Pojišťovna Simplea jako první na českém trhu vytvořila možnost vyřídit si životní pojištění zcela online – bez operátora call centra a dalších omezení. Nabízí všechny důležité druhy pojištění a umožňuje individuální nastavení jak rozsahu, tak výše pojistných částek.
„Z našeho průzkumu trhu vyplynulo, že dnešní nabídky se jako online jen tváří – ve skutečnosti mají spoustu omezení,“ říká Martin Švec, ředitel Simplea.
Porovnání procesů u konkurence podle Švece ukázalo, že mnohé sjednávače nakonec zájemce navedou k operátorům na dořešení pojištění nebo mají jen zjednodušenou variantu pojištění, která nenabízí všechna rizika, kryje jen omezenou dobu (například 10 let) či dokážou pojistit pouze zdravé lidi z důvodu jednoduchého zdravotního dotazníku. Rovněž nabízí jen balíčky, které si nelze upravovat podle individuálních potřeb.
„Dalším chytákem bývá ocenění zdravotního stavu, které proběhne až po uzavření smlouvy – sjednáte si tedy smlouvu online, ale pojišťovna vám až na základě vyhodnocení zdravotního stavu jejich pracovníkem řekne, zda vás bere a za jakých podmínek. A to třeba i se zpožděním dvou týdnů. Mnozí lidé si tak mohou myslet, že mají pojištění vyřízené, a následně se dozví, že žádné nemají,“ popisuje Švec další pasti.
Simplea doporučí zájemcům rozsah pojištění na základě jejich životní situace, a to podle finanční situace a rodinného stavu. Rozsah pojištění si ale lze individuálně upravit a vybrat si. Formulář najdou zájemci na webu pojišťovny.
Lidé při získání finální nabídky nemusí vyplňovat osobní údaje. Jejich identita se ověří přes BankID, kterou dnes nabízí už šest bank. „Také nic nepodepisují, smlouva je uzavřena zaplacením pojistného. A kdyby se lidé přece jen chtěli poradit, mají vždy k dispozici technickou podporu včetně možnosti nasdílení obrazovky, například při vyplňování osobního dotazníku,“ říká Švec.
Novinka od pojišťovny Simplea podle něj cílí na ty, kteří si chtějí sjednat životní pojištění podle svých časových možností sami a z pohodlí domova bez podpory pracovníků call centra či finančních poradců. „Jde o online proces od začátku do konce, tedy jak během sjednávání smlouvy, tak i následně po celou dobu trvání pojištění,“ dodává šéf pojišťovny.
Simplea je česká pojišťovna, která vznikla v roce 2019 v rámci finanční skupiny Partners. Zdůrazňuje, že garantuje klientům plnění pojistných událostí v 99 % případů, protože nepojišťuje zbytečnosti a soustředí se na to nejdůležitější.
Součástí skupiny Partners je i společnost NextPage Media, vydavatel webu Peníze.cz.
redakce Peníze.CZ
Jsme největší web o osobních financích v Česku. Přinášíme aktuality, praktické návody, kalkulačky a další přehledy. Do rodiny vydavatelství NextPage Media s námi patří i Finmag, Heroine a Footbal Club. Můžete nás sledovat... Další články autora.
Sdílejte článek, než ho smažem
Diskuze
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
19. 1. 2023 18:56, sehny
Za sebe musím říct, že se mi u nich líbí, že si na stránkách cenu pojištění zjistíte online opravdu obratem a nezávazně. Prostě si stačí jen vyplnit tabulku a můžete hned vědět na čem by jste byli.
V diskuzi je celkem (9 komentářů) příspěvků.