Komentář | Věra Tůmová, Jan Stuchlík | 25. 3. 2010 | 70 komentářů
mBank už má asi dost klientů. Dovoluje si tak výrazně omezovat zvýhodnění, na která je přilákala. Sazby spořicích účtů srazila na minimum a dlouho slibované produkty také stále zatím nenabízí.
Co reklama neřekla | Věra Tůmová | 23. 10. 2008 | 14 komentářů
LBBW se v reklamní kampani holedbá, že na nabízeném spořícím účtu zhodnotí úspory klientů nejrychleji ze všech bank. Na trhu jsou ale i výnosnější účty. Rozhodli jsme se proto, že reklamu uvedeme na pravou míru.
Když se řekne | Michal Chleboun | 19. 4. 2012 | 3 komentáře
Moderní banka bez internetu, to je pochopitelně nesmysl. A nemáme samozřejmě na mysli jen případnou neexistenci internetové prezentace. Současnost správy účtu je v internetovém bankovnictví.
Co se děje | Věra Tůmová | 13. 8. 2008 | 20 komentářů
O internetové platby se na českém internetu přetahují už dva silní hráči. Po dvou měsících existence Paysecu od ČSOB je na světě i nový platební systém mPenize od mBank. Nejmladší tuzemský bankovní dům slibuje Čechům revoluci v platbách na internetu a pro její úspěch se pro jistotu spojil s portálem Seznam.cz.