Očima expertů | Ondřej Tůma | 29. 4. 2011 | 6 komentářů
Firmy v České republice v budování svých značek značně pokulhávají. Často jim je vytýkáno, že nedokážou se svými zákazníky pracovat. Přečtěte si, jak se na tuto problematiku dívají osobnosti ze světa byznysu a reklamy.
Rozhovor | Martin Vlnas | 14. 5. 2011 | 19 komentářů
„Může to vypadat, že nic neděláme, ale zdání klame… Pokud máte na vesnici koloniál, tak přece také nic nevyrábíte. A nikdo si na vás prstem neukazuje. Právě naopak. Poskytujete lidem něco, co potřebují. A my děláme totéž,“ říká Karel Janeček.
Rozhovor | František Mašek | 7. 7. 2011 | 2 komentáře
Zvlášť v nejisté době se investoři snaží vydělávat rychle. Podle Daniela Gladiše však investování není žádný závod. Ředitel hedgeového fondu Vltava, muž působící na českém kapitálovém trhu od jeho začátků, zatím nečeká další kolo recese ani finanční krize. Ta však podle jeho názoru může přijít v roce 2013.
Co se děje | Ondřej Tůma | 3. 8. 2011 | 46 komentářů
V obchodních řetězcích se prodávají potraviny pochybné kvality. Podle řady odborníků jsme odpadkovým košem Západu. Českému spotřebiteli to ale – zdá se – nevadí. Hlavně že je to v akci…
Aktuality | Jana Divinová | 6. 5. 2022 | 1 komentář
Značka nealkoholických nápojů Coca-Cola v minulém týdnu otevřela svůj první obchod s oblečením a doplňky v Evropě. Návštěvníkům slibuje, že zažijí „skutečné kouzlo Coca-Coly“.
Aktuality | redakce Peníze.CZ | 12. 4. 2023 | 2 komentáře
Coca-Cola zavádí neodnímatelné uzávěry na všechny nápojové lahve v Česku a na Slovensku. Víčko pevně spojené se zbytkem obalu má napomoct snazší recyklaci.