Bude večeře v Londýně?
Články | Emil Dočkal | 18. 9. 2001
Kapitálový, potažmo akciový trh nemá v Česku na růžích ustláno. Zatímco mu ale první polistopadové vlády škodily "jenom" pasivním přihlížením, vzala vláda ČSSD věci pevně do rukou.
Image v souvislosti s firmou nebo značkou se používá pro označení celkového dojmu, reputace nebo názoru, který na danou společnost mají její zákazníci, investoři, pracovníci a další její okolí. Jedná se o důležitá aktiva, protože ovlivňuje úspěch firmy na trhu a v konkurenčním boji.
K image firmy patří vizuální identita, tedy logo, barevné schéma a design webových stránek, komunikace firmy, to, co dělá a jakou to má hodnotu a také k ní přispívá historie dané firmy.
Správné budování firemní image je třeba vynaložit úsilí a finanční prostředky. Pozitivní image dokáže zvýšit zájem zákazníků o nabízené produkty nebo služby a také poskytuje nové obchodní příležitosti.
Další články na téma image najdete na Finmag.cz.
Seřadit podle: čtenosti | chronologicky | hodnocení
Články | Emil Dočkal | 18. 9. 2001
Kapitálový, potažmo akciový trh nemá v Česku na růžích ustláno. Zatímco mu ale první polistopadové vlády škodily "jenom" pasivním přihlížením, vzala vláda ČSSD věci pevně do rukou.
Články | Petr Vykoukal | 19. 12. 2001
Přímé bankovnictví, které ještě před dvěma lety představovalo pro banku konkurenční výhodu, se dnes stává nutností. Každý peněžní ústav, který si chce udržet a dále rozvíjet svůj tržní podíl, musí svým klientům nabídnout alespoň jednu možnost přímé komunikace.
Stavební spořitelny | Věra Tůmová | 13. 11. 2007 | 6 komentářů
Stavební spořitelny poskytují stále více úvěrů. Celkem jejich služeb v Česku k letošku využívá zhruba 5,77 milionů lidí. Přesto počet smluv ve fázi spoření mírně klesá.
Články | Tomáš Prouza | 13. 12. 2001
Zajímalo vás někdy, co si vlastně o bankách myslí jejich zákazníci, kterou mají nejraději a kterou naopak nemohou ani vystát? Nás ano. Takže jsme se zeptali.
Články | Tomáš Skřivánek | 20. 8. 2001
Nucená správa na Invescom a změna vlastnictví společnosti InvestAGe jsou největší fondové novinky. Na letních, pro investiční společnosti nepříznivých trendech, se ani v druhé polovině srpna nic nezměnilo.
Stránka 2/2