Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Stavební spořitelna České spořitelny, a.s.

Kontakty

AdresaVinohradská 1632/180Praha 3130 00
Telefon224 309 111
Infolinka800 120 120
Fax224 309 112
Emailburinka@burinka.cz
Web

Další Informace

IČO60197609
Majoritní vlastníci firmyČeská spořitelna, a. s. – 95 % akcií
Bausparkasse der österreichischen Sparkassen AG – 5 % akcií
AuditorDeloitte & Touche
Vznik22.6.1994
Základní kapitál750 000 000 Kč
Kód banky8060

Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.

Stavební spořitelna České spořitelny, a.s. - Články

Výpis článků s klíčovým slovem stavební spořitelna české spořitelny

Jak vypovědět stavební spoření. S čím počítat, když ho zrušíte předčasně

13. 11. 2017 | Petra Dlouhá | 1 komentářů

Jak vypovědět stavební spoření. S čím počítat, když ho zrušíte předčasně

Jak vypovědět smlouvu o stavebním spoření? A co když peníze potřebujete dřív, než uplyne šestiletá vázací lhůta? Nevyplatí se to: přijdete o státní podporu, stavební spořitelna si navíc naúčtuje poplatek. Každopádně ale nepočítejte, že se k penězům ze stavebka dostanete rychle.

Stavební spoření. Jak nastavit cílovou částku?

30. 10. 2017 | Monika Hájková | 15 komentářů

Stavební spoření. Jak nastavit cílovou částku?

Cílová částka je jeden z nejdůležitějších parametrů stavebního spoření. Závisí na ní poplatek za sjednání stavebka i přiklepnutí úvěru. Poradíme, jak cílovou částku správně nastavit i jak ji v průběhu spoření zvýšit.

Jana Hrušková: Stavební spořitelny konečně taky pořádně půjčují

5. 9. 2017 | Ondřej Tůma | 6 komentářů

Jana Hrušková: Stavební spořitelny konečně taky pořádně půjčují

Stavební spoření není jenom státem podporované spoření. Má i druhou stranu – slouží jako zdroj půjček na bydlení. A zájem o úvěry, zejména na rekonstrukce, roste raketově. Jak se ale stavební spořitelny vyrovnaly s propadem počtu spořicích klientů? A s jakými pocity očekávají volby? Vzpomínáte ještě, jak to se stavebkem bylo nakloněné za ministrování Miroslava Kalouska…?

Úvěr ze stavebka: Jak na překlenovací úvěr?

5. 4. 2017 | Monika Hájková | 2 komentáře

Úvěr ze stavebka: Jak na překlenovací úvěr?

Stavební spoření je znovu v kurzu. Roste počet lidí, kteří si u stavební spořitelny půjčují. A nejen těch, kteří si nejprve naspořili a teď si berou takzvaný řádný úvěr. Přibývá těch, kteří si berou úvěr překlenovací, ba přímo kvůli němu si stavební spoření zakládají. K čemu překlenovací úvěr je a jak funguje?

Stavební spoření: Nejlíp zhodnocený vklad

30. 11. 2016 | Monika Hájková, Martin Vlnas | 24 komentářů

Stavební spoření: Nejlíp zhodnocený vklad

„Mohlo by se zdát, že stavební spoření ztratilo na atraktivitě. Když se ale rozhlédnemeco trh nabízí, je stavební spoření nejlépe zhodnoceným – a také bezpečným – vkladem,“ říká Hana Paveleková, ředitelka úseku externího prodeje Stavební spořitelny České spořitelny.

Maximální výnosy ze stavebního spoření. Hlídejte termíny

29. 11. 2016 | Ondřej Tůma | 15 komentářů

Maximální výnosy ze stavebního spoření. Hlídejte termíny

Jak si zajistit maximální státní podporu stavebního spoření? Do kdy je možné poslat peníze a do kdy založit smlouvu? A které stavební spořitelny umožňují uzavřít stavební spoření kompletně online?

Stavební spořitelny v roce 2015 se ziskem 3,152 miliardy

19. 5. 2016 | Petr Kielar

Stavební spořitelny v roce 2015 se ziskem 3,152 miliardy

Stavební spořitelny zveřejnily výsledky hospodaření za rok 2015. Období nízkých úrokových sazeb je pro stavební spořitelny náročné a pro většinu z nich znamená pokles zisku.

