Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

MetLife Europe d.a.c., pobočka pro Českou republiku

Kontakty

AdresaPurkyňova 2121/3Praha 1110 00
Infolinka227 111 000
Emailinfo@metlife.cz
Web

Další Informace

IČO03926206

Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.

MetLife Europe d.a.c., pobočka pro Českou republiku - Články

Nenalezeny žádné články

MetLife Europe d.a.c., pobočka pro Českou republiku - Zkušenosti

3. 7. 2018 11:00 | Roman

Lidé by si měli uvědomit dvě věci. 1: Životní pojištění není vhodný produkt k investování. Už z podstaty věci by mělo být primárně ke krytí rizik a investování dát jinde SAMOSTATNĚ. Doporučuji tedy rizikové životní pojištění...Dále, investování je dlouhodobá věc a nemůžete čekat, že po dvou letech tam budete mít hromadu peněz. První roky platíte primárně poplatky. Zjistěte si nejdříve, co investování obnáší, než začnete plakat v diskusích 2. Neustále čtu, jak lidé v diskusích ke konkrétní pojišťovně píší "Tuto pojišťovnu už nikdy, nedoporučuji, nejhorší pojišťovna, neplní, jděte kamkoliv, jen ne sem" A jiné to není koukám ani tady. Ano, souhlas, ale to všechny pojišťovny. Píšete to u všech pojišťoven :-) Všechny pojišťovny z principu dělají vše pro to, aby nemuseli plnit, zejména vysoké částky. Pojišťovny mají totiž VÝLUKY, které málo kdo čte a pak se při pojistné události klienti jen diví...Před tím, než něco podepíšete, přečtěte si pojistné podmínky. Výluky mají všechny pojišťovny, liší se a pro každého je vhodného něco jiného. Např. Flexi není vhodné pro někoho, kdo má před podepsáním nějaké nemoci, protože pojišťovna má výluky právě na nemoci a úrazy ve spojitosti s nemocemi a úrazy před sjednání pojištění. Naproti tomu právě Metlife, pokud vyplníte pravdivě zdravotní dotazník, tak třeba u invalidity plní i ve spojitosti s nemocemi před, pokud Vás přijme...To samé s výpovědí, stačí si přečíst pojistné podmínky, jak to chodí.... Je to pořád dokola v těch diskusích....ČTĚTĚ A ZAJÍMEJTE SE PŘED TÍM, NEŽ PODEPÍŠETE. Potom už je pozdě plakat.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

16. 5. 2018 15:04 | Dagmar Šípová

Já jsem s pojišťovnou Metlife spokojená. Měla jsem 2 úrazy poměrně krátce po sobě, vždy pojistné plnění vyplaceno rychle a ve výši jak bylo nasmlouvána. Asi štěstí, že pana Holuba neznám.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

24. 4. 2018 5:57 | PeLo

Jak to tady tak ctu, za vetsinu potizi nemuze pojistovna, ale pan Holub. Pokud vyplnite nepravdive zdravotni dotaznik (at uz sami, nebo s panem Holubem), je jasne, ze pojistovna nebude chtit plnit. Neni to charita, samozrejme, ze kazda pojistovna chce vydelat, to je proste byznys, proto to delaji...pracuji ve financnim poradenstvi a s pojistovnou MetLife mame dobre zkusenosti, ale je potreba znat pojistne podminky a vyplnovat dotazniky podle pravdy - tak jako u kazde jine pojistovny. Takze se prosim zkuste prvni zamyslet nad tim, jestli jste nahodou neudelali chybu sami (verim, ze pan Holub je presvedcivy clovek, ale je vzdy potreba u toho premyslet), nez zacnete obvinovat pojistovnu.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

