Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

cestovní agentury

Jak reklamovat dovolenou, abyste uspěli

Jak na to | Petra Dlouhá | 8. 8. 2017

+3

Nebyli jste spokojení se zájezdem? Přečtěte si, co všechno můžete reklamovat a jak na to, abyste se domohli náhrady.

6 tipů dTestu: Jak vybírat zájezd a co si pohlídat

Jak na to | redakce Peníze.CZ | 20. 6. 2017

+7

Někdo rád všechno zařídí sám a i dovolenou si organizuje na vlastní pěst. Jiný koupí si zájezd. To vyjde o něco dráž, ale všechno už zařizuje někdo jiný a člověk může jen relaxovat. A navíc má v případně nečekaných událostí garantovanou větší právní ochranu. S největší spotřebitelskou organizací dTest jsme připravili rady, na co si dávat pozor při pořizování dovolené.

Pojištění storna: Jak nepřijít o peníze při zrušení zájezdu

Jak na to | Ondřej Tůma | 7. 3. 2017

+12

Vybíráte letní dovolenou? Poradíme, kdy má smysl pojištění storna zájezdu a na co si při jeho sjednání dávat pozor.

dTest: Kupujte zájezdy bezpečně

Jak na to | Lukáš Zelený | 29. 6. 2016

+13

Léto je tu! Pokud nejsou váš ideál prázdniny u rybníka a radši byste relaxi u moře nebo poznávání zahraničních památek, nejspíš plánujete dovolenou nad katalogy cestovních kanceláří nebo agentur. Málokdo si uvědomí, že mezi kanceláří a agenturou je rozdíl, který vám může pořádně přitopit, když budete v problémech. dTest přináší rady pro bezpečný výběr zájezdu.

Reklamace dovolené: Pár dobrých rad

Jak na to | Petra Dlouhá | 1. 6. 2016 | 5 komentářů

+36

Když od cestovky dostanete něco jiného, než slibovala – a než jste zaplatili – ozvěte se. Poradíme, jak správně reklamovat zájezd.

Dovolená jako špatný vtip. Jak správně reklamovat zájezd

Jak na to | Petra Dlouhá | 19. 8. 2014 | 5 komentářů

+13

Transfer z letiště trval o hodinu víc, animační program o dva dny míň, hotelu chyběla hvězdička, na pláž to byla pěkná štreka, a místo jemného písečku – kameny. Dostali jste od cestovky něco jiného, než slibovala? Reklamujte zájezd. Od letoška je to snazší než dřív. Poradíme, jak na to.

Pustíte si tam jeden šmejd a lidi budou mít strach koupit cokoli

Rozhovor | Ondřej Tůma | 7. 6. 2014 | 3 komentáře

+35

Jeden čas jich bylo na tři sta. Do dneška nevydržela ani stovka. Spoluzakladatel druhého největšího slevového portálu Vykupto.cz je přesvědčený o tom, že nakonec zůstane mezi slevovými weby jen pár hráčů. Vykupto.cz pochopitelně jako jeden z nich.

Dovolená s německou cestovkou? Ušetřit se dá hlavně na exotice

Když se řekne | Ondřej Tůma | 3. 2. 2014 | 7 komentářů

+15

S německými cestovními kancelářemi vyráží každý rok na dovolenou zhruba sto tisíc Čechů. Důvod? Prý nižší cena a kvalitnější služby. Jsou zprávy o superlevných zájezdech do vyhlášených destinací s odletem z Mnichova či Drážďan pravdivé, nebo přehánějí?

Revoluce v prodeji zájezdů na internetu?

Co se děje | Ondřej Tůma | 4. 4. 2013 | 7 komentářů

+6

Ministerstvo pro místní rozvoj plánuje novinku, podle které by internetové cestovní agentury musely zveřejňovat u každého zájezdu informaci o pořádající cestovní kanceláři na stejné úrovni jako celkovou cenu. Novinka by pro praxi znamenala změnu vpravdě revoluční. Bude platit už pro letošní sezonu?

Dovolenou si rozvracet nedáme! Pojištění proti větru, dešti má však háček

Co se děje | Petra Dlouhá | 8. 8. 2011 | 9 komentářů

+16

Slavní zpěváci pojišťují své sametové hlasy, klavíristi geniální prsty, herečky a modelky svá půvabná pozadí. Ale co my, obyčejní smrtelníci? Že taky toužíte po troše té nadpozemské výstřednosti? Přišla vaše chvíle: pojistěte si zářící slunce nad hlavou.

Last minute: vyplatí se letos čekat do poslední minuty?

Co se děje | Klára Šponerová | 12. 7. 2011 | 2 komentáře

-6

Začíná období dovolených, boj cestovních kanceláří o klienty vrcholí. Jednou z hlavních zbraní je označení last minute. Na poslední chvíli si tak můžete objednat dovolenou až o desítky procent levnější oproti stálé nabídce. Jsou skvělé last minute ceny konečné, nebo je v tom tradičně nějaký háček?

Češi utrácejí za dovolenou v zahraničí čím dál víc

Co se děje | Eva Sovová | 17. 4. 2008 | 1 komentář

+18

Za dovolenou v cizině chtějí Češi letos vydat zhruba 15 200 korun. Tato částka rok od roku roste. Cestovní kanceláře klienty lákají nižšími zálohami za rezervaci zájezdu či dovolenou zdarma pro dítě, které doprovází jen jeden rodič.

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  6 998 053 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Převodník měn

Rozšířená verze kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Rok v krizi aneb podívejte se, jak svět prošel recesí

Rok v krizi aneb podívejte se, jak svět prošel recesí

Černé září 2008 uvrhlo svět do jedné z nejhorších finančních krizí. Podívejte se na průběh finanční krize v kontextu vývoje na burzách a měnových trzích.

Jak je chráněná nová pětisetkoruna

Jak je chráněná nová pětisetkoruna

Od 1. dubna 2009 je v oběhu lépe chráněná pětisetkoruna. Přibyly tři nové ochranné prvky. Podívejte se, jak poznat pravou bankovku od falešné.

Muzeum bankovek a mincí

Na Peníze.cz najdete největší sbírku platných i historických bankovek a mincí.

Muzeum bankovek

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2017 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK