Sberbank přesouvá klienty do nového bankovnictví

Jiří Hovorka | rubrika: Aktuality | 15. 6. 2020
Sberbank přesouvá klienty do nového bankovnictví

Zdroj: Sberbank

Desítky tisíc klientů Sberbank v Česku postupně přecházejí na nové internetové a mobilní bankovnictví. To banka už dříve spustila pro nové klienty.

Stejně jako všechny banky slibuje i Sberbank při uvedení nového přímého bankovnictví jednoduchou a moderní obsluhu. Konkrétně třeba našeptávač v momentě, kdy chcete zadat příkaz a začnete psát jméno příjemce či název šablony. Banka zmiňuje také rychlejší kontrolu zůstatků pomocí služby Volné peníze, která ukazuje, kolik peněz si ještě můžete dovolit utratit do další výplaty.

Do mobilní aplikace se nově lze přihlásit také prostřednictvím otisku prstu nebo přes Face ID, tedy naskenováním obličeje. Lze takto potvrzovat i platby zadané v mobilní bance. Platby zadané v internetovém bankovnictví pak lze biometricky ověřit přes speciální aplikaci M-Token. Naopak zatím nelze toto ověření využít při platbách kartou v e-shopech, jako už to umí některé další banky.

Právě příprava nového internetového bankovnictví a mobilní aplikace byla podle Sberbank – po loňském spuštění bezkontaktních karet – důvodem, proč má zpoždění za konkurencí v zavádění okamžitých plateb nebo služeb Google Pay a Apple Pay.

Sberbank měla na začátku letošního roku 114 tisíc klientů a patří tak mezi menší banky působící v Česku.

Zdroj: Sberbank

Pohled na nové internetové bankovnictví Sberbank.

Zdroj: Sberbank

Pohled na nové mobilní bankovnictví Sberbank.


Čtěte víc:

Jiří Hovorka

Autor článku Jiří Hovorka

O osobních financích píše od roku 2009. Začínal v Měšci, pak se stejným tématům věnoval v Aktuálně.cz, po sloučení s vydavatelstvím Economia se jeho texty objevovaly i v Hospodářských novinách. Dlouhodobě se věnuje důchodům,... Další články autora.

Sdílejte článek, než ho smažem

Líbil se vám článek?

0
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 0 komentářů

A tohle už jste četli?

Hledáte starší platbu? Tři banky vás nepustí dál než dva roky

15. 7. 2025 | Petr Kučera | 1 komentář

Hledáte starší platbu? Tři banky vás nepustí dál než dva roky

Můžete letos v červenci ve vašem elektronickém bankovnictví snadno najít platbu z předloňského června? U tří bank máte pořád smůlu – nepustí vás víc než 24 měsíců zpátky.

Raiffeisenbank chystá další odstávky. O víkendech vypne bankovnictví

11. 7. 2025 | Petr Kučera

Raiffeisenbank chystá další odstávky. O víkendech vypne bankovnictví

Raiffeisenbank hlásí na tento a příští víkend plánované odstávky internetového a mobilního bankovnictví. Cílem je vylepšit některé funkce a zabezpečení, vysvětluje.

Jak reklamovat platbu kartou? Jen dvě banky vám to maximálně usnadní

7. 7. 2025 | Petr Kučera

Jak reklamovat platbu kartou? Jen dvě banky vám to maximálně usnadní

Banky se předhánějí, co všechno už lze snadno zařídit přímo v elektronickém bankovnictví „na jeden klik“. Když ale potřebujete reklamovat konkrétní platbu kartou, zjistíte, že většina... celý článek

Překvapila ho vyrovnávací platba. Co to je a proč ji banka dělá?

26. 6. 2025 | Petr Kučera | 7 komentářů

Překvapila ho vyrovnávací platba. Co to je a proč ji banka dělá?

Možná je během dovolené objevíte i vy. Vysvětlíme, co znamenají vyrovnávací platby v bankovnictví KB+.

Moneta spouští nové Odměny. Nahradí věrnostní program bene+

23. 6. 2025 | Petr Kučera | 1 komentář

Moneta spouští nové Odměny. Nahradí věrnostní program bene+

Moneta Money Bank spouští nový věrnostní program nazvaný Odměny. Ode dneška je dostupný v nejnovější aktualizaci mobilní aplikace Smart Banka.

Partners Financial Services