Coca Cola

Další články na téma Coca Cola najdete na Finmag.cz.

Seřadit podle*: čtenosti | chronologicky | hodnocení

Karel Janeček: Víc už vydělávat nemůžeme

Rozhovor | Martin Vlnas | 14. 5. 2011 | 19 komentářů

Karel Janeček: Víc už vydělávat nemůžeme
+58

„Může to vypadat, že nic neděláme, ale zdání klame… Pokud máte na vesnici koloniál, tak přece také nic nevyrábíte. A nikdo si na vás prstem neukazuje. Právě naopak. Poskytujete lidem něco, co potřebují. A my děláme totéž,“ říká Karel Janeček.

Proč jíme odpad a je nám to jedno?

Co se děje | Ondřej Tůma | 3. 8. 2011 | 46 komentářů

Proč jíme odpad a je nám to jedno?
+76

V obchodních řetězcích se prodávají potraviny pochybné kvality. Podle řady odborníků jsme odpadkovým košem Západu. Českému spotřebiteli to ale – zdá se – nevadí. Hlavně že je to v akci…

Víčko z Coca-Coly už nesundáte. Firma tlačí na lepší třídění

Aktuality | redakce Peníze.CZ | 12. 4. 2023 | 2 komentáře

Víčko z Coca-Coly už nesundáte. Firma tlačí na lepší třídění
-12

Coca-Cola zavádí neodnímatelné uzávěry na všechny nápojové lahve v Česku a na Slovensku. Víčko pevně spojené se zbytkem obalu má napomoct snazší recyklaci.

Coca-Cola otevírá první obchod s módou v Evropě

Aktuality | Jana Divinová | 6. 5. 2022 | 1 komentář

Coca-Cola otevírá první obchod s módou v Evropě
+2

Značka nealkoholických nápojů Coca-Cola v minulém týdnu otevřela svůj první obchod s oblečením a doplňky v Evropě. Návštěvníkům slibuje, že zažijí „skutečné kouzlo Coca-Coly“.

Daniel Gladiš: Rok 2013 může být počátkem velké vleklé krize

Rozhovor | František Mašek | 7. 7. 2011 | 2 komentáře

Daniel Gladiš: Rok 2013 může být počátkem velké vleklé krize
-4

Zvlášť v nejisté době se investoři snaží vydělávat rychle. Podle Daniela Gladiše však investování není žádný závod. Ředitel hedgeového fondu Vltava, muž působící na českém kapitálovém trhu od jeho začátků, zatím nečeká další kolo recese ani finanční krize. Ta však podle jeho názoru může přijít v roce 2013.

Očima expertů: Umí firmy v ČR budovat image své značky?

Očima expertů | Ondřej Tůma | 29. 4. 2011 | 6 komentářů

Očima expertů: Umí firmy v ČR budovat image své značky?
-1

Firmy v České republice v budování svých značek značně pokulhávají. Často jim je vytýkáno, že nedokážou se svými zákazníky pracovat. Přečtěte si, jak se na tuto problematiku dívají osobnosti ze světa byznysu a reklamy.

Převodník měn

Prohození měn

Rozšířená verze kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Lidl spustí obří výprodej, nabídne zboží ze skladů. Má ale podmínku

Lidl spustí obří výprodej, nabídne zboží ze skladů. Má ale podmínku

Obchodní řetězec Lidl uvolňuje místo ve svých skladech, od 12. do 21. prosince nabídne...více

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services