Zakládáme si na osobním přístupu k zákazníkům

PR článek | rubrika: PR Článek | 19. 9. 2016
„Naše kuchyně zná opravdu každý, byť si to možná ani neuvědomuje,“ tvrdí JUDr. Jaroslav Drahovzal, technicko-provozní ředitel Oresi, s nímž jsme si povídali nejen o firmě, ale také o důležitosti telekomunikačních služeb v režii Vodafonu.
Zakládáme si na osobním přístupu k zákazníkům

Proč myslíte, že vaše kuchyně zná každý?

Jedním hlediskem je samozřejmě velikost. Společnost Oresi je největším prodejcem kuchyní v České republice a jedničkou na trhu jsme především díky našim zákazníkům. A díky atraktivnímu vzhledu, flexibilitě a odbornému zázemí jsou naše kuchyně oblíbené také u filmových a televizních architektů. Proto je můžete vidět v různých televizních pořadech a seriálech, například Jak se staví sen, Rady ptáka Loskutáka, Ordinace v růžové zahradě, Cesty domů, Ulice nebo Vše o vaření a dalších.

Jak jste do tohoto stavu dospěli?

Když tato firma před více než deseti lety začínala, neuměla si takovou unikátní pozici v oboru ani představit. Oresi je typická success story o geniálním nápadu klasického selfmademana, který vůbec netušil, že se bude věnovat kuchyním. Kvůli obtížně naplnitelné potřebě sehnat kuchyň pro tetičku nebo babičku zjistil dnešní majitel, že na českém trhu neexistují kuchyně v nižší a střední cenové kategorii, a začal je hledat. Tak vzniklo Oresi.

V jaké fázi firmy se nacházíte teď?

Možná vám to bude připadat jako nadsázka, ale já vám osobně ručím za pravdivost. Oresi se celou dobu své existence nachází v jediné fázi vývoje – v rozvoji.

Obzvláště ve fázi rozvoje se každá firma potýká s konkurencí. Jak to s ní vypadá na trhu s kuchyňskými linkami?

Konkurenci máme férovou a neférovou. Velké firmy jsou si vědomy pozice Oresi jako jedničky na trhu a obratně přejímají naše komunikační slogany, názvy kampaní a marketingové prvky. V jistém smyslu je to ocenění naší práce, bereme to tak, že jsme konkurenci rádi inspirací. Pak je tu ovšem konkurence neférová, většinou spíše malá kuchyňská studia a truhlářské dílničky, které posílají své zákazníky, aby u nás získali zdarma návrh kuchyně, který se jim potom pokoušejí realizovat levněji za použití horších materiálů, méně kvalitního příslušenství a samozřejmě s kratší nebo vůbec žádnou zárukou. Mimochodem, naše záruka trvá sedm let a je pro absolutní jistotu zákazníka na naše náklady pojištěna. To nikdo jiný na trhu nenabízí.

Máte několik desítek poboček a velké množství zákazníků, což vyžaduje i kvalitní zázemí například z pohledu logistiky nebo telekomunikací.

Telefonická komunikace se zákazníky je nedílnou součástí našich služeb, proto potřebujeme kvalitní služby a pokud možno jednoduchou obsluhu. To vše v jednom balíku řešení OneNet nám před pěti lety nabídl Vodafone v rámci vypsaného výběrového řízení, proto jsme k němu přešli od konkurence.

Jaké služby od Vodafonu využíváte?

Využíváme komplexní řešení firemní komunikace OneNet téměř v plné šíři. Od mobilních a pevných linek, přes pevné datové připojení, kdy na centrále využíváme pevné symetrické datové připojení řešené z důvodu dostupnosti interních služeb Oresi pomocí primární a záložní linky, primární připojení realizované pomocí bezdrátové technologie Vodafone P2P a na prodejnách ADSL a VDSL, až po nadstavbové ICT služby, jakými jsou například Centrální internet, Managed PBX, Virtuální privátní server a zaměstnanecký program. Velkým benefitem je pro nás samoobsluha, díky které si můžeme nastavovat takřka všechny mobilní a datové služby pro celou firmu.

Vodafone neustále vylepšuje pokrytí signálem a nedávno dokonce vyhrál v nezávislém testu kvality sítě ve volání a mobilních datech v ČR a získal certifikát Best in Test od německé společnosti P3 communications GmbH. Je pro vás podobné uznání vašich dodavatelů důležité?

Vylepšování pokrytí LTE signálem nemá přímý vliv na naše podnikání, ale je vždy jen k dobru, protože nejsme nijak omezeni v přístupu na internet. Získaný certifikát je pro nás známkou kvality, svědčí o tom, že jsme vsadili na dobrého partnera a že se nám přechod k Vodafonu vyplatil.

Na úvodní fotografii: Jaroslav Drahovzal, Oresi

Srovnávat se vyplatí

Srovnávat se vyplatí

Kalkulátor.cz je srovnávač, který lidem šetří peníze ve světě energií, pojištění a financí. My počítáme, vy šetříte.

Sdílejte článek, než ho smažem

Líbil se vám článek?

-1
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 0 komentářů

Nejlevnější aplikace na trhu. Zpracujte si daňové přiznání pro fyzické osoby v roce 2024 v jednoduché online aplikaci. Pro naše čtenáře exkluzivní sleva 10 %.

DníHodinMinutVteřin
Slevový kód: PENIZE1O
Vyplnit přiznání

Pokud chcete řešit daně po staru, máme pro vás chytré formuláře.

A tohle už jste četli?

Pošta chce nabídnout vklady a výběry hotovosti pro klienty všech bank

18. 4. 2024 | Kateřina Hovorková | 2 komentáře

Pošta chce nabídnout vklady a výběry hotovosti pro klienty všech bank

Státní podnik připravuje řešení, které na přepážkách České pošty umožní vložit nebo vybrat hotovost z účtu u jakéhokoliv banky – nejen u ČSOB jako dosud.

Síť obchodů Hruška změní majitele, úřad souhlasí

17. 4. 2024 | redakce Peníze.CZ

Síť obchodů Hruška změní majitele, úřad souhlasí

Společnost Hruška, která provozuje stejnojmenné maloobchodní prodejny především na Moravě, může změnit majitele. 

Pošta zruší noční provoz na jediné pobočce, která ho nabízela

17. 4. 2024 | Pavla Adamcová

Pošta zruší noční provoz na jediné pobočce, která ho nabízela

Česká pošta od 1. května omezí otevírací dobu pobočky v pražské Jindřišské ulici. Ta jako jediná v Česku funguje prakticky nonstop (kromě dvouhodinové přestávky po půlnoci).

Fondy, ve kterých zmizely miliardy, dostanou přísnější pravidla

17. 4. 2024 | Petr Kučera

Fondy, ve kterých zmizely miliardy, dostanou přísnější pravidla

Poslanci schválili novelu zákona o investičních společnostech. Má lépe chránit drobné investory před takzvanými alternativními fondy podle paragrafu 15. Společnosti jako Growing Way,... celý článek

Air Bank a O2 startují Unity, nabídne víc slev od PPF

15. 4. 2024 | Petr Kučera

Air Bank a O2 startují Unity, nabídne víc slev od PPF

Air Bank a operátor O2 rozšíří výhody pro společné zákazníky z řad běžných spotřebitelů. Nově je nabídnou pod značkou Unity, do programu se později zapojí i další partneři ze skupiny... celý článek

Partners Financial Services