Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Poradna - Reklamace kavovaru Nespresso

Reklamace kavovaru Nespresso

Dobrý den, mám na Vás dotaz. Dne 8.12.2017 jsem byla reklamovat kavovar Nespresso v jejich kamenné prodejně Nespresso. Kavovar jsem sice koupila v Elektroworldu, ale vše ostatní řešíme v této prodejně. Nicméně dnes (tj. 10.1.2018) jsem jejich prodejnu navštívila s tím, že se mi ještě nikdo neozval a zjistila jsem, že tam kavovar není. Stále je na servisu v Praze, kde leží od 18.12.2017 opravený s poznámkou nebere telefon. Do reklamačního protokolu jsem jasně uvedla své telefonní číslo, ale oni tam napsali telefonní číslo z registrace, tj. Na mého přítele. Navíc mi bylo řečeno, že vrátit peníze mi nemohou, protože za prvé jsem koupila kavovar v Elektroworldu a za druhé jsme ho zakoupili v březnu 2016, což už budou dva roky. Nicméně můj dotaz zní: Jsou k tomuto oprávněni, i když je to jejich kavovar a oni mi ho nevrátili v zákonné reklamační lhůtě?? Chci odstoupit od kupní smlouvy, ale údajně nemohu. Děkuji za rychlou odpověď

Dotaz poslal/a: Pavculinka, 10. 01. 2018 22:27

Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. Za vady, které se na věci ve lhůtě 24 měsíců od jejího převzetí, tedy od koupě, vyskytnou, odpovídá vždy prodávající. Ve Vašem případě záleží na tom, jestli prodávající ve svých obchodních podmínkách stanovil Vámi uváděnou prodejnu jako subjekt určený k přijímání a vyřizování reklamací. Pokud ano, můžete se nyní na prodávajícího obrátit s tím, že reklamace nebyla vyřízena řádně a včas (nebyla jste ve lhůtě 30 dní vyrozuměna o jejím vyřízení na čísle uvedeném na reklamačním protokolu) a žádat vrácení celé původní kupní ceny. Pokud Vámi uváděná prodejna nebyla určená k vyřizování reklamací, reklamujte věc opětovně u prodávajícího, případně u toho subjektu, který takto určeným subjektem je. U prodejny byste pak případně mohla požadovat náhradu škody, pokud by Vám jejím přijetím věci do reklamace bez zákonného titulu prokazatelně nějaká vznikla. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne, Váš dTest

dTest, 12. 01. 2018 09:52

Výpis článků s klíčovým slovem ochrana spotřebitele, reklamace, spotřebitel, spotřebitelská poradna

Chcete platit míň za mobil? Řekněte si starostovi

5. 12. 2016 | Petra Dlouhá | 16 komentářů

Chcete platit míň za mobil? Řekněte si starostovi

Radnice Brna-střed chce občanům zajistit neomezený mobilní tarif za tři stovky. Běžný smrtelník platí několikanásobně víc, o cenách, jaké operátoři dávají firmám a státní správě, si může nechat zdát. Brno to chce změnit. Řekněte i vy svému starostovi, ať zařídí slevu. Možnosti tu jsou.

Objednáte pamětní minci, zasypou vás dalšími. A chtějí od vás tisíce. Braňte se

25. 10. 2016 | Petra Dlouhá | 12 komentářů

Objednáte pamětní minci, zasypou vás dalšími. A chtějí od vás tisíce. Braňte se

Objednáte si pamětní minci. Zasypou vás dalšími, které jste neobjednali a které nechcete. Platit za ně máte tisíce korun. Pozor na nevyžádané zásilky od Českého mincovního obchodu. Poradíme, jak se bránit.

T-mobile hrozí exekucemi kvůli smluvním pokutám. Podle ČTÚ je vůbec neměl sjednávat

18. 10. 2016 | Monika Veselíková | 5 komentářů

T-mobile hrozí exekucemi kvůli smluvním pokutám. Podle ČTÚ je vůbec neměl sjednávat

Český telekomunikační úřad nepřiznal společnosti T-Mobile nárok na nezaplacené smluvní pokuty. Operátor proto stáhl z úřadu zbývající návrhy na vydání rozhodnutí a dluhy začal vymáhat na vlastní pěst – prostřednictvím inkasních agentur. Ty teď straší dlužníky exekucí a zabavováním majetku.

Šéf ČTÚ: Operátoři stavějí dálnice, ale pustí na ně jenom škodovky stodvacítky

15. 10. 2016 | Ondřej Tůma | 3 komentáře

Šéf ČTÚ: Operátoři stavějí dálnice, ale pustí na ně jenom škodovky stodvacítky

Otevřený rozhovor s šéfem Českého telekomunikačního úřadu Jaromírem Novákem o tom, co Česku schází k tomu, aby se mohlo stát středoevropským lídrem v digitálních technologiích, o tom, že balíček s pětisty megabajty dat je dnes výsměch, o absenci čtvrtého operátora a o prolobovaných legislativních úpravách, které tlačí spotřebitele do kouta.

