Platební karty | Milan K. Osvaag | 8. 8. 2007 | 12 komentářů
Na konec platnosti platební karty většinou upozorní bankomat, email nebo výpis z účtu. Kdo chce automatické obnovování karty zrušit, musí si hlídat lhůty, v nichž to lze učinit. Jinak zaplatí další roční poplatek.
Banky | Věra Tůmová | 27. 11. 2007 | 28 komentářů
Tajnůstkářské otevření internetové mBanky o sobotní půlnoci způsobilo mezi internetovou komunitou v Česku malé pozdvižení. Řada odpůrců bankovních poplatků zažádala o otevření účtu zdarma hned, jak to bylo možné. Část vyčkává, zda se objeví problémy.
Jak na to | Michal Kašpárek | 7. 2. 2014 | 1 komentář
Minule jsme zkrotili hardware a software, teď k tomu nejdůležitějšímu: krotíme u počítače sebe samotné.
Články | Dana Chytilová | 7. 3. 2006 | 1 komentář
Posílali jste někdy bankovní dotaz emailem? Dočkali jste se odpovědi? Odpovědi na svou otázku, nebo se spíš jednalo o náhodný výběr z osudí možných odpovědí? Podívejte se, zda a jak banky komunikovaly s panem Bručálkem.
Články | Kristýna Havligerová | 27. 5. 2004
I ti nejmenší jsou v poslední době cílem tuzemských finančních institucí. Klienty banky a majitely běžného či spořícího účtu se tak mohou stát i děti. Které banky a za jakých podmínek nabízejí dětská konta?
Když se řekne | Michal Chleboun | 26. 3. 2012
Tak jako byste ve skutečném světě měli mít kus papírku, na kterém máte natištěné své jméno, název firmy a kontakty, a občas i nějaký ten leták, ve virtuálním světě, tedy na internetu, byste neměli zapomenout na totéž, transformované do plochy na monitoru. Kdo dnes nemá internetové stránky, jako by nebyl. Ale stránkami, výkladní skříní na internetu, to všechno teprve začíná.
Články | Lukáš Půda | 12. 10. 2001
Když se řekne | Zdeněk Bubák | 19. 12. 2011 | 5 komentářů
Nejcennější zboží jsou dnes informace. A třeba za bezprostřední informace o tom, co se děje na vašem účtu, zaplatíte asi i rádi. Kolik vás ale tahle hlášení od banky – ať už vám chodí esemeskou či mejlem – stojí?
Články | Ján Rusnák | 11. 11. 2003
Máte jednoduchý požadavek na banky a chcete s nimi komunikovat pomocí emailu? Tak se na to pořádně připravte. Uvolněte si kapacitu emailové schránky, přichystejte tuny papíru a zlepšete svůj orientační smysl. Jinak se v odpovědích bank můžete ztratit.
Články | redakce Peníze.CZ | 25. 1. 2002 | 1 komentář
Zúčastnil jsem se soutěže o největší počet nákupů platební kartou. Překvapilo mne, že pořadatel soutěže její výsledky tají. Proč?
Články | Michal Hazi | 15. 6. 2002 | 1 komentář
Telecom již čtrnáct dní nabízí zasílání SMS a e-mailů z veřejných telefonních automatů. Od začátku však tuto službu provází problémy. Některé automaty dokonce nové karty Trick odmítaly přijímat.
Články | Zdeněk Fekar | 16. 5. 2001
Redakce serveru Peníze.CZ otestovala v jedenácti bankách nedávno rychlost a kvalitu odezvy na klientský e-mailový dotaz. A výsledek? Dříve než za pět dní banky většinou nedokáží odpovědět.
Články | redakce Peníze.CZ | 24. 1. 2002 | 1 komentář
Hledáte práci? Nic složitého. Personalističtí supové se o Vás poperou, ale pravděpodobnost, že najdete opravdu zajímavou práci je minimální. Tisk se hemží atraktivními inzeráty, z www stránek na Vás každou chvíli bliká neopakovatelná nabídka té správné práce, na jejímž konci je splnění snů o kariéře.
