Image v souvislosti s firmou nebo značkou se používá pro označení celkového dojmu, reputace nebo názoru, který na danou společnost mají její zákazníci, investoři, pracovníci a další její okolí. Jedná se o důležitá aktiva, protože ovlivňuje úspěch firmy na trhu a v konkurenčním boji.
K image firmy patří vizuální identita, tedy logo, barevné schéma a design webových stránek, komunikace firmy, to, co dělá a jakou to má hodnotu a také k ní přispívá historie dané firmy.
Správné budování firemní image je třeba vynaložit úsilí a finanční prostředky. Pozitivní image dokáže zvýšit zájem zákazníků o nabízené produkty nebo služby a také poskytuje nové obchodní příležitosti.
Články | Tomáš Skřivánek | 20. 8. 2001
Nucená správa na Invescom a změna vlastnictví společnosti InvestAGe jsou největší fondové novinky. Na letních, pro investiční společnosti nepříznivých trendech, se ani v druhé polovině srpna nic nezměnilo.
Články | Danuše Pecharová | 15. 6. 2001
Na první pohled informativní a příjemné stránky. Agresivní Felix se vám snaží prodat své produkty. Co je mu to ale platné, když hned u vstupu číhá technická chyba. A těmi se web IKS KB jen hemží.
Články | Tomáš Prouza | 25. 5. 2001
V pátek večer vydala Komise pro cenné papíry tiskovou zprávu, upozorňující na problémy, které může krach Private Investors způsobit některým podílovým fondům.
Články | Zdeněk Fekar | 15. 2. 2001
Dneska už to víme, ale včera šlo ještě o přísně embargované tajemství. Co skrývala Česká pojišťovna, a hlavně – proč?
Články | Tomáš Skřivánek | 3. 11. 2000
Původně chtěla být psycholožkou, ale nakonec po vzoru svého otce vystudovala práva. Dnes Nina Tobiášová (27) v investiční společnosti Pioneer rozhoduje o tom, co se stane a co zůstane v říši nápadů.