Aktuality | redakce Peníze.CZ | 2. 11. 2023
Firma Global Repair Centres, jejímiž spoluvlastníky jsou pojišťovny Kooperativa a Česká podnikatelská pojišťovna, převzala 1. listopadu firmu Auto Poly, která provozuje dva autosalony Škoda a servisy značek Škoda a Volkswagen.
Aktuality | Petr Kučera | 20. 10. 2021 | 1 komentář
Skupina Direct koupila další autocentrum – K.E.I. v brněnských Vinohradech. Zařadí ho do své nově vznikající sítě Direct auto, do které předtím koupila pražské firmy NH Car a Autotrio (Modřany).
Aktuality | Jiří Hovorka | 7. 4. 2021 | 6 komentářů
Direct pojišťovna se pouští do nového byznysu. Koupila prodejce aut Autotrio Praha v Modřanech a bude v něm prodávat a servisovat auta pod značkou Direct auto. V plánu jsou nákupy dalších autoprodejen a servisů.
Aktuálně.cz | Radek Pecák | 10. 11. 2013 | 9 komentářů
Policie začala vyšetřovat Českou pojišťovnu kvůli jejímu postupu při likvidaci pojistných událostí z takzvaného povinného ručení.
Očima expertů | Ondřej Tůma | 17. 8. 2012 | 26 komentářů
Motoristé, pozor! Zajímá vás, jak se dá ušetřit na provozu vašeho automobilu? Automobilističtí novináři, automechanik, majitelka autoškoly a další experti pro vás mají svoje tipy.
Když se řekne | Jindřich Hradecký | 14. 8. 2012 | 4 komentáře
Kdo šetří, má za tři. Anebo taky za třetinu. Náhradní díly na auta dnes koupíte v mnoha cenových relacích. Nejlevněji je nabízejí vrakoviště a člověk občas žasne, za jak nízké ceny to umějí.
Co se děje | Petra Dlouhá | 2. 8. 2012 | 16 komentářů
Jejich revírem je dálnice. Jejich tempo je vražedné… Žádná upoutávka na akční seriál. Řeč je o „lovcích nehod“. Jako supi číhají podél českých silnic a dálnic na svou kořist. U dopravních nehod se objevují rychlostí blesku. A pomocnou ruku mají nataženou. Hlavně proto, abyste do ní mohli sypat peníze.
Jak na to | Jindřich Hradecký | 14. 3. 2012 | 1 komentář
Na světle ušetřím tisícovku, na blatníku dvě, na nárazníku tři – a nechtěná rána s vozem hnedle nevypadá finančně tak děsivě. Jak na to? Nechat si místo součástky s logem automobilky namontovat v servisu takzvaný kvalitativně rovnocenný díl.
Když se řekne | Jindřich Hradecký | 28. 12. 2011
Dva, tři, ale také sedm, a dokonce třicet let. Záruky na nové vozy se víc než garancemi jako takovými staly marketingovým nástrojem automobilek. Na co si dát ve změti lákavých čísel pozor?
Aktuálně.cz | Radek Pecák | 16. 10. 2011 | 4 komentáře
Začíná malá pneumatiková revoluce. Do letošního jara jsme zimní pneu potřebovali jen tam, kde dopravní značky ukazovaly začátek a konec povinné zimní výbavy. To sice bylo třeba na téměř celé D1 mezi Prahou a Brnem, ale kdo jezdil jen po městě, mohl to zvládnout na letních gumách – jako by se nechumelilo.
Když se řekne | Věra Tůmová | 22. 6. 2011
Mobilní technici v pojišťovně jsou takoví fajnšmekři. Nestačí jim mít jen odbornost a nadšení pro auta či nemovitosti. Musí mít i velký cit pro nesrovnalosti. Pokud na ně mají opravdu dobrý nos, pojišťovně zachrání hromadu peněz, jež by jinak vyplatila za škody, které ani nenastaly.
Když se řekne | Věra Tůmová | 25. 5. 2011
Likvidátoři českých pojišťoven likvidují denně jednu pojistnou událost za druhou. Je to nikdy nekončící proces. Jakou roli při tom hraje nejvyšší šéf likvidátorů, ředitel úseku likvidace? S jedním jsme pro náš seriál z nitra pojišťovny strávili několik hodin.
Co se děje | redakce Peníze.CZ | 14. 9. 2010 | 5 komentářů
O kvalitě pojišťovny, u níž máte uzavřenou pojistku – v daném případě šlo o nabourané auto – se bohužel často přesvědčíte až při samotné likvidaci škody.