedné z největších světových korporací – General Electric. Byl by Tomáš Alva spokojen s přístupem svých českých spolupracovníků ke klientovi? Jak dopadl pokus vytvořit portál tam, kde jiní tvoří několikastránkovou statickou prezentaci?
Články | Leoš Bárta | 23. 11. 2001
Hodnocení www prezentací finančních institucí se dostalo v posledním letošním kole do zvláštní situace. Hodnotit se totiž budou stránky finančních produktů, tzv. produktové microsites. To je ale trochu jiná práce, než na kterou jsme byli zvyklí. Přicházejí nová měřítka a jiné souvislosti. A zůstanou jen dobré weby.
Články | Petr Vykoukal | 19. 12. 2001
Přímé bankovnictví, které ještě před dvěma lety představovalo pro banku konkurenční výhodu, se dnes stává nutností. Každý peněžní ústav, který si chce udržet a dále rozvíjet svůj tržní podíl, musí svým klientům nabídnout alespoň jednu možnost přímé komunikace.