Image

Image v souvislosti s firmou nebo značkou se používá pro označení celkového dojmu, reputace nebo názoru, který na danou společnost mají její zákazníci, investoři, pracovníci a další její okolí. Jedná se o důležitá aktiva, protože ovlivňuje úspěch firmy na trhu a v konkurenčním boji.

K image firmy patří vizuální identita, tedy logo, barevné schéma a design webových stránek, komunikace firmy, to, co dělá a jakou to má hodnotu a také k ní přispívá historie dané firmy.

Správné budování firemní image je třeba vynaložit úsilí a finanční prostředky. Pozitivní image dokáže zvýšit zájem zákazníků o nabízené produkty nebo služby a také poskytuje nové obchodní příležitosti.

Další články na téma image najdete na Finmag.cz.

Stavební spoření: spořílků ubývá, objem půjček roste

Stavební spořitelny | Věra Tůmová | 13. 11. 2007 | 6 komentářů

-31

Stavební spořitelny poskytují stále více úvěrů. Celkem jejich služeb v Česku k letošku využívá zhruba 5,77 milionů lidí. Přesto počet smluv ve fázi spoření mírně klesá.

Nenápadný nástup „nakousnutého jablka“

Akcie | Věra Tůmová | 16. 11. 2007 | 4 komentáře

+6

Pro většinu lidí to byli kdysi jen fajnšmekři a ti, co do nich investovali, spíše blázni. Řeč je o „applemanech“. O lidech, kteří využívali počítače od Applu a o lidech, kteří před lety kupovali akcie této firmy. Pro Čechy je zatím snazší si koupit akcie než hudbu do iPodu.

Pachatelé pojistných podvodů mají někdy čtyři nohy či šest rukou

Pojišťovny | Věra Tůmová | 29. 11. 2007 | 2 komentáře

+7

Když pojišťovny zamezí pojistným podvodům, třeba prostřednictvím centrální databáze pojistných událostí, může se důvěryhodným klientům snížit cena pojištění, říká v rozhovoru pro Peníze.cz Roger Walsh z Britského institutu pro řízení úvěrů.

Kašlete na „národní pověst“, netrapte se „ostudami“. Prostě braňte své peníze a svá práva

Komentář | Michal Kašpárek | 7. 12. 2012 | 12 komentářů

+27

Češi nikdy nebyli ve světě moc oblíbení, a pokud jde o ostudy, mají tvrdou konkurenci. Proto se kvůli politickým průšvihům bojte spíš o kvalitu vlastního života než o fiktivní národní pověst.

Chudí vlevo, bohatí vpravo. Česká spořitelna staví pro mohovitější banku v bance

Co si o tom myslíte | Gabriel Pleska | 4. 9. 2014 | 58 komentářů

+82

Modrá je dobrá. To si myslí nejen Ondřej Hejma a Žlutý pes, ale taky Česká spořitelna, která prý chce od října nabízet služby pod novou značkou Blue. Lepší služby pro lepší lidi. Pro ty, kteří mají měsíční příjem nad třicet tisíc korun.

Převodník měn

Rozšířená verze kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services