Image v souvislosti s firmou nebo značkou se používá pro označení celkového dojmu, reputace nebo názoru, který na danou společnost mají její zákazníci, investoři, pracovníci a další její okolí. Jedná se o důležitá aktiva, protože ovlivňuje úspěch firmy na trhu a v konkurenčním boji.
K image firmy patří vizuální identita, tedy logo, barevné schéma a design webových stránek, komunikace firmy, to, co dělá a jakou to má hodnotu a také k ní přispívá historie dané firmy.
Správné budování firemní image je třeba vynaložit úsilí a finanční prostředky. Pozitivní image dokáže zvýšit zájem zákazníků o nabízené produkty nebo služby a také poskytuje nové obchodní příležitosti.
Stavební spořitelny | Věra Tůmová | 13. 11. 2007 | 6 komentářů
Stavební spořitelny poskytují stále více úvěrů. Celkem jejich služeb v Česku k letošku využívá zhruba 5,77 milionů lidí. Přesto počet smluv ve fázi spoření mírně klesá.
Akcie | Věra Tůmová | 16. 11. 2007 | 4 komentáře
Pro většinu lidí to byli kdysi jen fajnšmekři a ti, co do nich investovali, spíše blázni. Řeč je o „applemanech“. O lidech, kteří využívali počítače od Applu a o lidech, kteří před lety kupovali akcie této firmy. Pro Čechy je zatím snazší si koupit akcie než hudbu do iPodu.
Pojišťovny | Věra Tůmová | 29. 11. 2007 | 2 komentáře
Když pojišťovny zamezí pojistným podvodům, třeba prostřednictvím centrální databáze pojistných událostí, může se důvěryhodným klientům snížit cena pojištění, říká v rozhovoru pro Peníze.cz Roger Walsh z Britského institutu pro řízení úvěrů.
Komentář | Michal Kašpárek | 7. 12. 2012 | 12 komentářů
Češi nikdy nebyli ve světě moc oblíbení, a pokud jde o ostudy, mají tvrdou konkurenci. Proto se kvůli politickým průšvihům bojte spíš o kvalitu vlastního života než o fiktivní národní pověst.
Co si o tom myslíte | Gabriel Pleska | 4. 9. 2014 | 58 komentářů
Modrá je dobrá. To si myslí nejen Ondřej Hejma a Žlutý pes, ale taky Česká spořitelna, která prý chce od října nabízet služby pod novou značkou Blue. Lepší služby pro lepší lidi. Pro ty, kteří mají měsíční příjem nad třicet tisíc korun.