Recenze | Petr Kučera | 24. 1. 2025 | 4 komentáře
![Co opravdu umíš, Kate? Vyzkoušeli jsme virtuální asistentku ČSOB]()
„Nemusíte mi nic složitě vysvětlovat a můžete se mnou mluvit jako s živým člověkem. Rozumím vám,“ vybízí Kate. Ne všichni klienti s tím souhlasí. Její schopnosti jsme teď otestovali i my.
Co si o tom myslíte | Pavla Adamcová | 4. 10. 2024 | 7 komentářů
![Haló, tady robot. Češi si s automaty moc nerozumějí, firmy si je chválí]()
Skákají do řeči, nadávají, jsou sarkastičtí, pokládají složité otázky. Zatímco operátoři infolinek si s takovými zákazníky umí poradit, jejich robotičtí kolegové trochu tápou. Jak se takzvaní voiceboti uchytili v call centrech tuzemských firem?
Co se děje | Jana Divinová | 7. 2. 2022 | 30 komentářů
![Konec otravných volání. Jak funguje stopka na nevyžádané hovory]()
Ty nejlepší hrnce, energie za opravdu výhodnou cenu nebo třeba neodolatelně výnosná investice. S takovými nabídkami by už vám neměl nikdo volat – jestli jste s tím předem nesouhlasili. Přísnější pravidla, která přinesla letošní novela, ale začnou naplno fungovat až od července. V čem pomůže a na co si dál dávejte pozor?
Co se děje | Hana Vincourová | 18. 8. 2020 | 3 komentáře
![U nás můžete na záchod kdykoliv. Call centra slibují změnu]()
Jsme konečně normální call centrum. Neplníte nesmyslné normy, nedržíme vás u počítače bez jídla, bez pití a bez možnosti si odběhnout, láká pojišťovna nové pracovníky.
Když se řekne | Věra Tůmová | 29. 10. 2011
![Kdo je kdo v pojišťovně: vedoucí oddělení péče o zákazníky]()
Šéfka call centra je šedá eminence pojišťovny: osobně se s ní téměř nesetkáte, ale ona přesto musí vědět, co jako klienti chcete a potřebujete. A abyste byli spokojení vy jako klienti, musí být spokojení i její podřízení, což jsou především operátoři call centra, na jejichž práci denně dohlíží.
Když se řekne | Martin Vlnas, Věra Tůmová | 30. 9. 2011 | 2 komentáře
![Kdo je kdo v pojišťovně: operátorka call centra musí umět poradit každému]()
Na první pohled se může zdát, že práce operátorů v call centru pojišťovny musí být nuda a stereotyp. Naopak! Uklidňování rozčileného klienta nebo skládání puzzle z kusých informací je někdy adrenalinový sport. Operátorka navíc musí zvládat i všetečné dotazy pojišťovacích makléřů, kteří pojistky prodávají.
Články | Simona Ely Plischke | 6. 10. 2006
![Investiční atraktivita ČR: lepší image než výsledky]()
Česká republika je pro investory sedmou nejatraktivnější zemí světa. Svoji image ale může zhodnotit ještě lépe, z evropských zemí má totiž mezi investory čtvrté nejlepší renomé. Je novým automobilovým srdcem Evropy, s investicemi do výzkumu a vývoje už to ale tak slavné není. Podívejme se na investiční atraktivitu nejen České republiky.
Články | Kateřina Boušová | 11. 4. 2006 | 1 komentář
![Domácí asistence: ano, nebo ne?]()
Asistenční služby asi znáte spíše ve spojení s povinným ručením či cestovním pojištěním. Hodit se ale mohou i v domácnosti: asistenční služba se postará o okamžité řešení havárií a závad, běžné opravy nebo dokonce o zajištění náhradního ubytování. V západní Evropě je tato služba zcela běžná, v České republice ji v rámci pojištění domácnosti zatím nabízí tři pojišťovny a k úvěru na bydlení také jedna stavební spořitelna.
Články | Petr Vykoukal | 19. 12. 2001
![Přímé bankovnictví ztrácí lesk]()
Přímé bankovnictví, které ještě před dvěma lety představovalo pro banku konkurenční výhodu, se dnes stává nutností. Každý peněžní ústav, který si chce udržet a dále rozvíjet svůj tržní podíl, musí svým klientům nabídnout alespoň jednu možnost přímé komunikace.
Články | Petr Vykoukal | 17. 10. 2001
![Pozor, jde po vás pomeranč!]()
Nová oranžová strategie nizozemské banky ING by jí měla pomoci proniknout na český retailový bankovní trh. Její spořící Oranžové konto může svými parametry (bez výpovědní lhůty, bez poplatků, úroková sazba 4,2 procenta) pěkně zamíchat kartami v českém drobném bankovnictví.
Články | Michal Hazi | 18. 9. 2001 | 1 komentář
![Česká spořitelna má telefonní bankéře]()
Česká spořitelna doplňuje své služby v oblasti přímého bankovnictví. Včera spustila nový produkt telefonního bankovnictví - Servis 24.