Rozhovor | Martin Vlnas | 22. 7. 2015 | 8 komentářů
![]()
„V centru našeho zájmu je klient, kterému nabídneme nejlepší služby přesně podle jeho potřeb. Zní to jednoduše, ale je za tím promyšlená strategie. Nejsme nízkonákladová banka – naším hlavním krédem je co nejvyšší kvalita za dostupné ceny,“ říká Jiří Antoš, člen představenstva Sberbank CZ zodpovědný za retailové bankovnictví.
Co se děje | Ondřej Tůma | 22. 3. 2012 | 14 komentářů
![]()
Už jste někdy od Čecha slyšeli upřímně zamýšlenou větu: „Jsem spokojený bankovní klient“? Já ne. I když v posledních letech nastal určitý posun k lepšímu, k ideálu máme ještě hodně daleko.
Jak na to | Roman Baroš | 31. 1. 2012 | 29 komentářů
![]()
Je dost pravděpodobné, že nemáte ten nejlepší účet. A je také dost pravděpodobné, že to víte. Tak proč jste ho ještě nezměnili? Kupodivu v tom nejste výjimeční, jakousi iracionální nechuť k takové změně cítí kdekdo. Přitom na tom nic není. Jak na to?
Komentář | Radek Petráš | 8. 6. 2011 | 21 komentářů
![]()
V první lavici plastelínový pán ve žluté košili, vedle Tomáš s červenou bouřkou a hned za nimi paní, co kazí v divadle Shakespeara. A další studentíci. „Pomalu končí doba, kdy jste mohli klienty odrat o tři tisíce ročně za běžné transakce, aniž byste o něj přišli,“ říká učitel s anglickým přízvukem.
Jak na to | Ivo Jeník | 11. 4. 2011
![]()
Kolikrát jste uvažovali o změně práce, tchyně, vlády, životního stylu? Pokud aspoň jednou, patříte k většině obyvatel republiky. Pokud jste přemýšleli i o změně banky, jste v menšině (podle loňského průzkumu ji zvažovala třetina Čechů). Díky takzvanému Kodexu mobility by to přitom měla být změna nesrovnatelně snazší než ty předchozí. Je tomu ovšem skutečně tak?
Jak na to | Ondřej Tůma | 7. 4. 2011 | 4 komentáře
![]()
Díky Kodexu mobility klientů může být změna banky snadnou záležitostí. O existenci tohoto dokumentu, kterým se banky zavazují k součinnosti při vyřizování všech náležitostí, však spousta jejich zákazníků nemá ani tušení.
Očima expertů | Ondřej Tůma | 25. 3. 2011 | 6 komentářů
![]()
V dalším pokračování oblíbené ankety Očima expertů jsme se tentokrát zeptali odborníků, jak jsou spokojeni se službami, které jim poskytuje jejich banka.
Jak na to | Ondřej Tůma | 17. 3. 2011 | 36 komentářů
![]()
Změna banky, u které mají lidé své účty, by díky Kodexu mobility neměla být velký problém. Ve skutečnosti však dochází ze strany finančních institucí k nátlaku, který má k dodržování jakýchkoliv pravidel velmi daleko.
Komentář | Dagmar Prajzlerová | 17. 3. 2011 | 32 komentářů
![]()
Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají. Krásně zpívají i bankéři – všichni ten příběh znají, všichni ho zažili. Ne každý má naštěstí zkušenost s jeho volným pokračováním, příběhem o tom, co se ptáčkům dělá, když chtějí frnknout k jiné bance.