Desítky tisíc klientů Sberbank v Česku postupně přecházejí na nové internetové a mobilní bankovnictví. To banka už dříve spustila pro nové klienty.
Stejně jako všechny banky slibuje i Sberbank při uvedení nového přímého bankovnictví jednoduchou a moderní obsluhu. Konkrétně třeba našeptávač v momentě, kdy chcete zadat příkaz a začnete psát jméno příjemce či název šablony. Banka zmiňuje také rychlejší kontrolu zůstatků pomocí služby Volné peníze, která ukazuje, kolik peněz si ještě můžete dovolit utratit do další výplaty.
Do mobilní aplikace se nově lze přihlásit také prostřednictvím otisku prstu nebo přes Face ID, tedy naskenováním obličeje. Lze takto potvrzovat i platby zadané v mobilní bance. Platby zadané v internetovém bankovnictví pak lze biometricky ověřit přes speciální aplikaci M-Token. Naopak zatím nelze toto ověření využít při platbách kartou v e-shopech, jako už to umí některé další banky.
Právě příprava nového internetového bankovnictví a mobilní aplikace byla podle Sberbank – po loňském spuštění bezkontaktních karet – důvodem, proč má zpoždění za konkurencí v zavádění okamžitých plateb nebo služeb Google Pay a Apple Pay.
Sberbank měla na začátku letošního roku 114 tisíc klientů a patří tak mezi menší banky působící v Česku.
Zdroj: Sberbank Pohled na nové internetové bankovnictví Sberbank.
Zdroj: Sberbank Pohled na nové mobilní bankovnictví Sberbank.
Čtěte víc:
Jiří Hovorka
O osobních financích píše od roku 2009. Začínal v Měšci, pak se stejným tématům věnoval v Aktuálně.cz, po sloučení s vydavatelstvím Economia se jeho texty objevovaly i v Hospodářských novinách. Dlouhodobě se věnuje důchodům,... Další články autora.
Sdílejte článek, než ho smažem