Novela: Rodiče sáhnou dětem na stavební spoření bez souhlasu soudu

9. 2. 2016 | Ondřej Tůma | 58 komentářů

Novela: Rodiče sáhnou dětem na stavební spoření bez souhlasu soudu

K penězům ze stavebního spoření uzavřeného dítěti se dnes rodiče dostanou jen se souhlasem opatrovnického soudu. Novela zákona o stavebním spoření by jim přístup k nim usnadnila.

Neošiďte se. Na konci roku nezapomeňte na stavebko!

16. 12. 2015 | Ondřej Tůma | 9 komentářů

Neošiďte se. Na konci roku nezapomeňte na stavebko!

Jak si na poslední chvíli zajistit maximální státní podporu ze stavebního spoření? Do kdy letos můžete na svůj účet poslat peníze, aby byly včas na místě a neutekla vám státní podpora? A ještě něco navíc: víte, že když stavebko založíte ke konci roku, můžete dosáhnout až na osm státních příspěvků? Poradíme, jak na to.

Chytne a nepustí! Stavební spořitelny brání v odchodu za levnějším úvěrem

16. 7. 2015 | Petra Dlouhá | 18 komentářů

Chytne a nepustí! Stavební spořitelny brání v odchodu za levnějším úvěrem

Úrokové sazby hypoték rekordně nízko. Ideální čas refinancovat překlenovací úvěr ze stavebka v bance? Ano, měsíční splátky můžete citelně srazit. Pokud vás stavební spořitelna nedrží pod zámkem. Některá vás ke konkurenci prostě nepustí. Za žádnou cenu.

Stavební spořitelna České spořitelny, a.s. - Zkušenosti

29. 4. 2016 10:08 | jiri Gunar

Ty kometare jsou nepradive ponevac Miroslav Gunar je posmrti vse se jen vyptava kde co jak vse je podvod ceske spořitelny at lip prehodnucuje ale vtric podvodnikum vse se to vsechno prosetri policiji zmnena osobich udaju ponevac bude se hodnotit podpis ten kdo zajem finace Gunara musi ho dobre znaz asi nebude problem zijstit policije
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

28. 6. 2008 8:14

Lidi, vy děláte, jako by vlastnictví smlouvy s 0,00 korun bylo nějaké terno, které si musíte strážit a chránit. Na co vám asi je smlouva, na které nic není? Jsem zvědavej, kdo mi odpoví. Takový hámotiny, to sem píše někdo, kdo prolez základkou s odřenejma ušima.
Jo mimo jiné, díval jsem se na svoji smlouvu z12.2.2003 a je tam, že můj měsíční vklad je 1 000 Kč. I mě je jasný, že když nebudu spořit tisícovku, porušuju smluvní podmínky a oni smlouvu vypovědět můžou, ať platím poplatky nebo ne. Selským rozumem. Tady je někdo zatvrzele naštvaném a má červenej šátek před očima.
Jen si zkuste nezaplatit za nájem, nebo daně. Nezrušej vaši smlouvu ale vás, a kompletně.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+13
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 01. 03. 2004 07:59)

