Největší evropská cestovní kancelář TUI pokračuje v expanzi na českém trhu. Příští léto tu chce zdvojnásobit aktuální počet klientů a do konce roku také rozšířit počet poboček ze současných tří na deset.
„V uplynulém roce jsme dokázali na českém trhu dosáhnout čísla 50 000 spokojených rekreantů, kteří za odpočinkem a relaxací navštívili ty nejžádanější turistické destinace. Vedle stávajících čtyř prodejních míst máme i vlastní mobilní aplikaci. Nyní je prioritou výraznější vstup na český trh a rozšiřování značky TUI v České republice,“ uvedl Marcin Dymnicki, generální ředitel TUI pro Českou republiku a Polsko.
Zájezd je u TUI možné pořídit přes českou verzi jejího webu, letos v létě cestovka v Česku otevřela také kamenné prodejny v Praze, Brně a Ostravě. „Pro nadcházející rok máme opravdu velké plány. Nabídky zájezdů pro příští sezonu jsou již dostupné a také žádané. Naším cílem je mít deset vlastních prodejních míst se 60 zaměstnanci. Rádi bychom, aby TUI měla v létě 2025 na dovolené 100 000 rekreantů z České republiky,“ upřesňuje Dymnicki.
Své zájezdy nabízí také prostřednictvím sítě více než 300 partnerských cestovních agentur a online agentur.
TUI v minulosti české dovolenkáře lákala hlavně na balíčky s odlety z Německa a Rakouska, které jsou podle společnosti atraktivní hlavně pro obyvatele příhraničních oblastí.
Češi si teď podle cestovky oblíbili především destinace jako Antalya, Mallorka a Kréta. Do všech létají přímé lety především z Prahy. Mezi další vyhledávaná dovolenková místa patří Bulharsko, Egypt, Kypr, Kanárské ostrovy a Madeira. Pro nadcházející zimu je podle TUI největší zájem o Tureckou riviéru, Hurghadu, Marsa Alam a Kanárské ostrovy.
Sdílejte článek, než ho smažem