Články | Martin Pawinger | 31. 10. 2001
Zákon o svobodném přístupu k informacím sice stanovuje přesná pravidla pro získávání potřebných údajů od orgánů státní správy, to hlavní ale řešit nemůže. Na ochotu a pružnost úředníka, který požadavek na informace posuzuje, je totiž každý zákon krátký.
Články | Lucie Šťastná | 14. 11. 2001
Na českém bankovním trhu existuje systém, který podvodníkovi nedovolí platební kartu zneužít
Články | Lenka Fialová | 19. 11. 2001 | 3 komentáře
"Proč mám být doma mezi pátou a šestou? Mám čas, ale proč mám čekat?" ptá se teta Nikola. "Já nebudu čekat, když mi neřekneš proč!" To víte, že jí to neprozradím, i když vám ano. Teta slaví a já jí pošlu kytku.
Články | Leoš Bárta | 7. 9. 2001
Články | redakce Peníze.CZ | 17. 12. 2001
Řada z Vás jistě ví, že Československá obchodní banka se stala finalistou prestižní mezinárodní soutěže "The European Banking Technology Awards" v kategorii "IT tým roku". Nárok na nominaci ČSOB získala komplexní rekonstrukcí informačních systémů, kterou bylo nutné provést po spojení s IPB.
Články | Aleš Vávra | 14. 2. 2002
Kromě ceny se při výběru amerického brokera klient rozhoduje podle doprovodných služeb a produktů. Na cenu služeb nebudu v dnešním díle brát zřetel.
Články | Dušan Hradil | 12. 3. 2002
Internetové bankovnictví patří k hlavním úkolům produktových manažerů českých bank. GE Capital bank vstoupila na toto pole s novým reklamním trhákem – geniálním účtem. Minule dávali mobil zdarma, dostaneme tentokrát počítač?
Články | Jindřich Hlaváč | 23. 5. 2002
Český Telecom s velkou slávou oznámil možnost posílání krátkých textových zpráv (SMS) z veřejných telefonních automatů. Možností, jak takovou zprávu poslat je ale celá řada:z mobilu, internetu, jako email nebo i z pevné linky. Rozhodli jsme se zjistit, která varianta je nejvýhodnější.
Články | Alena Urubková | 1. 10. 2001
První zařízení pro elektronickou komunikaci integrující Internetové, hlasové a datové služby pro malé a střední podniky.
Články | Lukáš Půda | 15. 5. 2001
Blíží se doba letních dovolených. Kdo přemýšlí o cestě do zahraničí, neměl by zapomenout na cestovní pojištění. To znamená vybrat si pojišťovnu, navštívit její pobočku a uzavřít smlouvu. Málokdo ale ví o pohodlnější možnosti - kartičku o pojištění můžete získat, aniž byste vytáhli paty z domu. Stačí k tomu... telefon nebo počítač připojený k internetu.
Články | Lukáš Půda | 23. 5. 2001 | 4 komentáře
Nastává doba dovolených. Stovky tisíc lidí využívají každoročně služeb cestovních kanceláří. U koho si zájezd koupit? Dát přednost malé nebo větší cestovce? Rozhodování sice ovlivňuje cena, ale důležitou roli hraje také příjemné chování a informovanost pracovníků pobočky. Reportér Peněz.CZ po roce zopakoval test s cílem zjistit, nakolik se chování cestovek zlepšilo.
Články | Dušan Hradil | 14. 12. 2001
Do konce letošního roku zbývá ještě pár dní, zato náš seriál hodnocení webů finančních institucí již do svého finále dospěl. Boj v posledním kole byl tvrdý a my vám přinášíme konečný verdikt. Tři weby, dva vítězové a jeden poražený.