1. 3. 2004 7:59 | TGP

Naši si u Buřinky vloni založili ke svému stávajícímu stavebku ještě po jedné smlouvě "záložní". Uložili 1% z cílové částky. Nic víc že prý nemusejí a mohou spořit jak chtějí - sdělovaly ochotné pracovnice s Buřinkou. Naši tedy měli na konci roku na těchto smlouvách 0,00 korun. Minulý čtvrtek dostali dopis, kde je Buřinka informuje, že pokud tam nevloží peníze na pokrytí poplatků, mohou o spoření přijít. Vzal jsem všechny ty jejich podmínky a smlouvy, pak jsme si sedli a posíláme jim tento dopis:
Vážení přátelé,
(...) Rád bych Vás v této souvislosti upozornil na práva a povinnosti mé a Stavební spořitelny České Spořitelny, a.s., jako účastníků smluvního vztahu, který se řídí v daném případě smlouvou (...zde podrobně vyjmenováno...).
Předně si dovoluji upozornit, že žádný z uvedených dokumentů nezná pojem "zrušení smlouvy". Dle Smlouvy i dle Podmínek lze smlouvu pouze vypovědět, nikoli zrušit. Podle čl. 12 odst. 3. je pak ze strany SSČS možné smlouvu vypovědět, cituji: "a) jen z důvodů vyplývajících ze zákona nebo z těchto Podmínek, b) v případě výkonu rozhodnutí, jehož předmětem je smlouva o stavebním spoření."
Podmínky pak zmiňují ještě jednu situaci, ve které je SSČS oprávněna smlouvu o stavebním spoření vypovědět a to v čl. 5, odst. 1 až 3, v případě, že účastník nezaplatí úhradu za uzavření smlouvy ve výši 1% z cílové částky do dvou měsíců od uzavření smlouvy. Dodávám, že danou částku jsem po uzavření Smlouvy uhradil a to dne 16.04.2003, jak potvrzuje také zaslaný výpis z účtu.
Co se týče ostatních úhrad spojených se stavebním spořením, tyto řeší článek 22 Podmínek, který v odstavci 1 uvádí, cituji, "úhrady se hradí v hotovosti při provádění úkonu, inkasují se z účtu nebo se účtují na vrub účtu nejpozději při rušení účtu, případně koncem roku."
Z výše uvedeného vyplývá, že Stavební spořitelna České spořitelny, a.s. není oprávněna vypovídat smlouvu, ani zahajovat kroky, které by k tomu mohly vést, neboť dle platných Podmínek vztahujících se k dané Smlouvě k tomu žádné důvody nenastaly.
Dovoluji si upozornit, že v souladu s čl. 6. odst. 2, cituji, "účastník spoří zpravidla formou pravidelných vkladů. Mimořádné i jednorázové vklady jsou přípustné." Podle platné úpravy nejsem povinen žádný mimořádný ani jednorázový vklad činit na popud či pokyn SSČS a to ani z důvodů v dopise uvedených. V souladu se Smlouvou i s Podmínkami tudíž uskutečním jednorázový vklad ve chvíli, kdy to sám uznám za vhodné. Věřím, že SSČS poté bude schopna vypořádat také "všechny úhrady spojené se stavebním spořením dle Sazebníku".
Z výše uvedených důvodů považuji Vaši žádost uvedenou v dopise, který jsem obdržel dne 26.02.2004, za bezpředmětnou a celou záležitost tímto za uzavřenou.
"Full version" příběhu i dopisu na http://stavebky.webpark.cz/burinka_hrozi_20040227.htm
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+38
Líbí
Nelíbí

29. 2. 2004 10:16 | TGP

Buřinka se může snažit jak chce, ale to jí v její arogantní a namyšlené pověsti příliš nepomůže...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+79
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (nespokojený klient 12. 02. 2004 07:26)

29. 2. 2004 10:15 | TGP

Pekne zdravim!
Divali jsme se na to - na me rodice se vztahuji podminky Burinky platne od 1. zari 2002. A tam je psano, ze:
"Uhrady se hradi v hotovosti pri provadeni ukonu, inkasuji se z uctu nebo se uctuji na vrub uctu NEJPOZDEJI PRI RUSENI UCTU, pripadne koncem roku."
Burinka nemuze smlouvu vypovedet, pokud si nema z ceho strhnout poplatek a tento poplatek muze vymahat v krajnim pripade az pri ruseni uctu. Podle meho nazoru tedy nemaji proc klienty buzerovat. Ale nejspis to budou zkouset...
A propos: koukal jsem i do novych podminek Burinky od 2. ledna 2004, nove podminky jsou mnohem mene vstricne a prisnejsi a tento bod je resen takhle:
"Ucastnik je povinen platit Stavebni sporitelne uhrady za vedeni uctu a uhrady za jine poskytovane sluzby dle sazebniku platneho k poslednimu dni, kdy byla sluzba poskytovana (!!! - hlidej si clovece Sazebnik kazdy den!), nejpozdeji vsak k 31. prosinci prislusneho kalendarniho roku."
A v dalsim bode:
"Uhrady se uctuji na vrub uctu pri provadeni ukonu, pripadne koncem roku, nejpozdeji vsak pri ruseni uctu (prehodili to) a jsou zaplaceny zapoctenim proti zustatku na uctu ucastnika."
A konecne, v otazce mesicnich ulozek zustava prakticky stejna benevolence jako dosud.
Podminky: "Ucastnik spori formou pravidelnych mesicnich vkladu sjednanych ve smlouve o stavebnim sporeni. Stavebni sporitelna muze prijmout jednorazove a mimoradne vklady."
Prakticky beze zmeny. Dulezite vsak je, ze na vsechny, kdo uzavreli smlouvu do konce 2003, se vztahuji ty starsi podminky, z 1. zari 2002 (tedy aspon doufam, ze mezi 1. zarim 2002 a 2. lednem 2004 neplatil zadny jiny "remix". A v souladu s temi Sporka proste tohle zadat nemuze, nema na zaklade ceho.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+80
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 29. 02. 2004 10:13)

