Hitparáda rozverných historek z pojišťoven

Věra Tůmová | rubrika: Co se děje | 30. 12. 2009
Hitparáda rozverných historek z pojišťoven
Práci v pojišťovně si mnoho lidí představuje jako jednu velkou nudu. Že to ale tak nemusí být, dokládají některé neuvěřitelné průpovídky, které vyslechnou pracovníci pojišťoven i jejich klienti. Hlasujte v naší hitparádě, které hlášky jsou letos podle vás nejvydařenější.

Myši sice komplikují život chalupářům a zemědělcům, ale díky různým hlášením klientů tuzemských pojišťoven získávají spolu s animovanými filmy o myších nebývalou popularitu. V loňské hitparádě nejpodivnějších pojistných událostízískala totiž suverénní prim ze všech vtipných průpovídek právě hláška o myších: „Všechno uskladněné šatstvo rozkousaly sousedovy nezabezpečené myši.“ A ani letos tito drobní hlodavci v nejkurióznějších hláškách z pojišťovennechybí, jak je vidět v hitparádě pojistných událostí okolo domu a z domácnosti.

Vydařené hlášky z archívu České pojišťovny, ČSOB Pojišťovny, Kooperativya pojišťoven Generalia Axa:

Hitparáda škod z domu a domácností

Anketa

Která z následujících hlášek je podle vás nejlepší?

O komické situace není každoročně nouze ani u automobilistů. Opravdu vydařená historka se objevila letos na call centru pojišťovny Generali, kdy řidič připustil, že havaroval kvůli obnažené ženě: „Projížděl jsem kolem chatky, když jsem si všiml, že se před ní opaluje krásná slečna. Lehce jsem přibrzdil, abych si mohl dotyčnou důkladně prohlédnout. Vzápětí jsem narazil do vozu přede mnou, jehož řidič zpomalil ze stejného důvodu, akorát trochu víc. Podle policistů se na tomto úseku podobné nehody stávají poměrně často. Fotografii slečny pro ilustraci přikládám též.“

Hitparáda kuriózních škod z jízdy v autě

Anketa

Která z následujících hlášek je podle vás nejlepší?

Příčinou řady kuriózních nehod s dobrým koncem bývají rovněž úsměvná nedorozumění při parkování. Jednou z takových je i letošní historka z pojišťovny Axa.Při likvidaci pojistné události se do rukou jejích likvidátorů dostal ke zpracování případ, kde byl poškozený z povinného ručení zaregistrovaný jako pan Albert. „Jelikož mi chyběly podklady pro možný výpočet škody, řekl jsem si, že bude nejjednodušší poškozenému zavolat a dokumenty si vyžádat. Vezmu tedy telefon a volám,“ popisuje likvidátor pojišťovny. "Prosím"ozve se, říkám "Dobrý den, u telefonu Pavel Dlouhý z pojišťovny XXX. Volám správně panu Albertovi?". "Tady žádný pan Albert není a ani žádného neznám" odpoví neznámá osoba. Ptám se tedy "A komu prosím Vás volám? Nejspíše mám chybný telefon". Natož z druhého konce telefonu se ozve "No, my jsme tady Albert supermarket, tak jestli voláte kvůli těm nabouraným vratům, tak to můžeme vyřešit spolu.“

Komické situace přináší automobilistům také snaha vyhnout se zvířatům. Ty přitom často „jako na potvoru“ dělají, zmatené ve světle světlometů, téměř vše proto, aby je řidiči srazili.

Hitparáda škod vzniklých při parkování a střetu se zvířaty

Anketa

Která z následujících hlášek je podle vás nejlepší?

Že to nemají operátoři call center pojišťovenzrovna jednoduché, dokládá na závěr přehledu našich hitparád rozverných historek i příhoda z pojišťovny AXA. Operátor v ní líčí, jak se dovolal klientce, které bylo asi 75 let, a pokoušel se doptat na důležité informace potřebné k likvidaci pojistné události. „klientka (po hlase starší paní, babička) říká "no to vnuk to všechno nafotil a popsal a on Vám to prý všechno pošle v nejbližších dnech". Operátor na to odvětí: "to je perfektní, tak my na to vyčkáme, a jakmile nám podklady dorazí, přidáme je k události a událost předáme k výpočtu. Řekněte vnukovi, že děkujeme!". Hovor tím, ale neskončil, nýbrž přivedl operátora do poměrně „prekérní“ situace, protože klientka popadla druhý dech a pořádně se rozpovídala: "No, to, on vnuk je velmi chytrý, on studuje v zahraničí a má se dobře. Byl vybrán mezi 100 nejchytřejších dětí v Evropě, teď si možná našel i přítelkyni,....paní pokračuje…".

Operátor se pak opakovaně snažil taktně vstoupit do hovoru, protože tušil, že tyto informace se již události netýkají: "no tak to se má vnuk nádherně, to mu přeji, ať se mu daří dál. A jak jsme se tedy dohodli, vyčkáme na dokumenty, které nám zašle Váš vnuk a já Vám přeji hezký zbytek dne, děkuji za informace". Neměl ale šanci, protože klientka stále pokračovala: "no já jsem na něj moc pyšná, dělá mi radost. On byl i ve Francii na shromáždění...xxx Xxx pak byl ještě tam XXX xxx..dělali tam to a to..XXxx xxXXx, oon právě vystudoval xxX xxx XX xx a chce ještě studovat tam a tam a ....kariéru má slibnou a...". Hovor naneštěstí pro operátora trval asi 25 minut, protože i v tomto případě se musel pracovník call centra řídit pravidlem, že telefon musí položit první klient.

Držíte se udržitelnosti?

Držíte se udržitelnosti?

Generali Česká pořádá soutěž SME EnterPRIZE, která oceňuje udržitelné podnikání. Přihlásit se můžete do 5. dubna.

Sdílejte článek, než ho smažem

Líbil se vám článek?

+36
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 0 komentářů

Nejlevnější aplikace na trhu. Zpracujte si daňové přiznání pro fyzické osoby v roce 2024 v jednoduché online aplikaci. Pro naše čtenáře exkluzivní sleva 10 %.

DníHodinMinutVteřin
Slevový kód: PENIZE1O
Vyplnit přiznání

Pokud chcete řešit daně po staru, máme pro vás chytré formuláře.

A tohle už jste četli?

Co dělat, když nemáte na placení životní pojistky

30. 11. 2009 | Věra Tůmová | 5 komentářů

Co dělat, když nemáte na placení životní pojistky

Zrušit životní pojistku jen proto, že nemáte na splátky, nemusí být ta nejlepší volba jak ušetřit. Naopak na tom proděláte. Možností, jak nepříjemnou situaci řešit, je několik. Záleží... celý článek

Hitparáda nejpodivnějších hlášení pojistných událostí

29. 12. 2008 | Věra Tůmová | 4 komentáře

Hitparáda nejpodivnějších hlášení pojistných událostí

„Pojišťováci“ nemívají zrovna image zábavných a důvtipných chlapíků. Klienti tak na ně mylně zkoušejí i zcela neuvěřitelné příběhy. V následujícím přehledu přinášíme pro pobavení ty... celý článek

Jak se odhalují pojistné podvody

8. 12. 2008 | Věra Tůmová | 27 komentářů

Jak se odhalují pojistné podvody

Koho láká „vydělávání peněz“ pojistnými podvody, měl by možná začít přemýšlet o jiné „profesi“. Pojišťovny už leckterý podvod dokáží odhalit díky systému indikátorů. Do budoucna by... celý článek

Pojistku proti otěhotnění svěřenek mu nedali

5. 9. 2008 | Věra Tůmová

Pojistku proti otěhotnění svěřenek mu nedali

Pojistit se dnes dá leccos. Domácí prasátko, zahradní jezírko, revolver či prsty houslového virtuosa. Dokonce i počasí. Ale ne všude. Každá pojišťovna má své „specialitky“ a některá... celý článek

Šokované rybičky pojišťovna neproplatí

28. 12. 2007 | Věra Tůmová | 8 komentářů

Šokované rybičky pojišťovna neproplatí

Pojišťovny prý dovedou pojistit leccos. Jejich klienti se ale také pokoušejí leccos neuvěřitelného pojišťovnám vykázat jako škodu. Často je to boj kdo s koho, při němž se jedná i o... celý článek

Partners Financial Services