Bankovní produkty

Další články na téma bankovní produkty najdete na Finmag.cz.

Už to víte? Právě to prasklo!

Články | Zdeněk Fekar | 15. 2. 2001

-10

Dneska už to víme, ale včera šlo ještě o přísně embargované tajemství. Co skrývala Česká pojišťovna, a hlavně – proč?

Mohly by vydělávat aneb Co dokáže dvacet tisíc korun

Články | Lenka Fialová | 27. 3. 2001

-56

Pracovala jsem tři měsíce. Při studiu. A vydělala dvacet tisíc. Pravda, není to částka závratná, ale také to není zrovna málo. Co teď s nimi? Nic většího kupovat nechci a ani nepotřebuji. Schovám si je na léto. Do té doby zbývají tři měsíce. S tím by se mělo dát něco dělat.

Jako šneci pomalu mailují bankéři

Články | Zdeněk Fekar | 16. 5. 2001

+3

Redakce serveru Peníze.CZ otestovala v jedenácti bankách nedávno rychlost a kvalitu odezvy na klientský e-mailový dotaz. A výsledek? Dříve než za pět dní banky většinou nedokáží odpovědět.

Obsluha ve Spořitelně se zlepšuje, Obchodní banka propadla

Články | Petr Vykoukal | 24. 5. 2001

+5

Nejhůře vás obslouží v ČSOB. Alespoň to tvrdí průzkum, který pro společnost Accenture provedla agentura Incoma Research. V minulém kole dopadla nejhůře Česká spořitelna, v tomto skončila o prsa druhá za Komerční bankou a dosáhla tak ze všech hodnocených bank největšího zlepšení služeb za uplynulých devět měsíců.

Bezcenná priorita akcií ČS?

Články | Radek Létal | 27. 6. 2001

-58

Erste Bank navrhla nedávno program odkupu prioritních akcií České spořitelny od měst a obcí. Tento program vyhlásila, jako majoritní akcionář spořitelny v souladu s dohodou učiněnou v době privatizace státního podílu v tomto domácím bankovním gigantu. Navržené podmínky, především cenová relace, vyvolávají na municipální úrovni a v ekonomické sféře vášnivé diskuse.

Co o webu ČSOB Leasing soudí porotci Peníze.CZ

Články | Leoš Bárta | 19. 10. 2001

-8

Nejčastěji se na splátky kupují televizory

Články | Petr Vykoukal | 29. 10. 2001 | 2 komentáře

-79

Průzkumu společnosti Sofres Factum ukázal, že o možnosti si něco pořídit na splátky ví 96 procent Čechů, o existenci nákupních úvěrových karet však ví už jen polovina z nich. O těchto a dalších zajímavých skutečnostech o splátkovém prodeji v ČR si můžete přečíst v našem článku.

Jdeme si pro tebe, český kliente

Články | Petr Vykoukal | 11. 12. 2001

-25

Většina zahraničních bank, které přišly na český trh začátkem devadesátých let, se zpočátku soustředila na podnikovou klientelu. Čas však změnil českého klienta a tím i jeho atraktivitu pro tyto původně "korporátní" banky.

Přímé bankovnictví ztrácí lesk

Články | Petr Vykoukal | 19. 12. 2001

-29

Přímé bankovnictví, které ještě před dvěma lety představovalo pro banku konkurenční výhodu, se dnes stává nutností. Každý peněžní ústav, který si chce udržet a dále rozvíjet svůj tržní podíl, musí svým klientům nabídnout alespoň jednu možnost přímé komunikace.

Pojišťovny: konec dealerů

Články | Tomáš Skřivánek | 7. 3. 2002

-4

Pojišťovací agenti byli ve dvacátém století vděčným námětem vtipů a pošklebků, symbolem vypočítavosti a nekvalitní služby. Tito lidé klientům vždy radili uzavřít ty pojistky, ze kterých měli největší provize a nikdy příliš nehleděli na skutečné potřeby klienta. Přichází jejich konec?

