Co reklama neřekla | Dušan Šídlo | 9. 2. 2012 | 165 komentářů
Důchodové pojištění Eventus se prodává jako „špičkový a jedinečný“ spořicí produkt k zabezpečení na důchod. Pojďme se tedy podívat, v čem tkví ona jedinečnost. A odpusťte autorovi, pokud se neudrží a bude při tom trochu špičkovat.
Analýza | Jan Müller | 19. 10. 2011 | 2 komentáře
Malépeníze.cz odpovídají na dotazy čtenářů Peníze.cz. Reklama slibuje zajištěné fondy s výnosem dvakrát větším, než dostanete na spořicím účtu. Je to možné jen v reklamách a pohádkách, nebo na tom něco bude?
Co se děje | Jan Müller | 5. 10. 2011 | 9 komentářů
Další z odpovědí na čtenářské dotazy týkající se bankovních a pojišťovacích služeb či investování. Minule jsme odpovídali na otázku o strukturovaných finančních produktech. A nyní tu jeden máme v plné kráse. Ač garantovaný, investorka na něm ve výsledku prodělala. Jak se to stalo?