24SAFE – vše důležité v bezpečí na jednom místě

| rubrika: PR Článek | 2. 11. 2015
Mnoho z nás má za sebou nepříjemnou zkušenost, kdy věc, na které nám tolik záleželo, zmizela v nenávratnu. Ať už šlo o hodnotný předmět, nenahraditelnou věc osobního významu, či důležitý dokument.

Co ovšem přetrvalo, byl pocit, jestli pro jejich ochranu nešlo udělat více. Jak jsme si sami ověřili, šlo. NONSTOP provoz a výhodná poloha v centru Prahy, kde jsou uložené předměty dostupné, kdykoli je potřebujete, není to jediné, co nás donutilo přemýšlet nad tím, proč jsme vlastně kdy hledali jiná řešení. Nicméně odlišností od konkurence, které vás nenechají na pochybách, že se i ve světovém měřítku jedná o inovativní a nadčasovou službu, je celá řada.

Ačkoli je míra zabezpečení asi tím nejzásadnějším parametrem při hledání způsobu, jak ochránit to, na čem vám záleží, k samotnému porovnávání nabídek je třeba mít alespoň základní povědomí o bezpečnostních prvcích a třídách. To však neplatí u 24SAFE, kde v oblasti zabezpečení nedělají žádné kompromisy. Trezorové místnosti 24SAFE jsou totiž vyrobeny a instalovány švédskou firmou GUNNEBO, jejíž tradice sahá až do roku 1764. Splňují požadavky bezpečnostní třídy X, což je úroveň zabezpečení trezorů centrálních bank. Díky automatizovanému systému jsou navíc dveře trezorové místnosti neustále uzavřeny! Trezory jsou dále chráněny i pro případ povodní a požáru, modernější řešení tak nenajdete nejen u nás, ale ani jinde na světě.

Sjednat si samotný pronájem bezpečnostní schránky lze velmi jednoduše, osobně či přes internet. K dispozici je pět velikostí schránek, s volbou vhodné možnosti pomůže klientům vyškolený personál. Ten rovněž poradí s výběrem z pestré nabídky doplňkových služeb, jako je např. kontrola otisku prstu, individuální pojištění schránky na míru, rozšířený přístup ke schránce pro další osoby zvolené klientem, či SMS kontrola přístupu, kdy je o každém přístupu ke schránce klient okamžitě informován prostřednictvím SMS. Po krátké návštěvě tak odcházíte s osobní kartou a pocitem, že věci jdou dělat i jinak, než jste byli zvyklí. 

Kdo by snad čekal složitosti při přístupu ke své bezpečnostní schránce v podobě ověřování totožnosti klienta či nutnosti identifikace dle podpisového vzoru, je na omylu. V klientském centru 24SAFE vám k autorizaci postačí vaše přístupová karta a obejdete se i bez asistence personálu. Ve výdejním místě, které poskytuje naprosté a nikým nerušené soukromí, se nachází samoobslužný robotizovaný systém, který vám po zadání PINu, popř. otisku prstu, přiveze vaši schránku. Poté, co si klient vyřídí vše potřebné, se schránka opět bezpečně vrátí na své místo v uzavřeném trezoru. Standardní odbavení zpravidla netrvá déle než 5 minut. 24SAFE klade důraz nejen na absolutní diskrétnost, ale také na snadnou dosažitelnost, proto můžete svůj účet spravovat i přes web www.24safe.cz a veškeré služby tak upravovat z pohodlí domova.

Skutečnost, že jde nejen o zcela inovativní a svým rozsahem unikátní a bezpečný projekt, podtrhuje jedinečné partnerství s pojišťovnou Allianz, která je v oboru pojišťovnictví dlouhodobým leaderem.

Každý z nás vlastní předměty, které jsou pro něj výjimečné a nenahraditelné. 24SAFE je moderní variantou, jak své cennosti bezpečně ochránit.

Nyní navíc máte možnost vyzkoušet si zdarma funkčnost pronájmu bezpečnostní schránky po dobu jednoho měsíce zdarma – akce platí do 15. prosince.

Odeslat
e-mailem

Líbil se vám článek?

+9
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 0 komentářů
Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.