Už to víte? Právě to prasklo!
Články | Zdeněk Fekar | 15. 2. 2001
Dneska už to víme, ale včera šlo ještě o přísně embargované tajemství. Co skrývala Česká pojišťovna, a hlavně – proč?
Image v souvislosti s firmou nebo značkou se používá pro označení celkového dojmu, reputace nebo názoru, který na danou společnost mají její zákazníci, investoři, pracovníci a další její okolí. Jedná se o důležitá aktiva, protože ovlivňuje úspěch firmy na trhu a v konkurenčním boji.
K image firmy patří vizuální identita, tedy logo, barevné schéma a design webových stránek, komunikace firmy, to, co dělá a jakou to má hodnotu a také k ní přispívá historie dané firmy.
Správné budování firemní image je třeba vynaložit úsilí a finanční prostředky. Pozitivní image dokáže zvýšit zájem zákazníků o nabízené produkty nebo služby a také poskytuje nové obchodní příležitosti.
Další články na téma image najdete na Finmag.cz.
Seřadit podle: čtenosti | chronologicky | hodnocení
Články | Zdeněk Fekar | 15. 2. 2001
Dneska už to víme, ale včera šlo ještě o přísně embargované tajemství. Co skrývala Česká pojišťovna, a hlavně – proč?
Články | Prokop Diviš | 19. 9. 2003
Smířili jsme se s faktem, že neříkání pravdy a přetvářka je pro mnohé politiky denním chlebem. Nedůvěřujeme jim, ale nakonec některé z nich přece jen při volbách vybereme. Proč pro jednou nezkusit intuici?
Články | Tomáš Prouza | 6. 12. 2001
Zajímalo vás někdy, co si vlastně o bankách myslí jejich zákazníci, kterou mají nejraději a kterou naopak nemohou ani vystát? Nás ano. Takže jsme se zeptali.
Články | Emil Dočkal | 18. 9. 2001
Kapitálový, potažmo akciový trh nemá v Česku na růžích ustláno. Zatímco mu ale první polistopadové vlády škodily "jenom" pasivním přihlížením, vzala vláda ČSSD věci pevně do rukou.
Články | Kristýna Havligerová | 6. 4. 2004
Bezkontaktní platební karty, karty se zdrojem světla či zvuku nebo s fotografií domácího mazlíčka. To jsou některé z novinek, kterými by nás už brzy mohly překvapit karetní společnosti.
Stránka 2/2