Zjednodušte si podnikání
Je to jednoduché, pokud chcete mít své podnikání a veškerou účetní agendu pod kontrolou a také mít dostatek prostoru na rozvoj podnikání, je dobrou volbou přejít na jednoduší způsob zpracování účetnictví. Účetní firma Trivi se specializuje výhradně na zpracování účetnictví online, pomocí interně vyvinutých systémů a aplikací. Jejich prostřednictvím je celý proces zpracování účetní agendy jednodušší. Ale není to jen o technologiích, ale také o skvěle organizovaných týmech profesionálních účetních. Hlavní motem Trivi je poskytovat skvělý servis a ohlídat vše, co účetnictví a podnikání klienta potřebuje.
Moderní technologie, díky kterým máte vše pod kontrolou
Dnešní svět umožňuje spoustu věcí automatizovat. Podstata moderního účetnictví Trivi je v originálních systémech a aplikacích, které si Trivi samo vyvíjí a díky kterým se veškerá správa účetnictví, vytěžovaní dat i jejich přenos od klientů k účetní zjednodušuje a zrychluje. Podklady se dají odesílat okamžitě v průběhu celého měsíce, jednotlivé odeslání dokladů klientovi Trivi zabere několik málo vteřin, takže není nutné, aby na konci měsíce složitě hledal, hodiny dával dohromady a zpracovával podklady pro účetní. Chytré technologie jsou potom součástí komplexních, moderně pojatých služeb.
Podnikatel získá přistup do účetního portálu Trivi, k dispozici má také prodlouženou ruku portálu v podobě mobilní aplikace. V portálu nebo aplikaci má podnikatel možnost nahlížet do svého účetnictví 24/7, ať je kdekoliv. Jediné, co potřebuje, je mobil nebo počítač a internet. Svým klientům nebo zákazníkům může jednoduše odeslat fakturu z fakturačního sytému, opět pomocí počítače nebo mobilu. Operace je na pár kliků a fakturu odesílá, kam je třeba. Vše je bez papírů! Je jedno, zda se jedná o drobného živnostníka, nebo majitele firmy s desítkou zaměstnanců. O všechny je postaráno.
Bez profesionálů z oboru se neobejdeme
Skvělý servis zajišťují týmy schopných profesionálních účetních a daňových poradců. Pracovníci Trivi poskytují komplexní službu správy účetnictví, řešení daňových povinnosti a kompletní zajištění státní správy a legislativy. Tým profesionálních účetních a daňových poradců v Trivi vás zastoupí i při komunikaci s úřady, úředních kontrolách, například z finančáku. Daňoví poradci přinesou navíc do vašeho účetnictví další výhody. Například se vám automaticky prodlužuje lhůta pro podání přiznání k dani z příjmů o 3 měsíce.
I přes to, že je Trivi online, je možné řešit využití možností zdanění se svou účetní nebo daňovým poradcem. Spolu s aplikacemi účetní hlídají vše potřebné za podnikatele. Podnikatel může vše přenechat týmu účetních a v klidu podnikat bez nutnosti zabývat se papírováním. Pokud máte v podnikání určitá specifika, dovážíte, vyrábíte, exportujete nebo máte netradiční produkci, stačí se Trivi ozvat a společně proberete možnosti.
V případě, že se chcete dozvědět více, podívejte se na web Trivi nebo rovnou volejte na zákaznickou linku 800 80 60 40.
Sdílejte článek, než ho smažem