Aktuality | redakce Peníze.CZ | 5. 3. 2024 | 1 komentář
Obchodní řetězec Billa mění komunikaci směrem k zákazníkům a spolu s tím také svůj design. Nová identita řetězce se nese v duchu aktuálního trendu – zdravého životního stylu a přírodního designu.
Co se děje | Jana Divinová | 2. 6. 2023
Do soutěže Kanceláře roku se letos přihlásilo 75 účastníků. Galerie vám ukáže deset oceněných.
Co se děje | Gabriel Pleska | 23. 6. 2022 | 7 komentářů
Kanceláře končí, lidi se nevrátí. Tak se to říkalo. Do šestého ročníku soutěže o Kanceláře roku se ale přihlásilo sedmdesát účastníků. Kanceláře se dál budují. Nahlédněte do galerie těch nejlepších.
Aktuality | Petr Kučera | 4. 8. 2023 | 7 komentářů
Moneta Money Bank nabízí jako první v Česku duhovou platební kartu. Limitovanou edici vydává u příležitosti LGBT+ festivalu Prague Pride.
Očima expertů | Ondřej Tůma | 28. 8. 2015 | 1 komentář
Designérka erotických pomůcek, tvůrce dostupné 3D tiskárny, zakladatel jednoho z největších českých e-shopů a další úspěšní podnikatelé. Byli v pravý čas na pravém místě. Připraveni, s tím pravým nápadem. Našli díru na trhu. Ptáme se jich, jak na to.
Když se řekne | Jana Králová | 21. 6. 2021 | 10 komentářů
Fotogalerie: Prohlédněte si výjimečné interiéry firem, které ocenila porota pátého ročníku soutěže Kanceláře roku.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 17. 1. 2015 | 12 komentářů
Mívali jsme čtyři vysoké umělecké školy. Dávno tomu. Dnes chrlí absolventy těchto oborů řada regionálních univerzit. Uživí se? A je vůbec o jejich práci zájem, nebo spíš vítězí obecný nevkus? V dvojrozhovoru nám odpovídají dva profesoři Vysoké školy uměleckoprůmyslové.
Jak na to | Michal Chleboun | 19. 3. 2012 | 1 komentář
Z předchozí kapitoly víte, jak široce můžete přistoupit k disciplíně, která se nazývá marketing. V počátcích firmy ho ale přece jenom budete muset pojmout poněkud umírněněji, protože prostředky obětované podnikání musíte využívat optimálně.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 4. 1. 2014 | 3 komentáře
„Představa designu jako něčeho drahého a luxusního je mylná. Design je disciplína demokratická, ve všem a pro všechny. Každou věc musí přece někdo navrhnout,“ říká v exkluzivním rozhovoru Lenka Žižková, ředitelka Design Cabinetu CZ, která pomáhá studentům a absolventům uměleckých a průmyslových škol s prvními krůčky v nesmlouvavém světě profesionálního designu.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 30. 8. 2014 | 2 komentáře
Uznání odborníků sklidila už za svůj projekt Tramvaj pro Prahu. Mediálně známá ale začala být až díky vítězství v Národní ceně za studentský design s kolekcí erotických pomůcek Whoop de doo. I když mohla jít pracovat do zahraničí, rozhodla se nakonec zůstat v Česku a rozjet vlastní podnikání, které se netočí jen kolem Venušiných kuliček a vibrátorů.
Publicistika | Petra Dlouhá | 13. 6. 2016 | 2 komentáře
Sto padesát osm centimetrů vysoká blondýnka vyráží do Londýna jednat se zástupci největší britské společnosti vyrábějící erotické pomůcky. „Proti mně sedí tři chlapíci kolem padesáti, nad pivem. Chvíli dělají fórky. A pak se jeden zeptá, jestli už mi bylo osmnáct.“
Články | Danuše Pecharová | 20. 7. 2001
Jednoduché, vzdušné stránky, které se snadno natahují. Jinak graficky ani technicky nic zajímavého. Jen šeď a šeď.
