Články | Petr Vykoukal | 4. 4. 2005
Z pohledu lidského života je internetové bankovnictví dítětem čekajícím na zápis do základní školy. Moderní technologie se ale zákonitostmi lidského života neřídí, a tak už má český internetbanking za sebou bouřlivý vývoj. Jak se změnil v uplynulých třech letech se dozvíte v našem velkém testu.
Články | redakce Peníze.CZ | 14. 7. 2003
Chcete-li své bankovní transakce provádět z pohodlí své kanceláře budete potřebovat počítač s nainstalovaným bankovním programem, telefonní linku (nebo připojení k internetu). Prostřednictvím tohoto kanálu můžete své peníze řídit kdykoli a odkudkoli.
Články | Dušan Hradil | 18. 4. 2003
Nutnost nabízet internetový přístup k běžnému účtu pochopily u nás již všechny retailové banky. Jedna z nich však místo internetbankingu nabízí pouze tzv. homebanking. Jak tato aplikace vypadá a zda je vhodná i pro občany vám ukáže naše recenze.
Články | Petr Vykoukal | 19. 12. 2001
Přímé bankovnictví, které ještě před dvěma lety představovalo pro banku konkurenční výhodu, se dnes stává nutností. Každý peněžní ústav, který si chce udržet a dále rozvíjet svůj tržní podíl, musí svým klientům nabídnout alespoň jednu možnost přímé komunikace.
Články | Petr Vykoukal | 11. 12. 2001
Všechny české banky už nabízejí svým klientům širokou škálu možností, jak nechodit do peněžního ústavu osobně. Klienti si však zatím tuto příležitost moc neužívají.
Články | Alena Urubková | 3. 12. 2001
Česká spořitelna pro Vás připravila mimořádnou nabídku vybraných produktů a služeb zdarma. Naše nabídka platí do konce roku 2001, proto neváhejte a využijte tuto jedinečnou příležitost.
Články | Petr Vykoukal | 21. 2. 2001 | 3 komentáře
Úhrady do zahraničí mají zajímavou vlastnost, nikdo vám dopředu neřekne, kolik vás bude stát. Především u malých transakcí tak můžete zaplatit až deset procent ze zasílané částky.
Články | Petr Vykoukal | 11. 1. 2001
Ještě před rokem platilo rčení "všichni tam musíme" i o pobočkách bank, dnes se díky rostoucí nabídce služeb elektronického bankovnictví stává osobní návštěva banky spíše zbytečnou ztrátou času. Před dvanácti měsíci nabízela většina bank pouze zjištění zůstatku po telefonu a homebanking, dnes je v nabíce každé z nich alespoň jedna možnost přímé komunikace, kterou využívá každý desátý klient.