Zkontrolujte si své tisícovky
Články | Michal Hazi | 6. 6. 2001 | 2 komentáře
Některé bankovky hodnot tisíc a pět tisíc korun budou staženy z oběhu. Zajímá vás důvod této operace a také jak poznáte, které bankovky budou staženy?
Dotaz, jinak také otázka, je součást komunikace sloužící k zisku informací od druhé osoby. Může také vést k vysvětlení určité skutečnosti nebo k rozvoji znalosti. Dotazy mohou být formulovány různými způsoby, od otevřených otázek po otázky uzavřené.
Dotazy jsou součástí lidské komunikace a správné tvoření otázek je důležité pro pochopení. Cílem je, aby tazatel volil takovou formu dotazu, která mu poskytne nejlepší a úplnou možnou odpověď.
Seřadit podle: čtenosti | chronologicky | hodnocení
Články | Michal Hazi | 6. 6. 2001 | 2 komentáře
Některé bankovky hodnot tisíc a pět tisíc korun budou staženy z oběhu. Zajímá vás důvod této operace a také jak poznáte, které bankovky budou staženy?
Články | Jindřich Hlaváč | 27. 8. 2001 | 10 komentářů
Je čas výletů a dovolených a tak se může stát, že na cestu vlakem se vydají i ti, kteří této dopravy během roku vůbec nevyužívají.
Články | Kateřina Boušová | 28. 3. 2006
Víte, jakým způsobem zdaňovat autorské honoráře za příspěvky do elektronických médií? Zákon o dani z příjmů a autorský zákon si odporují, Ministerstvo kultury se odkazuje na Ministerstvo financí a to, jak to vypadá, tzv. vaří z vody. Podle "daňařů" Komora daňových poradců vydala neoficiální stanovisko, podle Komory to je ale zase věc jednotlivých poradců. Jak to tedy je s 10% srážkovou daní a internetem?
Články | Lucie Šťastná | 17. 7. 2001
Autorizace je hodně důležité slůvko a ještě složitější proces. Právě na něm záleží, zda platební karty budeme považovat za bezpečné, nebo jim naopak přestaneme důvěřovat.
Články | Jan Heřman | 14. 11. 2001
Výhra může člověku pěkně zkomplikovat život. Nevěříte? Představte si, že nemáte ani peníz nazbyt a vyhrajete krásný domek. Na daních pak budete muset odvést tisíce korun do státní kasy.
Články | Vendula Hilkovičová | 20. 8. 2004 | 1 komentář
Podle Úřadu pro ochranu osobních údajů činnost databáze neplatičů Solus neporušuje zákon, oznámili představitelé sdružení. Kromě jiného také sdělili, že až každý pátý klient některé z členských společností Solusu žádá o poskytnutí půjčky či úvěru s vědomím, že je nebude splácet. Kdy můžete být do databáze zařazeni vy?
Články | redakce Peníze.CZ | 6. 10. 2006
Uteklo vám v září něco z našeho denního zpravodajství? Víte, co se událo v oblasti bankovnictví, daní, bydlení, investování a dalších? Jste si jisti, že jste nepropásli některou z povinností vůči státu? Nahlédněte do výběru zářiových událostí.
Články | Jan Heřman | 11. 3. 2002
Stane-li se to několikrát po sobě, firma má smůlu. Dokonale však dokáže někdy otrávit i hlas na druhém konci drátu. Přinášíme test telefonní dostupnosti, který se tentokrát zabývá leasingovými společnostmi.
Články | Petr Vykoukal | 20. 12. 2001
Ač již v našem loňském testu se ukázalo telefonování do stavební spořitelny jako záležitost rychle zvyšující srdeční tep, za uplynulý rok se toho až na výjimky bohužel moc nezlepšilo.
Články | Michal Hazi | 5. 4. 2001 | 1 komentář
Přímé bankovnictví šetří čas i peníze, platíte nižší poplatky a samotná služba je zdarma. To jsou výhody, které každá banka vehementně zdůrazňuje ve své reklamní kampani. Dvě z největších bank však mají pro své klienty přichystané nemilé překvapení. Přímé bankovnictví nabízejí zadarmo pouze dočasně, počítají se zavedením měsíčního paušálu na přímé komunikační kanály.
Články | Petr Vykoukal | 26. 10. 2000
Bankování na mobilních telefonech se zatím nesetkalo s přílišným zájmem klientů. Do usedlých vod GSM Bankingu však vplul v polovině října nový žralok - GE Capital. Chce klienty k této službě přitáhnout mobilem zadarmo. Rozhodli jsme se tedy vyzkoušet, jak takové zadarmo vypadá v praxi.
Cestování | Milan K. Osvaag | 10. 7. 2007 | 2 komentáře
Vzít s sebou na dovolenou k moři psa může stát skoro tolik, jako cesta dospělého člověka. Navíc před cestou je nezřídka třeba sehnat řadu potvrzení a nakoupit potřebnou výbavu. Jednodušší a většinou levnější možností je nechat psa doma v některém ze zvířecích hotelů.
Články | Tomáš Skřivánek | 20. 9. 2001
Zástupcem generálního tajemníka pražské burzy je od počátku letošního roku Jiří Opletal (36). Nenápadný muž, jehož hvězda na burze stoupá již šest let.
