Články | Vendula Hilkovičová | 20. 8. 2004 | 1 komentář
Podle Úřadu pro ochranu osobních údajů činnost databáze neplatičů Solus neporušuje zákon, oznámili představitelé sdružení. Kromě jiného také sdělili, že až každý pátý klient některé z členských společností Solusu žádá o poskytnutí půjčky či úvěru s vědomím, že je nebude splácet. Kdy můžete být do databáze zařazeni vy?
Články | Leoš Bárta | 15. 3. 2002
…vás uvítá hned při vstupu do virtuálního světa druhé největší banky na našem trhu. Česká spořitelna má věru zvláštní prezentaci. Soutěž Best Web 2002 pokračuje…
Články | Lenka Fialová | 27. 3. 2001
Pracovala jsem tři měsíce. Při studiu. A vydělala dvacet tisíc. Pravda, není to částka závratná, ale také to není zrovna málo. Co teď s nimi? Nic většího kupovat nechci a ani nepotřebuji. Schovám si je na léto. Do té doby zbývají tři měsíce. S tím by se mělo dát něco dělat.
Články | Jindřich Hlaváč | 27. 8. 2001 | 10 komentářů
Je čas výletů a dovolených a tak se může stát, že na cestu vlakem se vydají i ti, kteří této dopravy během roku vůbec nevyužívají.
Články | Danuše Pecharová | 3. 8. 2001
Na bájnou horu po tomto kole nevystoupí ani další hodnocený web. Stránky Českomoravského penzijního fondu totiž nejsou božské, ale průměrné. Rozšíří proto dlouhou řadu ničím nepřekvapujících webů bez větší invence.
Články | Petr Vykoukal | 13. 5. 2003
Při hledání nového bytu narazíte na ten vytoužený 2+1 (3+1, dosaďte si cokoliv...), má však jednu vadu – je družstevní a vy ho chcete získat pomocí hypotéky. Dá se s tím něco dělat?
Články | Zdeněk Fekar | 15. 3. 2001
Téměř součástí bontonu jsou v bankovním světě kyselé úšklebky pokaždé, když se vedle sebe objeví slovní spojení Česká spořitelna a moderní banka. Uplynulé tři dny jsme zkoušeli, zda spořitelní bankéři dokáží komunikovat s klienty prostřednictvím e-mailů.
Články | Petr Vykoukal | 17. 1. 2001 | 1 komentář
Pracovníci infolinek většiny pojišťoven nabízejících povinné ručení jsou připraveni vám pomoci. Problémem ale bývá dostat je k telefonu, v průběhu našeho testu skončila v některých ústavech až polovina hovorů na záznamníku.
Články | Petr Vykoukal | 31. 5. 2001
Každý čtvrtý hovor do penzijního fondu skončí jinak, než spojením se zodpovědnou osobou. Pokud už se dovoláte, není to záruka, že dostanete kvalitní a přesné informace. Co vše se vám při volání do penzijního fondu může stát si přečtěte v našem testu.
Články | Leoš Bárta | 2. 11. 2001
Hodnocením internetové prezentace GE Capital Leasing se dostávám k části jedné z největších světových korporací – General Electric. Byl by Tomáš Alva spokojen s přístupem svých českých spolupracovníků ke klientovi? Jak dopadl pokus vytvořit portál tam, kde jiní tvoří několikastránkovou statickou prezentaci?
Články | redakce Peníze.CZ | 6. 1. 2006
Uteklo vám v prosinci něco z našeho denního zpravodajství? Víte, co se událo v oblasti bankovnictví, daní, bydlení, investování a dalších? Jste si jisti, že jste nepropásli některou z povinností vůči státu? Nahlédněte do výběru prosincových událostí.
Články | Leoš Bárta | 19. 10. 2001
V tomto týdnu hodnotíme druhou nejsilnější leasingovou společnost – ČSOB Leasing. Čeká nás nelehká práce, ale bezesporu zajímavá exkurze. Jako už mnohokrát předtím zjistíme, že udělat dobrou, ne-li výtečnou internetovou prezentaci, umí ve finančním sektoru málokdo.
Články | redakce Peníze.CZ | 14. 12. 2001
Česká spořitelna dělá vše pro zlepšení své pověsti, zaplavuje nás reklamními kampaněmi a dopisy s nabídkou výhodných produktů. Ovšem snaha využít některé nabídky je tvrdým střetem s realitou.
Články | Danuše Pecharová | 4. 7. 2001
To si asi říkají v investiční společnosti ŽB Trust, kde připravují novou podobu svých webových stránek. Nejspíš jim vůbec nevadí, že ty současné jsou nedodělané. Skoro za každým druhým odkazem se totiž ukrývá informace o tom, že stránka je v přípravě.
Životní situace | Táňa Chadrabová | 6. 11. 2007 | 4 komentáře
Každý rok roste počet lidí, kteří nakupují v internetových aukcích. Sice tam na ně většinou čeká nižší cena než v obchodě, ale mohou se setkat s nespolehlivými prodejci. Nepříjemným překvapením se lze vyhnout dodržováním jednoduchých zásad.
