K řízení svých prodejen a zaměstnanců využíváte řadu telekomunikačních služeb. Jaké to jsou?
Využíváme mobilní hlasové i datové služby, máme ADSL linky, a to nejen pro naši centrálu, ale i pro většinu našich kamenných prodejen. Telefonní ústřednu řešíme přes Managed PBX od Vodafonu, který převzal naši stávající ústřednu a kompletně spravuje její provoz s nejpokročilejšími funkcemi.
Je pro vás v denním fungování důležitější klasické telefonování nebo mobilní data?
Řekl bych, že je to půl na půl. Jelikož je velká část našich lidí v terénu, považuji telefonní spojení za samozřejmost. Mobilní data jsou pro nás ale hodně důležitá. Lidé, co jsou venku, mohou zůstat v obraze, a nevzniká tak žádná prodleva. Nezbytnou součástí je také elektronická pošta.
Jak dlouho již spolupracujete s Vodafonem?
S Vodafonem nyní fungujeme zhruba od března letošního roku. Přibližně před 6 lety jsme ale byli dlouholetým klientem Vodafonu, pak jsme ale na nějakou dobu přešli ke konkurenci, protože nám přestala vyhovovat nabídka internetových služeb. Čas od času si děláme průzkum vývoje služeb v České republice, a protože jsme s Vodafonem měli po lidské a organizační stránce velmi dobré zkušenosti a jeho nabídka byla zajímavá, oslovili jsme jej znovu. Z našeho podnikání je cítit, že jsme velmi konzervativní a sázíme na lidský přístup. Podle nás má toto Vodafone takříkajíc „v paži“ a lidé, se kterými jsme komunikovali, byli velice vstřícní. Takhle bych si představoval spolupráci s každým partnerem, od kterého čerpáme služby.
Jak moc využíváte nástroje pro péči o zákazníka?
Kontaktní osoba ve Vodafonu nám dodává velký pocit jistoty. Můžeme s ní vše probrat, je nám plně k dispozici a dohlíží na řešení všech našich provozních požadavků, ale také na výhodnost našeho portfolia. Pravidelně totiž sledujeme možnosti a aktuální nabídky služeb, které můžeme využít a to i vzhledem k našim zahraničním aktivitám. Některé věci umí Vodafone po osobním jednání připravit na míru, což je skvělé.
Sdílejte článek, než ho smažem