Články | Lukáš Půda | 21. 3. 2001
Kdo by se nesetkal v obchodě s logy platebních karet, kterými je možné nákup zaplatit? Mezi VISA, EC/MC a Maestro se však někdy zatoulá také logo červené královské koruny. Označuje místo, kde má zákazník možnost platit prostřednictvím Zaručeného šekového systému. Jen velmi málo spotřebitelů o takovém způsobu platby ví a ještě méně z nich jej využívá.
Články | Danuše Pecharová | 16. 3. 2001
Největší banka v zemi – ČSOB má velmi nedokonalé a jednoduché webové stránky. Informace na nich jsou velmi nepřehledně organizovány, uživatel je nucen v některých sekcích dlouze rolovat, obsahují mnoho textu na jednu stránku.
Články | Petra Lampová | 25. 1. 2002
Čtyři měsíce práce za oceánem jsou pryč. Rodiče a známí, odrostlí chmelovým brigádám, jen žasnou, co vše jste si po návratu domů pořídili - nejmodernější oblečení, počítač, knihy či dokonce plastickou operaci. Získejte ještě víc! Stačí minimální úsilí a můžete se těšit na šek v tvrdé měně, o příjemné sumě.
Hypoteční banky | Věra Tůmová | 31. 10. 2007 | 1 komentář
Hypoteční novinky, které už konkurence nabízí několik měsíců či let, s vypětím všech sil začala konečně poskytovat i trojka českého hypotečního trhu, Komerční banka. Divné je, že banka u některých produktů ani není schopna přijít s vlastním názvem a opisuje od konkurence.
Články | redakce Peníze.CZ | 14. 4. 2004
Banky | Věra Tůmová | 19. 10. 2007 | 2 komentáře
Tisíce lidí v Česku mohou už třetí rok upozornit na bankovní poplatky, které jim připadají podivné, prostřednictvím ankety o nejabsurdnější bankovní poplatek. Banky si však z výsledků ankety nejspíš nic dělat nebudou. Jejich zisky z poplatků jsou rok od roku vyšší.
Články | Leoš Bárta | 22. 3. 2002
Třetí medailový post na bankovním trhu zastává Komerční banka. Je její internetová podoba v něčem výjimečná? Jaké jsou její silné stránky? A je něco, za co by se měli tvůrci www prezentace stydět? Zúčastněte se spolu s námi třetího kola soutěže Best Web 2002!
Články | Danuše Pecharová | 11. 5. 2001
Přehledné, rychlé... a jednoduché. Možná až příliš. Takové jsou stránky Všeobecné stavební spořitelny KB. Průměrné. Odpovídá to známce udělené porotou - "mezi dvojkou a trojkou".
Články | Petr Vykoukal | 21. 12. 2000
Chcete si někdy ušetřit cestu do banky a potřebné informace získat po telefonu? Pokud jste klientem "české" banky, často si ušetříte pouze cestu, ale ne nervy. Solidních informací a zacházení se zatím dostává spíše klientům "zahraničních" bank.
Články | Leoš Bárta | 15. 3. 2002
…vás uvítá hned při vstupu do virtuálního světa druhé největší banky na našem trhu. Česká spořitelna má věru zvláštní prezentaci. Soutěž Best Web 2002 pokračuje…
Články | Danuše Pecharová | 18. 5. 2005
Na první pohled příjemná grafika a přehledné uspořádání. To hlavní, za co si 'raiffeisenka' zaslouží pochvalu, je ale něco jiného. Je to skutečně on-line stavební spořitelna.
Články | Leoš Bárta | 7. 9. 2001
Neohrabaně vedený útok těžkou palicí, to byl minule hodnocený web České pojišťovny. Dnes se bude bojovat lehkým kordem. Když se to umí, vypadá to dokonce elegantně. Nemusíte mít ani tolik síly. Ale zato se můžete klidně sami zranit.
Články | redakce Peníze.CZ | 14. 12. 2001
Česká spořitelna dělá vše pro zlepšení své pověsti, zaplavuje nás reklamními kampaněmi a dopisy s nabídkou výhodných produktů. Ovšem snaha využít některé nabídky je tvrdým střetem s realitou.
Články | Michal Hazi | 18. 9. 2001 | 1 komentář
Česká spořitelna doplňuje své služby v oblasti přímého bankovnictví. Včera spustila nový produkt telefonního bankovnictví - Servis 24.
Články | Zdeněk Fekar | 15. 3. 2001
Téměř součástí bontonu jsou v bankovním světě kyselé úšklebky pokaždé, když se vedle sebe objeví slovní spojení Česká spořitelna a moderní banka. Uplynulé tři dny jsme zkoušeli, zda spořitelní bankéři dokáží komunikovat s klienty prostřednictvím e-mailů.
Články | Petr Vykoukal | 17. 1. 2001 | 1 komentář
Pracovníci infolinek většiny pojišťoven nabízejících povinné ručení jsou připraveni vám pomoci. Problémem ale bývá dostat je k telefonu, v průběhu našeho testu skončila v některých ústavech až polovina hovorů na záznamníku.
Stránka 1/3
Předchozí
Následující