O Tomášovi a jeho dědicích

Články | Leoš Bárta | 5. 4. 2002

0

T. A. Edison by se asi divil, kdyby věděl, že GE Capital Bank je 5. nejsilnější bankou na českém trhu. Tentokrát se podíváme na zoubek jejich webové prezentaci, která podivuhodně osciluje mezi "umím" a "neumím". Posuďte sami na gecb.cz.

Bankovní klient v plenkách

Články | Kristýna Havligerová | 27. 5. 2004

+8

I ti nejmenší jsou v poslední době cílem tuzemských finančních institucí. Klienty banky a majitely běžného či spořícího účtu se tak mohou stát i děti. Které banky a za jakých podmínek nabízejí dětská konta?

Banky najímají na lov klientů externisty

Články | Dušan Hradil | 23. 11. 2004

-98

Klasické akviziční a distribuční kanály v podobě reklamy a následného prodeje produktů na pobočce již nestačí, a tak se banky snaží dostat ke klientovi jinými cestami. Novým trendem na českém trhu jsou tzv. mobilní bankovní poradci, kteří si na vás již brousí zuby.

Východ versus Západ v bankovní Evropě

Články | Jiří Šedivý | 2. 12. 2004

-6

Střední a Východní Evropa hodlá dohnat životní úroveň západní části v horizontu několika desítek příštích let. Jak se jí to daří v oblasti používání bankovních produktů? Hvězdou je Slovinsko, ani my na tom nejsme špatně, na chvostu jsou Srbsko a Černá Hora společně s Bulharskem. Jak využíváme služeb bank, účty a internetové bankovnictví?

Do banky pro úvěr? Jedině s detektivem

Články | Dana Chytilová | 14. 9. 2005

+8

Jak zjistit, zda vám banka půjčí peníze? Pokud poradce nebude znát číslo vašich bot a co jste měli k večeři, nic vám neřekne. Navíc si pracovníci v rámci jedné banky často protiřečí. Jak moc se bude inzerovaná úroková sazba lišit od té skutečné? Přečtěte si první část našeho testu.

Děti a peníze: jak to jde dohromady?

Dítě | Kateřina Boušová | 21. 3. 2007

0

Jakým způsobem rodiče v Americe, Africe, Evropě nebo na Dálném východě učí svoje děti finanční zodpovědnosti? Které děti se učí utrácet a které naopak investovat? V jakém věku dětí rodiče s finanční výchovou začínají? Ve které zemi děti dostávají kapesné, aniž by "hnuli prstem", a které děti si naopak musejí každou "korunu" zasloužit?

Výsledky 5. ročníku soutěže o nejlepší finanční produkty v České republice

Články | Pavel Slavík | 25. 5. 2007

+1

Jedno číslo účtu na celý život? Zatím ne.

Banky | Jan Jedlička | 15. 10. 2007

-13

Bankovní balíčky komplikují přechod klientů ke konkurenční bance a brzdí tak konkurenci, tvrdí evropská skupina expertů. Ta navrhuje i zavedení celoevropské přenositelnosti čísel bankovních účtů.

Ideální banka II: věrné klienty banka náležitě odmění

Když se řekne | Michal Obrázek | 4. 3. 2009 | 3 komentáře

0

Ideální banka si svých klientů patřičně cení. Sestavuje pro každého klienta tzv. Index loajality, podle něhož ho odmění například vyšší úrokovou sazbou u termínovaného účtu. Tak si představuje budoucnost vítěz soutěže Ideální banka 21. století.

Klienti preferují balíčky před samostatnými účty

Co se děje | František Mašek | 13. 9. 2010 | 4 komentáře

+6

Klasický běžný účet, který má k dispozici již 92 procent české populace, postupně nahradily balíčky produktů, které umožňují využívat nejen běžný, ale také spořicí účet, internetové nebo mobilní bankovnictví, případně další služby. Jde jen o to přesně vědět, co klient potřebuje.

Chystá se velká bankovní loupež

Analýza | Václav Lorenc | 5. 12. 2011 | 9 komentářů

0

Loupit se chystají nové banky na českém trhu, loupit budou stávající zákazníky velkých bank. Loupit musí, protože noví zákazníci nerostou na stromech.

Převodník měn

Rozšířená verze kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services