Publicistika | Daniel Tácha | 29. 3. 2016 | 5 komentářů
Pro ty, kteří chtějí podnikat, ale nemají jasno v čem, anebo nechtějí riskovat neúspěch s vlastním podnikatelským záměrem, může být řešením franšízing. Převzetí úspěšného obchodního konceptu ovšem něco stojí. Franšízant platí za licenci, otevření pobočky a pravidelně odvádí procenta z obratu.
Co se děje | Jana Divinová | 30. 9. 2022
Na jaké značky se můžete jako spotřebitel těšit, když najdou v Česku obchodní partnery? Nebo jim chcete pomoct se vstupem na trh rovnou jako franšízant?
Publicistika | Daniel Tácha | 1. 3. 2016
Máte podnikavého ducha a obchodní talent, rádi byste podnikali, ale ne a ne najít ten správný nápad? Originalita je jistě prima, ale to, co se počítá, jsou peníze. Možná je právě pro vás vhodná franšíza: převzetí už zavedeného, ověřeného modelu.
Seriál | Daniel Tácha | 5. 5. 2016
Hlavní výhodou franšízy je, že před startem podnikánídostanete všechno na stříbrném podnose. Nevýhodou pak může být, že co vám na tom podnose servírují, musíte taky všechno sníst. Jinými slovy: franšízantovo podnikání je vždy svázané řadou regulí, které vytyčil franšízor. A uhnout se dá jen do určité míry.
Publicistika | Daniel Tácha | 4. 2. 2016
Chcete podnikat? Můžete začít od nuly s vymýšlením vlastního konceptu. Anebo prostě sáhnete po něčem, co už je vymyšlené a vyzkoušené a co funguje. Vybrat si můžete z tisíců možností z domova i zahraničí. Jenom v Česku v současnosti funguje 240 franšízingových konceptů.
Seriál | Daniel Tácha | 28. 6. 2016 | 6 komentářů
Koncept franšíz netřeba představovat. Je ideální pro ty, kteří v podnikání nepotřebují za každou cenu prošlapávat vlastní cestu. (Platí, že i tu prošlapanou budou muset projít pěkně po svých a všechno si odpracovat.) Pro úspěšné se pak nabízí ještě jedna možnost: master franšízing. Možnost získat od zahraniční franšízingové firmy licenci k vybudování celé sítě franšíz v jednom státě.