Mobilní operátor T-Mobile má již od úterního dopoledne výpadek některých zákaznických služeb.
„Plné obnovení všech dotčených služeb si vyžádá několik desítek hodin, ale již během předchozích hodin se podařilo některé služby obnovit, a my uděláme vše proto, abychom závadu odstranili v nejkratším možném termínu. Všem zákazníkům se omlouváme za vzniklé problémy a děkujeme za trpělivost,“ řekla agentuře ČTK Martina Kemrová, mluvčí T-Mobile.
V síti operátora funguje volání, SMS i data, nedostupné jsou však interní systémy zahrnující obslužné kanály jako je infolinka, zákaznické systémy na prodejnách, samoobsluha nebo aplikace Můj T-Mobile.
K výpadku došlo v souvislosti s problémy datového centra v Hradci Králové.
Aktualizace: T-Mobile obnovil zákaznické obslužné systémy během čtvrtka 2. 7.
Čtěte také:
Jiří Hovorka
O osobních financích píše od roku 2009. Začínal v Měšci, pak se stejným tématům věnoval v Aktuálně.cz, po sloučení s vydavatelstvím Economia se jeho texty objevovaly i v Hospodářských novinách. Dlouhodobě se věnuje důchodům,... Další články autora.
Sdílejte článek, než ho smažem