Sloupek | Jan Stuchlík | 12. 12. 2007 | 80 komentářů
Vážení čtenáři, přišli jste na náš server a nejspíš jste čekali své staré dobré Peníze.cz. Teď to tady patrně nepoznáváte, přestože adresa, kterou jste zadali, je stále stejná. Oranžovou vystřídala modrá. Články, produkty, kalkulačky jsou uspořádány jinak, než jak jste byli zvyklí. To proto, abyste se ke všemu dostali rychleji a snadněji než dosud. Ta největší změna je ovšem na první pohled vidět jen málo. Změnili jsme filosofii našeho portálu.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 6. 9. 2014
Pozornost si vydobyla, když získala cenu za studentský design. Samozřejmě k tomu přispělo to, že šlo o design erotickcých pomůcek. Že ale Anna Marešová nehraje na laciný efekt, to už víme z první části rozhovoru. V té druhé si budeme povídat obecněji o designu v zemi, kde je designérem každý, kdo vymaluje pokoj na růžovo.
Banky | Věra Tůmová | 2. 11. 2007 | 2 komentáře
Pro odborníky je letos Bankou roku 2007 Komerční banka, pro laickou veřejnost je jednoznačně Nejdůvěryhodnější bankou Česká spořitelna. Banky prý inovují a zaměřují se na klienty. Že by se blýskalo na lepší časy?
Co se děje | Martin Vlnas | 3. 10. 2012 | 18 komentářů
Co nám denně slouží, mělo by být účelné a funkční, ale také – krásné. Hřeben, bačkory, auto... I peníze: bankovka má mít formát zrovna do peněženky, má vydržet, být chráněná proti padělání – a má i potěšit oko. Věříme, že také Peníze.cz jsou v novém kabátě přehlednější, účelnější i pěknější. A že budou denně dobře sloužit.
Články | Danuše Pecharová | 16. 3. 2001
Největší banka v zemi – ČSOB má velmi nedokonalé a jednoduché webové stránky. Informace na nich jsou velmi nepřehledně organizovány, uživatel je nucen v některých sekcích dlouze rolovat, obsahují mnoho textu na jednu stránku.
Články | Lukáš Půda | 26. 10. 2001
Články | Lukáš Půda | 27. 9. 2001
Články | Danuše Pecharová | 30. 3. 2001
Do třetice všeho … a tentokrát dobrého. Třetí největší banka chce používat svou internetovou prezentaci jako komunikační kanál. Svou webovou stánkou nás docela potěšila.
Články | Tomáš Skřivánek | 8. 12. 2000
Vymazat z mysli zaměstnanců a veřejnosti negativní asociace spojené se značkou IPB a nahradit je jednotnou, velkou a významnou ČSOB, je momentálně největší pracovní výzvou pro Jana Stolára (51), šéfa komunikace a tiskového mluvčího Československé obchodní banky.
Články | Danuše Pecharová | 13. 4. 2001
Dramatické finále bankovního kola. Podle autorky seriálu webových hodnocení rakouská banka nedokázala porazit svého německého rivala. Porota serveru Peníze.CZ je ale opačného názoru...
Články | Danuše Pecharová | 11. 5. 2001
Přehledné, rychlé... a jednoduché. Možná až příliš. Takové jsou stránky Všeobecné stavební spořitelny KB. Průměrné. Odpovídá to známce udělené porotou - "mezi dvojkou a trojkou".
Články | Dušan Hradil | 31. 5. 2002
Včera skončila druhá etapa naší soutěže Best Web 2002, neboli hodnocení webových stránek finančních institucí, tentokráte stavebních spořitelen. Chcete vědět, kdo má nejlepší web a kdo totálně propadl?
Články | Lenka Fialová | 2. 11. 2001
Minulý týden to bylo. Blížil se víkend, lednička zela prázdnotou a do obchodu se mi vůbec nechtělo. Půjdu později, odkládám tuto nepříjemnou povinnost, jen si přečtu mejly a podívám se, jak si stojí PX50. Když spouštím internet, bleskne mi hlavou, kam bych chodila, objednám si nákup přes net!
Články | Leoš Bárta | 14. 6. 2002
Druhou nejúspěšnější investiční společností na českém trhu je Investiční kapitálová společnost Komerční banky. Hodnocením její internetové prezentace se dostáváme do další části 3. kola soutěže Best Web 2002. Pomozte nám hodnotit, kritizovat a chválit. Pomozte nám měnit věci k lepšímu.
Články | Leoš Bárta | 24. 5. 2002
A jsme ve finále! Dnešním hodnocením www prezentace Všeobecné stavební spořitelny KB končí další kolo soutěže Best Web 2002. Poté, co vyřknete svůj ortel, již nebude pochyb, kdo je vítězem a kdo poraženým. Pojďte spolu s námi rozhodnout o výsledku.