Články | Lukáš Půda | 19. 12. 2000
Zákazníci nakupující na úvěr nejsou nijak diskriminováni a většinou dostanou od pracovníků prodejny dostatek informací jak o výrobku, tak i o možnostech splácení. Je to pro ně totiž klient jako každý jiný - zvyšuje jim tržbu. Protože však informace podávají právě pracovníci prodejen a ne zaměstnanci splátkových společností, často se úroveň poskytnutých informací výrazně liší.
Články | Jan Heřman | 11. 3. 2002
Stane-li se to několikrát po sobě, firma má smůlu. Dokonale však dokáže někdy otrávit i hlas na druhém konci drátu. Přinášíme test telefonní dostupnosti, který se tentokrát zabývá leasingovými společnostmi.
Články | Leoš Bárta | 19. 10. 2001
Články | Alena Urubková | 15. 10. 2001
Profesionální internetový server obchodníka na US trzích Böhm & partner, a.s. nabízí odbornost, srozumitelnost a obsáhlost informací v on-line režimu.
Články | Zdeněk Fekar | 30. 3. 2001
Teprve od patnáctého prosince loňského roku funguje v České spořitelně institut ombudsmana. Oficiálně nejde o jednu konkrétní osobu zastávající tuto funkci, ale o celý tým. V jeho čele stojí Pavel Kysilka, hlavní ekonom spořitelny a dřívější viceguvernér České národní banky. Je to ale on, s kým si většina zasvěcených spojuje ombudsmana.
Hypoteční banky | Věra Tůmová | 31. 10. 2007 | 1 komentář
Hypoteční novinky, které už konkurence nabízí několik měsíců či let, s vypětím všech sil začala konečně poskytovat i trojka českého hypotečního trhu, Komerční banka. Divné je, že banka u některých produktů ani není schopna přijít s vlastním názvem a opisuje od konkurence.
Články | Leoš Bárta | 7. 9. 2001
Neohrabaně vedený útok těžkou palicí, to byl minule hodnocený web České pojišťovny. Dnes se bude bojovat lehkým kordem. Když se to umí, vypadá to dokonce elegantně. Nemusíte mít ani tolik síly. Ale zato se můžete klidně sami zranit.
Články | Michal Hazi | 13. 9. 2001
Po mnoha planých slibech Eurotelu, začne být GSM banking nabízen jeho klientům. Aby náš největší operátor z tohoto zpoždění vytvořil vítězství, je jeho produkt přece jen v něčem lepší.
Články | Jan Heřman | 8. 2. 2002
Právě tolik času bylo třeba na integraci dvou velkých bank. ČSOB teď prezentuje úspěšné převzetí IPB a přitom za ni ještě ani nezaplatila bývalým akcionářům. A co říkají na spojení klienti?
Články | redakce Peníze.CZ | 6. 10. 2006
Uteklo vám v září něco z našeho denního zpravodajství? Víte, co se událo v oblasti bankovnictví, daní, bydlení, investování a dalších? Jste si jisti, že jste nepropásli některou z povinností vůči státu? Nahlédněte do výběru zářiových událostí.
Články | Alena Urubková | 25. 3. 2002
Díky zajímavé a výhodné kombinaci několika finančních produktů a služeb v balíčku PROFIKONTO mohou menší a střední podniky a podnikatelé získat u Raiffeisenbank a. s. výhodnou nabídku pokrývající komplexně jejich potřeby. Zajímavé cenové zvýhodnění některých služeb a produktů samotné Raiffeisenbank je doplněno o slevy na pojišťovací a leasingové produkty partnerských společností v rámci finanční skupiny Raiffeisen.
Články | Vendula Hilkovičová | 13. 11. 2003 | 1 komentář
Blíží se konec roku a s ním i změny podmínek stavebního spoření. Nevíte-li si rady, co s vaší stávající smlouvou nebo smlouvou novou, na elektronické poradny stavebních spořitelen příliš nespoléhejte. Odpovědi, které jsme na naše e-mailové dotazy získali, rozhodně stojí za přečtení.
Články | Lukáš Půda | 2. 11. 2001
Články | Zdeněk Fekar | 8. 3. 2001
O daňových přiznáních podávaných po internetových linkách se letos hodně mluví. Jak ale v praxi vypadá on-line komunikace s daňovými poradci?
Články | Martin Zika | 4. 8. 2004
"Vzhledem ke konkurenčnímu boji se nikdy nedozvíte, kolik kusů daného cenného papíru se v portfoliu penzijního fondu nachází" nebo "fondy již sice mohou 70 % majetku investovat do akcií, prakticky to ale možné není". To jsou krátké úryvky ze slov Petra Beneše, viceprezidenta Asociace penzijních fondů ČR, který odpovídal na vaše dotazy.