Recenze | Věra Tůmová | 2. 3. 2009 | 4 komentáře
Česká spořitelna nabízí další produktovou skládačku. Tentokrát jde o účet pro studenty. I u tohoto účtu si klienti volí vlastní kombinaci produktů a služeb. V recenzi jsme tomuto účtu udělili čtyři hvězdičky. Přečtěte si proč.
Co se děje | Věra Tůmová | 8. 1. 2009 | 12 komentářů
Úrokové sazby u spořících účtů klesají. Úročení přes tři procenta nabízejí jen menší banky a družstevní záložny. Další pokles nelze vyloučit vzhledem k očekávanému snižování klíčových sazeb České národní banky.
Recenze | Věra Tůmová | 30. 12. 2008 | 2 komentáře
Dobře úročená, ale dostupná finanční rezerva domácnosti, je „v kurzu“. Banky se proto předhánějí v nabídce spořících účtů a termínovaných vkladů. GE Money Bank přináší už nějakou dobu i speciální kombinaci - Účet pravidelného spoření. V recenzi jsme mu udělili jen 2 hvězdičky.
Co reklama neřekla | Věra Tůmová | 23. 10. 2008 | 14 komentářů
LBBW se v reklamní kampani holedbá, že na nabízeném spořícím účtu zhodnotí úspory klientů nejrychleji ze všech bank. Na trhu jsou ale i výnosnější účty. Rozhodli jsme se proto, že reklamu uvedeme na pravou míru.
Analýza | Věra Tůmová | 9. 10. 2008 | 14 komentářů
Na hypotéky s fixovanou sazbou si už Češi zvykli a zdá se, že se jich už nebojí. Úvěry s variabilní sazbou je prý ale moc nelákají, tvrdí často banky. Nicméně ani nynější finanční krize její majitele v Česku vážně neohrožuje.
Co reklama neřekla | Věra Tůmová | 30. 9. 2008 | 7 komentářů
Komerční banka oživila v podzimní reklamní kampani Flexibilní hypotéku. Upozorňuje na její hlavní výhodu, totiž možnost úpravy splátek. Ačkoli to není z reklamních textů zřejmé, je to výhoda jen pro někoho. Rozhodli jsme se proto, že reklamu uvedeme na pravou míru.
Články | Jiří Šedivý | 12. 5. 2005
Konkurence na trhu půjček na bydlení se přiostřuje. Úvěry, meziúvěry, nové "hypo-top-úvěry", hypotéky a nejrůznější kombinace… Kdo se v tom má vyznat? Setřídili jsme a představujeme možnosti trhu úvěrů na bydlení.