24. 4. 2018 5:45 | PeLo

Vasi situace je mi samozrejme lito, nicmene je potreba cist pojistne podminky, je v nich jasne stanoveno, ze co se tyka pojisteni invalidity, je zde 2 rocni cekaci obdobi (je to ochrana pojistovny proti lidem, kteri si sjednavaji pojisteni na posledni chvili kdyz uz vedi, ze jim neco takoveho hrozi). 2 roky se zdaji byt dost, na druhou stranu to dava smysl, kdyz se musi clovek rok lecit, aby se stal invalidnim. Navic cekaci lhuty jsou u vsech pojistoven a 2 roky neni nijak neobvykla doba.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Alena Truksová 21. 03. 2016 20:40)

5. 4. 2018 19:43 | Tereza Špidlenová

Smlouva životního pojištění od společnosti Metlife lze ukončit pouze k výročí smlouvy. To jest k datu počátku smlouvy. Na to by Vás měl finanční poradce upozornit už před podpisem smlouvy.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Pavel 25. 03. 2018 17:01)

25. 3. 2018 17:01 | Pavel

Pojišťovně MetLife se doporučuji zdaleka vyhnout. Mám u nich uzavřenou životní pojistku, ale od minulého roku mi nabídl výrazně výhodnější životní pojistku zaměstnavatel, tak jsem se rozhodl pojistku u MetLife upravit. Poradce, který pojistku zprostředkoval, nebyl k dispozici. Proto jsem začal s pojišťovnou jednat sám. Po konzultaci na infolince pojišťovny mi bylo sděleno, že mohu snížit výši měsíčního pojistného na částku 500 Kč. Odeslal jsem tedy žádost o snížení pojistného na tuto částku, ale po téměř dvou měsících mi přišlo od pojišťovny vyjádření, že částka 500 Kč je nižší než minimální pojistná častka a žádost zamítají. Blížilo se výročí smlouvy, proto jsem se rozhodl smlouvu rovnou vypověďět a odeslal jsem do pojišťovny výpověď smlouvy. Asi týden na to mě kontaktoval finanční poradce, přes kterého jsem smlouvu uzavíral s dotazem, zda chci smlouvu opravdu ukončit. To jsem mu potvrdil. K mému překvapení mi po dalším cca měsíci přišel od pojišťovny dopis s oznámením, že žádost nebyla údajně podepsaná a proto ji zamítají. Kontaktoval jsem poradce a ten mi po konzultaci s pojišťovnou sdělil, že mohu odeslat žádost znovu a pojišťovna smlouvu ukončí. Odeslal jsem tedy žádost znovu, ale po dalších téměř dvou měsících mi přišlo vyjádření, že žádost nebyla přesně formulovaná, a že musím použít formulář pojišťovny. Vše směřují k tomu, aby nebylo možné smlouvu vypověďět, případně aby zajistili její prodloužení. Doporučuji u této pojišťovny žádnou pojistku neuzavírat.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

9. 2. 2018 22:29 | Iveta Čiháková

S touto pojišťovnou nemám dobré zkušenosti.Myslím,že je pro lidi kteří mají dost peněz.Za mou dvouměsíční neschopnost mi nevyplatili ani korunu a oháněli se diagnozou,proto jsem pojistku ukončila a ještě musím zaplatit 500,- kč a nevím za co.Opravdu si zjistěte všechno co půjde než něco podepíšete.Touto cestou chci poděkovat i fin.poradci který mě do toho uvrtal :-(.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

8. 11. 2017 19:17

ne to by bylo špatně. Musíte dát řádnou výpověď s 6 týdenní lhůtou
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Kateřina 30. 10. 2017 19:34)

30. 10. 2017 19:34 | Kateřina

Chci vypovědět společnosti Metlife, kde mám úrazové pojištění. Dá se ukončit předčasně bez formuláře tím, že 3x nezaplatím? Děkuju za odpověď.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

