Call centrum

Seřadit podle*: čtenosti | chronologicky | hodnocení

Co opravdu umíš, Kate? Vyzkoušeli jsme virtuální asistentku ČSOB

Recenze | Petr Kučera | 24. 1. 2025 | 4 komentáře

Co opravdu umíš, Kate? Vyzkoušeli jsme virtuální asistentku ČSOB
+49

„Nemusíte mi nic složitě vysvětlovat a můžete se mnou mluvit jako s živým člověkem. Rozumím vám,“ vybízí Kate. Ne všichni klienti s tím souhlasí. Její schopnosti jsme teď otestovali i my.

Haló, tady robot. Češi si s automaty moc nerozumějí, firmy si je chválí

Co si o tom myslíte | Pavla Adamcová | 4. 10. 2024 | 7 komentářů

Haló, tady robot. Češi si s automaty moc nerozumějí, firmy si je chválí
-10

Skákají do řeči, nadávají, jsou sarkastičtí, pokládají složité otázky. Zatímco operátoři infolinek si s takovými zákazníky umí poradit, jejich robotičtí kolegové trochu tápou. Jak se takzvaní voiceboti uchytili v call centrech tuzemských firem?

Konec otravných volání. Jak funguje stopka na nevyžádané hovory

Co se děje | Jana Divinová | 7. 2. 2022 | 30 komentářů

Konec otravných volání. Jak funguje stopka na nevyžádané hovory
+179

Ty nejlepší hrnce, energie za opravdu výhodnou cenu nebo třeba neodolatelně výnosná investice. S takovými nabídkami by už vám neměl nikdo volat – jestli jste s tím předem nesouhlasili. Přísnější pravidla, která přinesla letošní novela, ale začnou naplno fungovat až od července. V čem pomůže a na co si dál dávejte pozor?

U nás můžete na záchod kdykoliv. Call centra slibují změnu

Co se děje | Hana Vincourová | 18. 8. 2020 | 3 komentáře

U nás můžete na záchod kdykoliv. Call centra slibují změnu
+7

Jsme konečně normální call centrum. Neplníte nesmyslné normy, nedržíme vás u počítače bez jídla, bez pití a bez možnosti si odběhnout, láká pojišťovna nové pracovníky.

Kdo je kdo v pojišťovně: vedoucí oddělení péče o zákazníky

Když se řekne | Věra Tůmová | 29. 10. 2011

Kdo je kdo v pojišťovně: vedoucí oddělení péče o zákazníky
-6

Šéfka call centra je šedá eminence pojišťovny: osobně se s ní téměř nesetkáte, ale ona přesto musí vědět, co jako klienti chcete a potřebujete. A abyste byli spokojení vy jako klienti, musí být spokojení i její podřízení, což jsou především operátoři call centra, na jejichž práci denně dohlíží.

Kdo je kdo v pojišťovně: operátorka call centra musí umět poradit každému

Když se řekne | Martin Vlnas, Věra Tůmová | 30. 9. 2011 | 2 komentáře

Kdo je kdo v pojišťovně: operátorka call centra musí umět poradit každému
+2

Na první pohled se může zdát, že práce operátorů v call centru pojišťovny musí být nuda a stereotyp. Naopak! Uklidňování rozčileného klienta nebo skládání puzzle z kusých informací je někdy adrenalinový sport. Operátorka navíc musí zvládat i všetečné dotazy pojišťovacích makléřů, kteří pojistky prodávají.

Investiční atraktivita ČR: lepší image než výsledky

Články | Simona Ely Plischke | 6. 10. 2006

Investiční atraktivita ČR: lepší image než výsledky
+4

Česká republika je pro investory sedmou nejatraktivnější zemí světa. Svoji image ale může zhodnotit ještě lépe, z evropských zemí má totiž mezi investory čtvrté nejlepší renomé. Je novým automobilovým srdcem Evropy, s investicemi do výzkumu a vývoje už to ale tak slavné není. Podívejme se na investiční atraktivitu nejen České republiky.

Domácí asistence: ano, nebo ne?

Články | Kateřina Boušová | 11. 4. 2006 | 1 komentář

Domácí asistence: ano, nebo ne?
0

Asistenční služby asi znáte spíše ve spojení s povinným ručením či cestovním pojištěním. Hodit se ale mohou i v domácnosti: asistenční služba se postará o okamžité řešení havárií a závad, běžné opravy nebo dokonce o zajištění náhradního ubytování. V západní Evropě je tato služba zcela běžná, v České republice ji v rámci pojištění domácnosti zatím nabízí tři pojišťovny a k úvěru na bydlení také jedna stavební spořitelna.

Přímé bankovnictví ztrácí lesk

Články | Petr Vykoukal | 19. 12. 2001

Přímé bankovnictví ztrácí lesk
-29

Přímé bankovnictví, které ještě před dvěma lety představovalo pro banku konkurenční výhodu, se dnes stává nutností. Každý peněžní ústav, který si chce udržet a dále rozvíjet svůj tržní podíl, musí svým klientům nabídnout alespoň jednu možnost přímé komunikace.

Pozor, jde po vás pomeranč!

Články | Petr Vykoukal | 17. 10. 2001

Pozor, jde po vás pomeranč!
-3

Nová oranžová strategie nizozemské banky ING by jí měla pomoci proniknout na český retailový bankovní trh. Její spořící Oranžové konto může svými parametry (bez výpovědní lhůty, bez poplatků, úroková sazba 4,2 procenta) pěkně zamíchat kartami v českém drobném bankovnictví.

Česká spořitelna má telefonní bankéře

Články | Michal Hazi | 18. 9. 2001 | 1 komentář

Česká spořitelna má telefonní bankéře
+1

Česká spořitelna doplňuje své služby v oblasti přímého bankovnictví. Včera spustila nový produkt telefonního bankovnictví - Servis 24.

Převodník měn

Prohození měn

Rozšířená verze kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Které řetězce vás dál matou? Prozkoumali jsme slevy

Které řetězce vás dál matou? Prozkoumali jsme slevy

Po roce jsme znovu prošli největší obchodní řetězce. Zajímalo nás, jak vypadají jejich...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services