29. 2. 2004 10:13 | TGP

Obchodní podmínky se samozřejmě nezměnily, ty zůstaly. Jenže v nich bylo něco o tom, že klient je povinen spořit nějakou částku, obvykle 0,5% cílové částky měsíčně. Dosud na to spořitelny kašlaly, hlavně že z občana dostaly 1% za uzavření smlouvy. Jenže časy se změnily, je nutno uspořit výdaje státního rozpočtu, takže soudruzi z MF ČR požadují po spořitelnách dodržování tohoto bodu OP. Řekl bych, že řada smluv bude vypovězena.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+48
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 29. 02. 2004 10:12)

29. 2. 2004 10:12 | TGP

Burinka pekne pritvrdila. Nasi dnes dostali dopis, aby neco vlozili na ucty, kde maji 0,00, aby si mila sporitelna mela z ceho strhnout poplatky za vedeni uctu!
Nasi totiz vloni na jednu uz "rozjetou" smlouvu vzali uver a uzavreli druhou "spici", na kterou si chteli vzit a vzali statni podporu az od letoska. Vlozili tedy jen 1% cilove castky. Vse v souladu s pozadavky sporky. Pracovnice se predhanely v ochote - staci jen to 1%, pak si vkladejte co chcete kdy chcete atd. Ale ted se pry "zmenily podminky"! Samozrejme nikoli Vseobecne obchodni podminky...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+94
Líbí
Nelíbí

14. 2. 2004 6:08

Silný birokratický aparát,čítající minimálně 4 stupně od "zákazníka" k tomu kdo smlouvu opravdu vyhotoví.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+62
Líbí
Nelíbí

13. 2. 2004 11:22

"Na techto zakladech muzete stavet" - cha, cha. V Burince sedi stejni smejdi jako v Modre Pyramide, je to prast jako uhod. Jedni jako druzi jsou mistri v klamani budoucich klientu, ti zahackovani uz musi 5 (nyni 6) let drzet usta. V tom je ten hlavni vtip. Jenze reptani nikam nevede. Jsem taky pro kolektivni zalobu.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+31
Líbí
Nelíbí

12. 2. 2004 8:18 | Docent

Vsadím se s Vámi, že při úrovni našeho soudnictví bude ta šance NULOVÁ. A pokud čirou náhodou vyhrajete, dáte za advokáta nejméně roční stavební spoření. Tím Vás nechci odrazovat, ale mám se soudy své zkušenosti, viz např. http://www.mesec.cz/clanky/jak_prijit_zadarmo_k_bytu/nazory/
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+54
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (valecko(zavináč)atlas.cz 10. 02. 2004 22:00)

12. 2. 2004 7:26 | nespokojený klient

Pánové a dámy, když si projdete některé příspěvky, zjistíte, že jsou si dost podobné a tak trapně oslavné, že nejspíš všichni buřiňáci dostali za úkol psát sem oslavné chorály - stačí si prohlédnout i stav hlasování. A nová nabídka překlenovacího úvěru ? Pokud umíte počítat, zjistíte, že neušetříte nic...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+26
Líbí
Nelíbí

11. 2. 2004 8:46 | valecko(zavináč)atlas.cz

Další věc, která stojí proti zvyšování poplatků u Buřinky.... Ve smlouvě (z listopadu 2002) je uvedena klauzule "Stavební spořitelna může jednostranně stanovit odlišné podmínky, zejména v případě, pokud uzavře novou smlouvu o stavebním spoření nebo pokračuje ve stavebním spoření i po uplynutí 5 let od jeho zahájení. Přitom tento postup lze použít jen v případě, že nové podmínky jsou pro účastníka výhodnější než podmínky platné do jejich změny."
Vzhledem k tomu, že zvýšení poplatků je jednostranné stanovení odlišných podmínek ze strany spořitelny a nové podmínky (dražší vedení účtu) NEJSOU pro účastníka výhodnější, je to jasné porušení smlouvy!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+42
Líbí
Nelíbí

10. 2. 2004 22:00 | valecko(zavináč)atlas.cz

Buřinka má ve smlouvě (aspoň já to tam mám) něco ve smyslu že spořitelna je jednostranně oprávněna změnit podmínky vedení účtu, ale pouze pokud tím nepoškodí klienta - přesnou formulaci bohužel nevím, smlouvu tady momentálně nemám. Pokud jde o tu klauzuli "Při podstatné změně správních nákladů nebo výdajů za poštovné" - tady bych se dožadoval (pochopitelně u soudu), aby mi spořitelna prokázala, jak že se jí ty náklady zvedly a jak je možné, že starší klienti jí stojí dvakrát více peněz, než noví klienti... Další věcí v této problematice je - neztrácejte čas se zjišťováním, jaký má na toto někdo názor!!!! Jediný názor, který je důležitý je zákon a soud! Co Vám sdělí mluvčí spořitelen, ředitelé, finančnící, redaktoři apod. je naprosto nedůležité. S tímto se musí jít za právníkem, který (snad) bude moci odhadnout, jestli máte u soudu šanci (v případě kolektivní žaloby ta šance bude VYSOKÁ)!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+67
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Tomáš Marný 03. 02. 2004 12:06)

10. 2. 2004 21:51 | valecko(zavináč)atlas.cz

Prakticky jim v tom nebrání absolutně nic!!!! Proto doufám, že se najde dostatek lidí, aby vznesl oficiální protest a zahájil příslušné občanskoprávní řízení!!!! Zájemci o podání kolektivní žaloby, pište na mojí adresu.
Mimochodem kromě těch stupidních poplatků (za rok 2004 už to bude po "úpravě cen" 470 korun) mě dostalo, že mi naúčtovali 10 korun poplatek za připsání státní podpory rovných 0 korun!!!!! Proč 0 korun - kvůli nechvalně známé pomlčce v čísle účtu!!!! Navíc nejsem já ten, kdo neumí napsat pomlčku - k převodu peněz jsem použil telefonního bankéře KB....
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+28
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 18. 01. 2004 12:00)

10. 2. 2004 21:36 | valecko(zavináč)atlas.cz

Jednání stavebních spořitelen je nejen svinské, ale s velkou pravděpodobností i protizákonné. V případě SSČS jsem ve smlouvě uzavřené v listopadu 2002 dokonce našel klauzuli obsahující něco v tom smyslu, že spořitelna má nárok jednostranně změnit podmínky vedení účtu, ale pouze pokud tím není klient poškozen. Zvýšení poplatků o 100 % považuji za značné poškození. Některé spořitelny mají tuto možnost sice jakžtakž ošetřeny (např. KB má napsáno "Při změně provozních nákladů je stavební spořitelna oprávněna jednostranně změnit výši úhrad za služby.") - tady bych ale trval na tom, aby spořitelna jasně prokázala, že se jí podstatně zvedly náklady. Více informací viz článek na http://www.tenzor.cz/valecko/stavebko.htm. POZOR! Pokud s politikou spořitelen nesouhlasíte, nestačí se jen rozčilovat a vyjadřovat své názory. Musíte jednat - napsat spořitelně nesouhlasný dopis, napsat na příslušná státní místa - pokud nás bude hodně, něco se opravdu stane. Jinak budou poplatky za rok třeba desetinásobné!!!
Pokud se spořitelna ohání tím, že ve smlouvě jste podepsali souhlas s platným ceníkem, je to sice pravda, ale co je to platný ceník??? Když podepisuji nějakou smlouvu, platí pro mě vše vztažené k danému datu podpisu, a ne to, co si někdo kdykoli v budoucnu vymyslí. Navíc slovo platný ceník zřejmě není žádným právním pojmem, tzn. nabízí se zde nejednoznačnost výkladu, kterého spořitelny zneužívají. Já osobně plánuji občanskoprávní žalobu na SSČR. Pokud by zde bylo více zájemců, lepší by bylo podat žalobu kolektivní (zájemci nechť se mi ozvou - čím více tím lépe).
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+40
Líbí
Nelíbí

Zobrazit všech 54 komentářů

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Stavební spoření - poradna

Stavební spoření se hodí, ať už chcete peníze naspořit nebo si je výhodně půjčit. Je nejzajímavějším státem garantovaným způsobem uložení peněz. Spočítejte si kolik získáte v rámci stavebního spoření na naší kalkulačce.

Poslední dotaz: Výpověď smlouvy
Poradna > Stavební spoření

Otázka: Mám smlouvu u ČMSS 15 let s úrokem 2%. Nyní mě oslovil poradce s tím, že mi může být ze strany ČMSS snížen úrok a nabídl mi převod na novou smlouvu s úrokem 0,5+0,5%. Je pro mě výhodnější pokračovat (jaký... více

Stavební spoření

Srovnání stavebního spoření

Stavební spoření

Stavební spoření se hodí, ať už chcete peníze naspořit nebo si je výhodně půjčit. Je nejzajímavějším státem garantovaným způsobem uložení peněz. Spočítejte si kolik získáte v rámci stavebního spoření na naší kalkulačce.

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2017 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK