Jak změnit banku krok za krokem. Na pobočku už nemusíte
Seriál | Jan Müller | 15. 11. 2023
Změnit svůj hlavní bankovní účet je zatraceně jednoduché. A většinou se to dá zařídit od stolu. Nevěříte? Tak jdeme na to.
Seřadit podle*: čtenosti | chronologicky | hodnocení
Seriál | Jan Müller | 15. 11. 2023
Změnit svůj hlavní bankovní účet je zatraceně jednoduché. A většinou se to dá zařídit od stolu. Nevěříte? Tak jdeme na to.
Aktuality | redakce Peníze.CZ | 2. 5. 2022 | 11 komentářů
Většina obyvatel Česka (54 %) využívá jen jednu banku. Dvě nebo více bank využívá 44 % lidí, zatímco před pěti lety to bylo téměř 60 %. Ukázal to průzkum agentury Simply5 pro Air Bank na reprezentativním vzorku tisícovky respondentů ve věku 18 až 65 let.
Rozhovor | Martin Vlnas | 22. 7. 2015 | 8 komentářů
„V centru našeho zájmu je klient, kterému nabídneme nejlepší služby přesně podle jeho potřeb. Zní to jednoduše, ale je za tím promyšlená strategie. Nejsme nízkonákladová banka – naším hlavním krédem je co nejvyšší kvalita za dostupné ceny,“ říká Jiří Antoš, člen představenstva Sberbank CZ zodpovědný za retailové bankovnictví.
Co se děje | Ondřej Tůma | 22. 3. 2012 | 14 komentářů
Už jste někdy od Čecha slyšeli upřímně zamýšlenou větu: „Jsem spokojený bankovní klient“? Já ne. I když v posledních letech nastal určitý posun k lepšímu, k ideálu máme ještě hodně daleko.
Jak na to | Roman Baroš | 31. 1. 2012 | 29 komentářů
Je dost pravděpodobné, že nemáte ten nejlepší účet. A je také dost pravděpodobné, že to víte. Tak proč jste ho ještě nezměnili? Kupodivu v tom nejste výjimeční, jakousi iracionální nechuť k takové změně cítí kdekdo. Přitom na tom nic není. Jak na to?
Komentář | Radek Petráš | 8. 6. 2011 | 21 komentářů
V první lavici plastelínový pán ve žluté košili, vedle Tomáš s červenou bouřkou a hned za nimi paní, co kazí v divadle Shakespeara. A další studentíci. „Pomalu končí doba, kdy jste mohli klienty odrat o tři tisíce ročně za běžné transakce, aniž byste o něj přišli,“ říká učitel s anglickým přízvukem.
Jak na to | Ivo Jeník | 11. 4. 2011
Kolikrát jste uvažovali o změně práce, tchyně, vlády, životního stylu? Pokud aspoň jednou, patříte k většině obyvatel republiky. Pokud jste přemýšleli i o změně banky, jste v menšině (podle loňského průzkumu ji zvažovala třetina Čechů). Díky takzvanému Kodexu mobility by to přitom měla být změna nesrovnatelně snazší než ty předchozí. Je tomu ovšem skutečně tak?
Jak na to | Ondřej Tůma | 7. 4. 2011 | 4 komentáře
Díky Kodexu mobility klientů může být změna banky snadnou záležitostí. O existenci tohoto dokumentu, kterým se banky zavazují k součinnosti při vyřizování všech náležitostí, však spousta jejich zákazníků nemá ani tušení.
Očima expertů | Ondřej Tůma | 25. 3. 2011 | 6 komentářů
V dalším pokračování oblíbené ankety Očima expertů jsme se tentokrát zeptali odborníků, jak jsou spokojeni se službami, které jim poskytuje jejich banka.
Jak na to | Ondřej Tůma | 17. 3. 2011 | 36 komentářů
Změna banky, u které mají lidé své účty, by díky Kodexu mobility neměla být velký problém. Ve skutečnosti však dochází ze strany finančních institucí k nátlaku, který má k dodržování jakýchkoliv pravidel velmi daleko.
Komentář | Dagmar Prajzlerová | 17. 3. 2011 | 32 komentářů
Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají. Krásně zpívají i bankéři – všichni ten příběh znají, všichni ho zažili. Ne každý má naštěstí zkušenost s jeho volným pokračováním, příběhem o tom, co se ptáčkům dělá, když chtějí frnknout k jiné bance.