Pošlu na vás ČOIku! Jak stížnost doopravdy podat. A co hrozí hříšníkovi

20. 9. 2016 | Petra Dlouhá | 11 komentářů

Pošlu na vás ČOIku! Jak stížnost doopravdy podat. A co hrozí hříšníkovi

Na koho si můžete stěžovat u České obchodní inspekce? Jaký trest dotyčnému hrozí? Jak stížnost správně podat? A kdy vám ČOI nepomůže? Máme pro vás přehledného průvodce.

Očima expertů: Kam vyrazit na pivo

26. 8. 2016 | Ondřej Tůma | 11 komentářů

Očima expertů: Kam vyrazit na pivo

Máloco udělá člověku během parných letních dnů takovou radost jako dobře vychlazené čepované pivo. Odborníků na slovo vzatých se proto ptáme, kde se při cestách po Česku vyplatí zastavit „na jedno“.

Právník dTestu: Operátoři soutěží, kdo bude v očích veřejnosti nejhorší

18. 8. 2016 | Ondřej Tůma | 3 komentáře

Právník dTestu: Operátoři soutěží, kdo bude v očích veřejnosti nejhorší

Proč se operátoři nechtějí starat o své zákazníky? Dělají si něco z pokut Českého telekomunikačního úřadu? A jak by se měla zkrátit výpovědní doba, po které budete moci udělat svému operátorovi pápá? Odpovídá Miloš Borovička, právník spotřebitelského sdružení dTest.

Zamítnutá reklamace, nedodané zboží. Spory s obchodníkem pomůže řešit ČOIka

9. 8. 2016 | Monika Veselíková | 5 komentářů

Zamítnutá reklamace, nedodané zboží. Spory s obchodníkem pomůže řešit ČOIka

Reklamujete, jste v právu, jenže obchodník trvá na tom, že peníze nevrátí, zboží nevymění. Od února už není jediným řešením soud – pomocnou ruku nabízí Česká obchodní inspekce. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je zdarma a navíc by mělo být rychlejší. Poradíme, s čím se na ČOIku obracet a taky jak návrh správně podat.

Jak ušetřit: Nevyhazujte jídlo

25. 7. 2016 | Jana Poncarová | 4 komentáře

Jak ušetřit: Nevyhazujte jídlo

Z nedojedené čočky polévka, z okoralého chleba topinky. Hospodaříte s jídlem a dojídáte do poslední kůrky, nebo se váš odpadkový koš plní potravinami? Jak jídlo nakupovat, spotřebovávat, nevyhazovat a ušetřit třeba na dovolenou?

Na co si stěžovat u finančního arbitra. S čím pomůže. A jak na to

7. 7. 2016 | Petra Dlouhá | 4 komentáře

Na co si stěžovat u finančního arbitra. S čím pomůže. A jak na to

Když máte jako spotřebitel konflikt s finanční institucí a nedaří se ho po dobrém urovnat, nemusíte hned spěchat k soudu. Je tu ještě jedna možnost: mimosoudní řešení u finančního arbitra. Víte, s čím pomůže a jak podnět správně podat? Poradíme.

Slevový král: Snažíme se pochopit nakupování

18. 6. 2016 | Monika Veselíková, Martin Vlnas | 4 komentáře

Slevový král: Snažíme se pochopit nakupování

Spousta lidí už dnes nechce vybírat, říká Petr Kováčik, zakladatel agregátoru slev Skrz.cz. Chtějí nakoupit a rozhodují se na základě momentálního impulzu.

Reklamace dovolené: Pár dobrých rad

1. 6. 2016 | Petra Dlouhá | 8 komentářů

Reklamace dovolené: Pár dobrých rad

Když od cestovky dostanete něco jiného, než slibovala – a než jste zaplatili – ozvěte se. Poradíme, jak správně reklamovat zájezd.

Nic jsem neobjednal, ale platit musím. Nástrahy Knižního klubu

4. 5. 2016 | Petra Dlouhá | 23 komentářů

Nic jsem neobjednal, ale platit musím. Nástrahy Knižního klubu

První tři knihy za polovic. A všechny další o třetinu levněji než v knihkupectví. Stačí stát se členem klubu. Jenže. Když kývnete, upíšete se zároveň na dva roky k povinnému objednávání knih. Pokud neobjednáte, jednoduše objednají za vás. A vy budete muset zaplatit.

Nové triky šmejdů. A rady, co dělat, když naletíte

26. 4. 2016 | Petra Dlouhá | 4 komentáře

Nové triky šmejdů. A rady, co dělat, když naletíte

I když se řada obcí snaží udělat podomnímu prodeji přítrž – jednoduše ho zakázaly – fígle nepoctivců stále padají na úrodnou půdu. Takzvaní šmejdi v Česku řádí dál. Přinášíme přehled triků, na které byste si měli dát pozor. A rady, jak postupovat, když se necháte oblafnout.

Reklamace v roce 2016: Jak na to, abyste uspěli. A co si nenechat líbit

31. 3. 2016 | Petra Dlouhá | 42 komentářů

Reklamace v roce 2016: Jak na to, abyste uspěli. A co si nenechat líbit

Když se na zboží objeví v záruční době vada, můžete ho reklamovat. Přečtete si, na co máte právo a jaké triky obchodníci zkoušejí. Reklamujte správně. A nenechte se nachytat.