9. 8. 2017 15:51

Tak uz vim o co Jde ,bude nas zrejme vice ,koho pan Holub podvedl,pri uzavirani pojistky kterou mi vnutil Jak je vyhodna a ohanel se dokumenty jak pojistovna dobre vyplaci ,pan Holub vyplnoval zdravotni dotaznik,vse si zaskrtaval podle sebe jak se mu libilo,,pri otazce jestli jsem mel nejaky uraz se me zeptal jen jestli jsem mel neco vazneho ,zlomeneho a operaci,jsem mu rekl ze ne ,jze nikdy,jen par drobnych urau jako podvrtnuti ,odreniny atd,to Prej neni dulezity ,zaskrtl ne a me po 3 letech diky nemu ,po kterem jde policie pozvali ,ze jsem udal nepravdive udaje do smlouvy a udelal pojistovaci podvod,ja jsem mu rekl vse po pravde a on si vyplnil podle sebe aby dostal provizi a ja ted litam po policii a pujde to zrejme i k soudu ,takze pozor na tohoto pana Holuba
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-6
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Zdenek 02. 08. 2017 17:37)

2. 8. 2017 17:37 | Zdenek

dnes mi prislo podani vysvetleni na polici cr,podala na me trestni oznameni,nechapu o co jde z touto pojistovnou nespolupracuji uz tri roky,mate nekdo podobnou zkusenost?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-7
Líbí
Nelíbí

14. 6. 2017 18:30 | irena

pana holuba mohu jenom doporučit, jeho přístup a servis je profesionnální,
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jana 29. 05. 2017 21:48)

29. 5. 2017 21:48 | Jana

Také se musim připojit. S panem Holubem mám jen samé dobré zkušenosti.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+17
Líbí
Nelíbí

25. 5. 2017 12:05 | roman

mám takový dojem, že poslední 3 příspěvky jsou výtvorem pana Holuba
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

22. 5. 2017 13:33 | jan

Náhodou jsem zabrouzdal na tyto stránky ,já tedy pana Holuba znám, je to můj pojištovák a nenechám na něho dopustit. Co řekl tak vždycky platilo. I s plněním jsem spokojn. Až ho potkám tak se´ho paní Miriam na vás zeptám. Co píšete určitě není pravda. Honza
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Miriam 01. 09. 2016 13:35)

Zobrazit všech 251 komentářů

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  8 721 397 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet mzdy 2018

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Umrtí majitele
Poradna > Pojištění a penzijní připojištěníPovinné ručení

Otázka: Dobrý den,prosím o radu.Otec mě zemřel 14,3 2013 zbylo poněm auto fort fiesta.Majetkové vypořádání ještě neproběhlo.Pojištění končí 8 měsíc 2013.Prosím jak mám postupovat? více

Cestovní pojištění

Úrazové pojištění a pojištění v nemoci

Životní pojištění

Havarijní pojištění

Pojištění nemovitosti a domácnosti

Penzijní připojištění

Pojištění odpovědnosti

Povinné ručení

Další čtení na flowee.cz

Deset důvodů, proč vymazat své účty na sociálních sítích – díl II.

Deset důvodů, proč vymazat své účty na sociálních sítích – díl II.

V prvním díle našeho seriálu , který popisuje kapitoly z knihy Jarona Laniera „Deset důvodů,...více

Proč multitasking není v žádném případě pozitivní

Proč multitasking není v žádném případě pozitivní

Jsou jím obdařeny především ženy a je prý přínosný. Multitasking. Jde o schopnost řešit...více

Divoké matky se rozšiřují. Jeden prostor zkrátka už nestačí

Divoké matky se rozšiřují. Jeden prostor zkrátka už nestačí

Divoké matky. Už sedm let místo, kde mohou být děti dětmi a rodiče lidmi. Tato živá kavárna...více

Zdroj: Logo Flowee

Interaktivní grafiky

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Rok v krizi aneb podívejte se, jak svět prošel recesí

Rok v krizi aneb podívejte se, jak svět prošel recesí

Černé září 2008 uvrhlo svět do jedné z nejhorších finančních krizí. Podívejte se na průběh finanční krize v kontextu vývoje na burzách a měnových trzích.

Jak je chráněná nová pětisetkoruna

Jak je chráněná nová pětisetkoruna

Od 1. dubna 2009 je v oběhu lépe chráněná pětisetkoruna. Přibyly tři nové ochranné prvky. Podívejte se, jak poznat pravou bankovku od falešné.

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK