RTB a Performance Max: Klíčové strategie pro zvýšení konverzí v marketingu

PR text | 27. 5. 2025
Konkurence v online světě je obrovská, proto je důležité nepodceňovat kvalitní marketing. Nezáleží přitom jen na reklamě – klíčové jsou konverze. Ty lze zvýšit pomocí praktických strategií.
RTB a Performance Max: Klíčové strategie pro zvýšení konverzí v marketingu

Zdroj: IDOL'foto / Adobestock.com

Tento text je komerčním sdělením našeho obchodního partnera

Konverze v marketingu

Pod označením konverze se skrývá v podstatě jakákoliv akce, ke které chcete potenciální zákazníky přimět. Samozřejmě může jít o nákup na vašem webu, ale i přihlášení k newsletteru či třeba stažení e-booku. Jde v podstatě o měřítko úspěchu – ukazuje, zda vaše marketingová strategie funguje a přináší skutečné výsledky.

Co je RTB?

Jedním ze způsobů, jak můžete navýšit počet konverzí, je Real-Time Bidding (RTB). Jde o praktický nástroj pro nákup a prodej reklamy. Funguje podobně jako nákup a prodej akcií na burze. Základním principem je totiž blesková aukce o zobrazení vaší reklamy tomu pravému člověku.

Hlavní výhoda spočívá v tom, že je možné velmi přesně zacílit na ty správné uživatele, tedy potenciální zákazníky, které váš produkt nebo služby budou zajímat. Reklama se ukáže tomu, u koho je velká šance, že provede konverzi. Investice do takové reklamy se tedy vyplatí, jelikož funguje efektivně.

Automatické hledání konverzí

Kromě RTB se nabízí další praktický nástroj, a to Performance Max (pMax). Jde o chytrou kampaň od Googlu, která vám pomůže maximalizovat dosah. Automaticky totiž hledá konverze napříč všemi Google kanály, ať už jde o vyhledávání, YouTube či třeba Gmail. Stačí určit inzertní cíl, umělá inteligence se pak postará o hledání konverzí i tam, kde byste je třeba sami nehledali. Dokáže optimalizovat rozpočet a zacílení, navíc zjednodušuje správu složitých kampaní.

Praktická kombinace

Oba tyto nástroje spoléhají na data a automatizaci, díky tomu dokáží snadno najít uživatele, kteří konvertují. Tyto chytré strategie je důležité využívat, jelikož vyniknout v online světě není zrovna hračka. Zvýšení konverzí marketingu prospěje, ruční nastavení reklamy nestačí – s využitím těchto nástrojů dokážete analyzovat velké množství dat.

PMax i RTB mají několik výhod:

  • díky RTB můžete přesně zacílit na ty správné uživatele,
  • pMax vám pomůže najít nové konverzní cesty,
  • výsledky zvládnete optimalizovat v reálném čase,
  • dokážete efektivněji využít rozpočet pro maximální konverze.

Samozřejmě je důležité věnovat se marketingu komplexně – zmíněné strategie vám pomohou zlepšit výkon, nicméně pro budování značky jsou důležité i další kroky. RTB a pMax jsou ideální pro firmy s jasně definovanými cíli konverzí, kromě toho je klíčové i správně nastavené měření konverzí na webu.

Investice do digitálního marketingu je klíčová, je ale třeba využívat ho chytře a naplno. RTB a Performance Max představují moderní a velmi důležité strategie, které vám pomohou dosáhnout hlavního cíle – zvýšit konverze a tím i úspěch.

Sdílejte článek, než ho smažem

Líbil se vám článek?

0
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 0 komentářů

A tohle už jste četli?

Spoření pro dítě počká. Co ještě řekl finanční poradce Lady Dee

13. 6. 2025 | Lucie Weissová

Spoření pro dítě počká. Co ještě řekl finanční poradce Lady Dee

Životní pojištění a finanční rezerva nejsou luxus, ale nutnost – zejména pro OSVČ a samoživitele. Obojí je i influencerka Lady Dee, jejíž příběh a přístup k penězům poodkrývá film Zlatý... celý článek

Drony v českém byznysu: Pokrok, který přepisuje pravidla hry

13. 6. 2025 | PR text

Drony v českém byznysu: Pokrok, který přepisuje pravidla hry

Když před pěti lety české firmy začaly experimentovat s drony, většina lidí si myslela, že jde jen o drahé hračky pro technologické nadšence. Dnes je realita úplně jiná. Český trh s... celý článek

Etikety číst nemusíte: Zakladatelka Natu sklízí úspěch s čistým svědomím

11. 6. 2025 | Anna Kubešková

Etikety číst nemusíte: Zakladatelka Natu sklízí úspěch s čistým svědomím

Kamila Hladká stála u zrodu značky Natu a během několika let ji proměnila v úspěšnou společnost vyrábějící čistě přírodní potraviny. V rozhovoru mluví o nesnadných začátcích i aktuálních... celý článek

Za rozhlas a TV už připlácíte, přesto vás uhánějí. Co musí vědět OSVČ

5. 6. 2025 | Gabriel Pleska | 1 komentář

Za rozhlas a TV už připlácíte, přesto vás uhánějí. Co musí vědět OSVČ

Dali jste si doma do pořádku televizní a rozhlasové poplatky. Přihlásili jste se k těm, které jste ještě neplatili, nastavili si platby podle nové výše, dali si nohy na stůl a pustili... celý článek

Globální trh, lokální partner. Fidoo mění způsob, jak pracovat s penězi

3. 6. 2025 | Pavel Kohár | 1 komentář

Globální trh, lokální partner. Fidoo mění způsob, jak pracovat s penězi

„Tři čtvrtiny trhu potřebují řešit zahraniční platby,“ říká Petr Herzmann z Direct Group, kam mimo jiné spadá fintech Fidoo. Společnost, která malým a středním podnikům nabízí služby... celý článek

Partners Financial Services