Web je temné místo plné nástrah. Pojistíte se proti nim?

28. 1. 2016 | Zbyněk Kuběj | 3 komentáře

Web je temné místo plné nástrah. Pojistíte se proti nim?

Kdo chvíli stál, již stojí opodál, praví klasik. I v jádru konzervativní instituce, jakými jsou pojišťovny, se čas od času snaží ukázat, že kráčejí s dobou. ČSOB Pojišťovna například právě uvedla na trh „pojištění internetových rizik“. Je to nástroj, který se stane v prosíťované době nezbytností, nebo spíš jen o marketingové gesto, kterým pojišťovna demonstruje, jak je in? Anebo něco mezi?

Zdražili, aby mohli zlevnit. Co dělat, když je obří sleva jen trik

17. 1. 2016 | Petr Kučera | 4 komentáře

Zdražili, aby mohli zlevnit. Co dělat, když je obří sleva jen trik

Konkrétní příklady triků, jimiž vás obchodníci lákají nejen při novoročních slevách. Některé poměrně intenzivně kontroluje Česká obchodní inspekce a existují i soudní rozhodnutí. V jiných případech je dokazování obtížné, ale ne zcela nemožné. Poradíme vám, jak se lze bránit.

Připraví vás čínská krize o práci?

10. 1. 2016 | Tereza Mynářová | 8 komentářů

Připraví vás čínská krize o práci?

Současný pokles čínského růstu je podle expertů v „normě“ a českou ekonomiku zatím nezasáhne. Naopak jí může pomoct – díky levné ropě totiž ceny zboží a služeb stále rostou jen minimálně.

Co s nevhodnými dárky: dTest radí obdarovaným i dárcům

22. 12. 2015 | Lukáš Zelený | 1 komentářů

Co s nevhodnými dárky: dTest radí obdarovaným i dárcům

Ježíšky o Štědrém večeru děsí jen jediná noční můra – že se obdarovávaným nebude dárek líbit nebo že ho dostane od jiného Ježíška. Co s nechtěnými a nadbytečnými dary?

Destilatér: I tuzemák může být výborný. Když to umíte

19. 12. 2015 | Martin Vlnas | 4 komentáře

Destilatér: I tuzemák může být výborný. Když to umíte

Zdá se, že i přes záplavu zahraničních rumů, ginů nebo bylinných likérů, která se na nás valí z reklamy doslova na každém kroku, zůstává řada Čechů věrná klasice – tuzemáku.

Partner sekce

dTest

dTest

Jsme nezisková organizace - Občanské sdružení spotřebitelů TEST (založeno v roce 1992). Do vínku jsme si dali úkol sloužit spotřebitelům a spotřebitele chránit. A protože „spotřebitelství“ zahrnuje vlastně vše, co člověka životem provází a co k životu potřebuje, staly se naší prioritou výrobky. Právě za ně spotřebitelé vydávají nejvíce peněz a přece nikdo netouží utrácet za šmejdy, které za chvíli přestanou fungovat. Nebo si dokonce z obchodů odnášet výrobky, které mu mohou ublížit, protože se v nich skrývá nebezpečí pro zdraví či život. Když však spotřebitelé budou vědět, které výrobky jsou dobré a spolehlivé a naopak kterým se obloukem vyhnout, když budou mít k dispozici dostatek objektivních informací, dokáží s jejich pomocí ochránit sebe i svou peněženku.

Od roku 1992 měsíc co měsíc publikujeme testy výrobků na stránkách časopisu dTest. A nejenom je... Pomocnou ruku podáváme i v dalších oblastech, ve kterých může spotřebitel narazit na různá úskalí a pasti. Srozumitelně přibližujeme práva kupujících (spotřebitelů) a naopak povinnosti prodávajících, radíme, jak je aplikovat v běžném životě, na co si dávat pozor při reklamacích, upozorňujeme na nové zákony, varujeme před nekalými praktikami prodávajících i před klamavou reklamou, publikujeme konkrétní příběhy ze života pro ponaučení...
Jako předplatitelé dTestu máte zdarma přístup ke všem výsledkům testů jak na webových stránkách www.dtest.cz, tak v mobilní aplikaci, kterou najdete v Google Play a Apple App Store pod názvem dTest.

Kontakty:
Časopis dTest
vydavatel Občanské sdružení spotřebitelů TEST
Černomořská 419/10, 101 00, Praha 10 - Vršovice

tel: +420 241 404 922, 222 767 220

Za tuto kategorii odpovídá:

dTest

http://www.dtest.cz/

Partnerem poradny od: 28.11.2012

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  8 577 785 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Interaktivní grafiky

Průvodce výpisem z katastru nemovitostí

Průvodce výpisem z katastru nemovitostí

Vyznat se ve výpisu z katastru nemovitostí je často složité. Připravili jsme průvodce, který vám pomůže se zorientovat v jeho jednotlivých částech.

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK