Co se děje | Jana Divinová | 7. 2. 2022 | 30 komentářů
![]()
Ty nejlepší hrnce, energie za opravdu výhodnou cenu nebo třeba neodolatelně výnosná investice. S takovými nabídkami by už vám neměl nikdo volat – jestli jste s tím předem nesouhlasili. Přísnější pravidla, která přinesla letošní novela, ale začnou naplno fungovat až od července. V čem pomůže a na co si dál dávejte pozor?
Co se děje | Hana Vincourová | 18. 8. 2020 | 3 komentáře
![]()
Jsme konečně normální call centrum. Neplníte nesmyslné normy, nedržíme vás u počítače bez jídla, bez pití a bez možnosti si odběhnout, láká pojišťovna nové pracovníky.
Když se řekne | Věra Tůmová | 29. 10. 2011
![]()
Šéfka call centra je šedá eminence pojišťovny: osobně se s ní téměř nesetkáte, ale ona přesto musí vědět, co jako klienti chcete a potřebujete. A abyste byli spokojení vy jako klienti, musí být spokojení i její podřízení, což jsou především operátoři call centra, na jejichž práci denně dohlíží.
Když se řekne | Martin Vlnas, Věra Tůmová | 30. 9. 2011 | 2 komentáře
![]()
Na první pohled se může zdát, že práce operátorů v call centru pojišťovny musí být nuda a stereotyp. Naopak! Uklidňování rozčileného klienta nebo skládání puzzle z kusých informací je někdy adrenalinový sport. Operátorka navíc musí zvládat i všetečné dotazy pojišťovacích makléřů, kteří pojistky prodávají.
Články | Simona Ely Plischke | 6. 10. 2006
![]()
Česká republika je pro investory sedmou nejatraktivnější zemí světa. Svoji image ale může zhodnotit ještě lépe, z evropských zemí má totiž mezi investory čtvrté nejlepší renomé. Je novým automobilovým srdcem Evropy, s investicemi do výzkumu a vývoje už to ale tak slavné není. Podívejme se na investiční atraktivitu nejen České republiky.
Články | Kateřina Boušová | 11. 4. 2006 | 1 komentář
![]()
Asistenční služby asi znáte spíše ve spojení s povinným ručením či cestovním pojištěním. Hodit se ale mohou i v domácnosti: asistenční služba se postará o okamžité řešení havárií a závad, běžné opravy nebo dokonce o zajištění náhradního ubytování. V západní Evropě je tato služba zcela běžná, v České republice ji v rámci pojištění domácnosti zatím nabízí tři pojišťovny a k úvěru na bydlení také jedna stavební spořitelna.
Články | Petr Vykoukal | 19. 12. 2001
![]()
Přímé bankovnictví, které ještě před dvěma lety představovalo pro banku konkurenční výhodu, se dnes stává nutností. Každý peněžní ústav, který si chce udržet a dále rozvíjet svůj tržní podíl, musí svým klientům nabídnout alespoň jednu možnost přímé komunikace.
Články | Petr Vykoukal | 17. 10. 2001
![]()
Nová oranžová strategie nizozemské banky ING by jí měla pomoci proniknout na český retailový bankovní trh. Její spořící Oranžové konto může svými parametry (bez výpovědní lhůty, bez poplatků, úroková sazba 4,2 procenta) pěkně zamíchat kartami v českém drobném bankovnictví.
Články | Michal Hazi | 18. 9. 2001 | 1 komentář
![]()
Česká spořitelna doplňuje své služby v oblasti přímého bankovnictví. Včera spustila nový produkt telefonního bankovnictví - Servis 24.