Očima expertů | Ondřej Tůma | 15. 7. 2016 | 1 komentář
Říká se, že každá krize a každý zlom přináší investiční příležitosti. Můžete tedy něco vydělat na převratném výsledku britského hlasování o odchodu z Evropské unie, nebo je správná příležitost už pryč? Zeptali jsme se investorů, ekonomů a také lidí z e-commerce.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 24. 10. 2015 | 21 komentářů
„Mít dobrý internetový obchod je mnohem větší dřina, než si původně představovalo třicet tři a půl tisíce z celkových třiceti sedmi tisíc e-shopů,“ říká v rozhovoru šéf Asociace pro elektronickou komerci Jan Vetyška.
Očima expertů | Ondřej Tůma | 2. 10. 2015
Na slevových serverech se točí miliardy korun. Říká se ale, že nikomu nerostou stromy do nebe. Ptáme se lidí z největších portálů, odborníků na webový byznys a finančních analytiků, jestli se obchod se slevami bude ještě rozvíjet, nebo ho čeká stagnace, nebo dokonce pád.
Jak na to | Michaela Kadlecová | 30. 5. 2011 | 12 komentářů
Internetových obchodů u nás stále ještě přibývá, naučili jsme se v nich nakupovat a baví nás to. Pozoruhodné ovšem je, že favoritem pro platby za tyto nákupy zůstává starodávná dobírka. Mnozí Češi totiž mají obavy z elektronického placení přes internet – nezdá se jim bezpečné. Jsou jejich obavy opodstatněné?